Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26) Ed_007 válasza Tikakukac (#23) üzenetére


Ed_007
aktív tag

Teljesen egyetértek.
Nem notebook, de hardver ;] : tükröt akartunk vásárolni a falra. Megtetszett egy dizájnos spanyol darab, ami számos ívesre vágott darabból van összerakva. Kérdeztem az eladót, ha valamelyik íves tükördarab eltörik, vásárlástól számított menny időn belül tudja pótolni a gyártó?
A kérdést sem értették; érdeklődtek, hogyan törne el. Hozzávágom a kulcsomat, pakolgaás közben ráfordulok valamivel, nekiugrik a macska - nem tök mindegy?
A végén kiderült, ha eltörik (akár a vásárlás napján), a gyártó nem tudja a darabokat egyedileg pótolni, venni kellene egy új, egész tükröt.
Nem csak ezt a tükröt nem vettük meg, úgy általában sem attól a gyártótól, sem abból a boltból nem veszünk a jövőben sem semmit.

Na ugyanez van a notebook-oknál is, csak egy notebook valamivel komplexebb, mint a tükör, ezért a vásárlók többsége nem is látja át, még a kérdés sem fogalmazódik meg benne, csak a vásárlást követően felsejlik bennük az érzés, hogy átb@szt@k őket, és innentől reszeltek a gyártóknak és a boltnak is - pedig csak nyíltan és érthetően kommunikálni kellene a lényeges dolgokat (persze sok terméket akkor még fontolóra se vennének az érdeklődők, azért hallgatják el a lényegi paramétereket, nyilván).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.