Láttam a BF3 / 4 játékokat. Sajnos az utóbbit csak az első időszakban, de egyik sem volt olyan kellemes csalódás, mint pl a farcry1, vagy d3 volt a maga idejében.. unreal mondjuk kimondottan róka bőr volt és az Epic stúdió csak azt bizonyította, hogy egy tömeg programozó nagy nehezen képes a nyomába szegődni a q3-nak...
"van hogy mások találnak be jobban egy adott korszakban. Ez a megatexturing kevésbé volt jó irány, és túl sokat késtek vele."
Carmack egy zseni jó ideig beugrott (ik?) hozzá az ati és az nv egy kávéra, hogy megkérdezzék, meglátása szerint mi lesz az irány... manápság egy 100k kártya már nem elég 4K-ra.. régebben 9800-as kártyával évekig elvoltunk. Furcsa egybe esés.
Tartom az álláspontom, miszerint fele ennyire tehetséges, sőt, sok esetben pancserekkel van tele a szakma. Erőforrást elpocsékolni könnyedén megy a legtöbb tömeggyártásban kibocsátott sorozat címnél.
Természetesen van kivétel (jelenleg pl a rockstar meglepő volt a GTA5-el), köztük a sokat javított frostbite (ami szintén elég döcögősen indult) és talán egy kezünkön meg tudnánk számolni, hogy kik még (epic, crytek úgy látom stagnált).. de ezek olyan kivételek, melyek erősítik a szabályt. Emlékeztek erre?![link]
::::::::::::::::::
Számomra már nem csak az állejtés a szempont, hanem az is, hogy 2015-ben betartsák az előre alaposan "elő" marketinggelt ígéretek töredékét. Ilyen nem volt az iD játékainak korszakában.. minden lépés csúcs volt, alig vártuk, hogy mi jöhet még!
A d3 beta (ami idő előtt közkézre került) idején egy db pc nem volt a megyében, amin futott volna akadás nélkül a cucc, pedig izmos, vizes, túlhajszolt szerverrel is próbáltuk.. A doom3 utáni időszakban kezdtem konzolra áttérni.. valahogy már látszott, hogy stagnálni fog jó időre a pc gaming, hisz a zseni sem tudott igazán nagy korszakalkotást véghez vinni..
100 szónak is egy a vége: gyakorlatilag a végtelen erőforrás is kimerül, ha hozzá nem értőkhöz kerül a munka.. optimalizálni (főleg időre) tudni kell.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/