Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Ha valaki rendelkezik béta kóddal, de nincs hozzá hardvere, vagy rám bízná egy teszt erejéig, ne tartsa magában, dobjon egy pü-t!

:::::::::

Amúgy nagy UP, erre talán megéri várni!
(igaz JC nagy űrt hagyott maga után)

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#2) ripla


ripla
őstag

valamikor 2016? pff, szóval újabb 1 év.....

(#3) oriic válasza ripla (#2) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ez mondjuk nem újdonság.

Live-Die-Respawn

(#4) Plazmacucci válasza olbaidhun (#1) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Karmakk nem hiszem hogy sokat hozzátett a játékokhoz a motoron kívül. Felőlem battlefield motorral is jöhetne.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5) Zoli0726


Zoli0726
aktív tag

Én remélem, hogy nem a wolfi motorját kapja.
UE3-al még mindig jobb grafikát lehet összerittyenteni, mint azzal a szutyokkal.
Amúgy várós.

(#6) AS


AS
félisten

Ezt várom a legjobban :)

Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2

(#7) olbaidhun válasza Plazmacucci (#4) üzenetére


olbaidhun
őstag

Ez mit sem csökkent az érdemein.. szerintem mai napig iskolapéldája az IGAZI programozóknak!
(ilyen arcból lenne még pár tucat egyes stúdió óriásoknál.. értelmesebb lenne a játékipar)

BF motor csini, de valahogy megfeledkeznek a srácok az optimalizálásról és a BUG-ok írtásáról..
Igaz ez mostanában egyébként is standard feature ;]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#8) Plazmacucci válasza olbaidhun (#7) üzenetére


Plazmacucci
félisten

A rage motorja semmivel sem volt jobb :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#9) olbaidhun válasza Plazmacucci (#8) üzenetére


olbaidhun
őstag

Jogos, csupán annyi változott az ipar "fejlődése" során, hogy motor John egymaga beújjított pár feature-t, amit a "nagyok" még mai napig is csak BUGosan képesek másolni / letenni az asztalra (sokadmagukkal > szemben egy kis csapat elszánt munkájával)

5-8 patch (nekifutás és türelmes optimalizálás) után nyilván már a Rage is megfelelően optimalizált ;)

::::::::::::::::

Volt egy játék annó.. Sin & Wages of Sin.. annyira bugos volt a quake2 motorjával, hogy játszhatatlannak minősítettük kis városkám összes PC-jén.. aztán belendültek a srácok a javításokkal és láss csodát, szuperül ment a leggyengébb gépen is, kimaxolva a részleteket.. Ez p4 közeli időkben, amikor még muszáj volt gazdálkodni az erőforrásokkal.. de most :(((

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#10) Kleroo válasza olbaidhun (#7) üzenetére


Kleroo
veterán

Optimalizálás? Játszottál te pl BF4-el? Brutálisan szép, és nagyon-nagyon jól fut. Mesteri engine, ha jól használják. A Rage PC-n ellenben egy nagy rakás trágya(szinte mindegyik IDt5-el kiadott gameben volt kisebb-nagyobb grafikai bug, ugyanabból a hibából kiindulva.), és egyáltalán nem szép. Megjelenésekor is szájhúzós volt a legnagyobb ellenfelekhez mérve. A legújabb wolfensteinnél talán már jónak mondható,és korrektül fut, de még mindig nem úgy mint a BF4...

Carmack egy zseni, de van hogy mások találnak be jobban egy adott korszakban. Ez a megatexturing kevésbé volt jó irány, és túl sokat késtek vele.

De am no offense, csak a frostbite engine 3-4 igencsak a legjobbak egyike,(pl az agg de még mindig jó UE3 és jövő béli ue4 mellett)
De az idtech5 egyszerűen mellé ment…. Rengeteg jó ötelte van benne, és miegymás, de a végső produktum a látvány@tempó. Én az Idtech4-et is így láttam, csak az legalább a megjelenése pillanatában tényleg ütős volt legalább grafikában, de utána már nem maradt nagyon benne “kakaó”.

Furcsa volt ezt fordított beállításban olvasni... ;)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#11) camiIIus


camiIIus
tag

Tuti bukás, de a bethesda meg is érdemli.

