Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25) Ghoosty válasza bambano (#24) üzenetére


Ghoosty
őstag

Az eredeti felvetés az volt, hogy "fogyasztó várna el bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy javították a problémát". Ha az auditori jelentést elfogadjuk, mint bizonyíték, akkor megfelel a kritériumoknak. A támadást kielemezték, megállapítják, hogy x okozta. Szupergyorsan kijavítják, rá 2 napra jön az auditor, megnézni, hogy tényleg kijavította és kiállítja a papírt, hogy támadás után y-dik napon ez a hiba már nem áll fenn.
Nyilván másik hiba még fennállhat és audit után is azonnal törölhetik a hibajavító patch-et, erre aztán végkép senki sem tud garanciát nyújtani.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.