(#12) #08052480 válasza olbaidhun (#9) üzenetére


#08052480
törölt tag

amit a "nagyok" még mai napig is csak BUGosan képesek másolni / letenni az asztalra

Ki probalja BUGosan masolni a idt5-ot? :F Meg a Bethesdas belso studiok is elvetve hasznaljak a rakas kotottsege miatt.
Egyebkent nem ertelek, mitol IGAZI programozo Carmack es a tobbseg, akikbol ezt a valamit hianyolod mitol nem azok?

[ Szerkesztve ]

(#13) wolfman


wolfman
veterán

Na ezek a mellékelt képek már ezerszer jobban tetszenek, mint a promó videóban látottak. Az túl világos volt, itt már azért jóféle sötét van. Legyenek nagyon sötét részek is, hogy lehessen f()sni rendesen.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#14) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Ahelyett, hogy inkább csinálnának egy új, multi only Quake-et megint...az id, nem a Raven.

(#15) Dilikutya válasza olbaidhun (#9) üzenetére


Dilikutya
félisten

Most is gazdálkodni kell minden jel szerint, mert 1080p fölött azért nyűglődnek a felső kategóriás kártyák is az új játékoknál, holott a felső kategóriának már nem itt kéne tartania. Régen azért ha volt egy csúcs PC-d, akkor az garancia volt arra, hogy az átlagfelbontás fölött is maximális grafikán játszhatsz. Ez még a Doom 3-ra is igaz volt.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#16) AS válasza Dilikutya (#15) üzenetére


AS
félisten

Konzolok meg 1080 en nyűglődnek hogy 30 fps meglegyen ... Azok már a kiadás pillanatában elavultak voltak.
4k meg egy luxus gazdagoknak , 1080p bőven elég 22-25 collig .

Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2

(#17) Fitzgerald válasza Kleroo (#10) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Igazából a hőskortól egészen '99-ig húzták maguk után a szakmát. Csak aztán ugye Romero szétkólázta a fejét még az első Quake idején és kiszállt, Carmack meg a QIIIA után sosem tudta időre összekalapálni a motort, úgyhogy az Epic teljesen a fejükre nőtt. Aztán a Rage-el bebizonyították, hogy sem a programozást, sem a játékfejlesztést nem veszik már igazán komolyan.

(#18) Kleroo válasza Dilikutya (#15) üzenetére


Kleroo
veterán

:D Pont a doom3 volt az egyik első olyan játék ami 2vállra fektette a legkomolyabb aktuális csúcsVGA-t is, nagy felbontasban,csutkamaxon..

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#19) Pöttön


Pöttön
őstag

Én kíváncsi vagyok nagyon erre a játékra, főleg hogy az új Id Tech 6-al jön. :)

A sport a legjobb kikapcsolódás...

(#20) Dilikutya válasza AS (#16) üzenetére


Dilikutya
félisten

Nem nyűglődnek azok 1080-on sem, sok játék nem fut még annyin sem. :)
1080p elég ebben a méretben, csak ne a gazdagoknak való luxuskártyákkal...

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#21) Fitzgerald válasza Kleroo (#18) üzenetére


Fitzgerald
veterán

A Doom 3? Ez biztos?
Akkoriban full HD monitor kereskedelmi forgalomban nem igazán volt még. Crt-n az 1280x1024 volt talán a legelterjedtebb felbontás, és egy Radeon 9800 Pro bőven elég volt a Doom 3-hoz. Bezzeg a fél évvel korábban megjelent Far Cry. Na, az harapott.

[ Szerkesztve ]

(#22) Pöttön


Pöttön
őstag

csak ne a gazdagoknak való luxuskártyákkal
Ez sajnos az új trend, kettőt, hármat kell venni kapásból és vinni fogja a 4k-t... :DDD

[ Szerkesztve ]

A sport a legjobb kikapcsolódás...

(#23) wednesday válasza Fitzgerald (#21) üzenetére


wednesday
őstag

Azért a Radeon 9800 pro elég ütős kártya volt, nem egy átlag.

És tényleg, az első időkbe rosszabbul futott a Doom3. Nekem 9600XT-m volt, de a demo 800x600-nál is szaggatott. Aztán jó pár hónap után, már 1024x768-os is simán ment.

(#24) Dilikutya válasza Kleroo (#18) üzenetére


Dilikutya
félisten

Határozottan nem tűnik azért kifektetésnek még 1600*1200-ban sem egy 6800-nak, de még a nagyobb X800-ak is jól bírják. Az elterjedt felbontás pedig játékra az 1024*768 és az 1280*1024 volt ekkoriban.
Itt egy teszt a Doom 3-ról és az akkori felső kategóriáról.

De van a cikkben több korabeli játék is, a Tomb Raider: Angel of Darkness, Splinter Cell, Painkiller, UT2004 és a Far Cry is jól fut.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#25) Ragnar_ válasza #08052480 (#12) üzenetére


Ragnar_
addikt

Próbálj meg rákeresni a megatexture feature-re bármelyik mai enginenél, és leesik miről van szó. Idnél már az ETQW-nél működött, és a domborzat nem úgy nézett ki mintha csempézve lenne (a textúraismétlődés miatt). Azt se felejtsük el, hogy a Rage mögötti technika kb. a kiadás előtt 4-5 évvel már létezett. Tény, hogy sokáig tartott mire a Raget készre gyártották, és a kiadásakor már nem szólt akkorát, mint az első videokon. Jah és a High poly normalmap a Low poly modelen módszer a doom3 enginnel debütált, amit mai napig használnak. Bethesda nagy valószínűséggel azért nem használja, mert nagyrészt RPG-t gyárt, és megvan hozzá a motorja, sok olyan funkcióval ami az idetch 5-6-ból hiányzik.

Jah és ha valakinek van egy ilyen kulcsa és nincs rá szüksége nyugodtan megdobhat vele, ha gondolja.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#26) Kleroo válasza Dilikutya (#24) üzenetére


Kleroo
veterán

Anno még Gamer(post-PC Guru) olvaso voltam. Ott eleg kemenyen megfekudtek a kartyak. Otthon fellapozom majd. Elterjedt az 1280.... volt de szerintem mar nagyon sokaknak befigyelt az 1600as moncsi is.

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#27) Ragnar_ válasza Dilikutya (#24) üzenetére


Ragnar_
addikt

Annó sima 6800-al vágtam neki doom3-nak, emlékeim szerint egész jól futott, a játéról meg annyit, hogy minden téren méltó folytatása volt az elődöknek.
(Még az E3 alfa verziót is letöltöttem megjelenés előtt asszem talán 500-600 mega volt 3 hétig töltöttem , de megérte :DDD..)

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#28) Plazmacucci válasza Ragnar_ (#27) üzenetére


Plazmacucci
félisten

ja a vécés jelenet király volt.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#29) Ragnar_ válasza Zoli0726 (#5) üzenetére


Ragnar_
addikt

Nem nagy meglepi, de azt a motort használja amiket a képen látsz. Wolf idtech5, Doom idtech6.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#30) olbaidhun válasza Kleroo (#10) üzenetére


olbaidhun
őstag

Láttam a BF3 / 4 játékokat. Sajnos az utóbbit csak az első időszakban, de egyik sem volt olyan kellemes csalódás, mint pl a farcry1, vagy d3 volt a maga idejében.. unreal mondjuk kimondottan róka bőr volt és az Epic stúdió csak azt bizonyította, hogy egy tömeg programozó nagy nehezen képes a nyomába szegődni a q3-nak...

"van hogy mások találnak be jobban egy adott korszakban. Ez a megatexturing kevésbé volt jó irány, és túl sokat késtek vele."

Carmack egy zseni jó ideig beugrott (ik?) hozzá az ati és az nv egy kávéra, hogy megkérdezzék, meglátása szerint mi lesz az irány... manápság egy 100k kártya már nem elég 4K-ra.. régebben 9800-as kártyával évekig elvoltunk. Furcsa egybe esés.

Tartom az álláspontom, miszerint fele ennyire tehetséges, sőt, sok esetben pancserekkel van tele a szakma. Erőforrást elpocsékolni könnyedén megy a legtöbb tömeggyártásban kibocsátott sorozat címnél.

Természetesen van kivétel (jelenleg pl a rockstar meglepő volt a GTA5-el), köztük a sokat javított frostbite (ami szintén elég döcögősen indult) és talán egy kezünkön meg tudnánk számolni, hogy kik még (epic, crytek úgy látom stagnált).. de ezek olyan kivételek, melyek erősítik a szabályt. Emlékeztek erre?![link]

::::::::::::::::::

Számomra már nem csak az állejtés a szempont, hanem az is, hogy 2015-ben betartsák az előre alaposan "elő" marketinggelt ígéretek töredékét. Ilyen nem volt az iD játékainak korszakában.. minden lépés csúcs volt, alig vártuk, hogy mi jöhet még!

A d3 beta (ami idő előtt közkézre került) idején egy db pc nem volt a megyében, amin futott volna akadás nélkül a cucc, pedig izmos, vizes, túlhajszolt szerverrel is próbáltuk.. A doom3 utáni időszakban kezdtem konzolra áttérni.. valahogy már látszott, hogy stagnálni fog jó időre a pc gaming, hisz a zseni sem tudott igazán nagy korszakalkotást véghez vinni..

100 szónak is egy a vége: gyakorlatilag a végtelen erőforrás is kimerül, ha hozzá nem értőkhöz kerül a munka.. optimalizálni (főleg időre) tudni kell.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#31) TESCO-Zsömle válasza olbaidhun (#30) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A Crytek nem stagnál, hanem leépül. CIG egy komplett stúdiót hozott létre Németországban a leépített és elcsalt ex-Crytek-esektől.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#32) Ragnar_ válasza Plazmacucci (#28) üzenetére


Ragnar_
addikt

Jaja, első mapon wtf mikor a hellknight eldönget az ajtó előtt, másodikon mikor pinky kizúzza a falat, harmadikon meg ugye a WC-s jelenet, amit addig játékban nemigen láthattunk olyan minőségben. Nem hiába tolom néha még mindig a BFG editiont stereo 3D-be na :D ..

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#33) wjbhbdux válasza Zoli0726 (#5) üzenetére


wjbhbdux
veterán

UE3 erdekessege, hogy az engine FPS gyokerei ellenere a Borderlands kivetelevel senkinek se sikerult sikeres FPS-t csinalnia rajta ennyi ev alatt.

[ Szerkesztve ]

/s

(#34) Plazmacucci válasza Ragnar_ (#32) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Az lepett meg, hogy a lámpákat és árnyékokat nem lehetett "megmozdítani", holott az alphában mozogtak a lámpák és az árnyékok vele együtt.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#35) Ragnar_ válasza TESCO-Zsömle (#31) üzenetére


Ragnar_
addikt

Hát a Crysis annak idején kb. akkora durranás volt mint a doom3, legalábbis nekem. Persze volt gépigénye, de cserébe addig soha nem látott látványban volt része a playernek. Másrészt Crytek letette az első tényleg nextgen játékot XO-ra a Ryset. (nem volt hozzá szerencsém) Lehet, hogy Crysis4 már nem lesz ? Cryengine mindenesetre még updatelődik. Kár hogy elmentek a kompromisszumok irányába a konzolra fejlesztéssel. A Crysis volt a jó irány szerintem, messze jobb volt mindkét folytatásnál.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#36) Ragnar_ válasza Plazmacucci (#34) üzenetére


Ragnar_
addikt

A teljesben is vannak mozgó fénycsőarmatúrák, igaz nem túl sok.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#37) Dilikutya válasza Kleroo (#26) üzenetére


Dilikutya
félisten

Lehet, hogy volt többeknek akkora monitor (bár márkától függően 20-40k között voltak a 17 colosak is, 19-es még drágább, szóval nem volt az olcsó), de hozzá a hardver is drága volt akkora felbontáshoz. Az 1600*1200 kb. olyan lehetett mint most a 2560*1440 vagy a 3840*2160.

A ph-s teszt szerint bírták az X800XT-k, 6800 GT-k az iramot. 64 Mb-os Radeon 8500-el viszont érezhetően nem volt az igazi, de még 128-as Geforce4 Ti4200-vel se, a 3 éves kártyák tényleg lazán alkalmatlanok voltak, felbontásban az 1024*768 még csak ment, de a részletességből jócskán vissza kellett venni, és még úgy sem nagyon ment 20 fps fölé, de átlagban jó, ha a 15 megvolt, nem is erőltettem a játékot.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#38) Plazmacucci válasza Ragnar_ (#36) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Szerintem egyiket sem lehet meglőve noszogatni.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#39) wednesday válasza Dilikutya (#37) üzenetére


wednesday
őstag

Így van. Elég extrémnek számított az a felbontás. Ráadásul az ember, ha arra állította még a szeme is szétfolyt a képfrissítés miatt.

[ Szerkesztve ]

(#40) Ragnar_ válasza Dilikutya (#37) üzenetére


Ragnar_
addikt

Viszont ott ha kisebb felbontást használtál a natívnál nem lett full homály a kép, mint a mai LCD monitoroknál. Nekem asszem" 1600*1200-as monitorom volt a 1024*768 után, mikor először próbáltam rajta Warcraft 3-at ... :DDD

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#41) TESCO-Zsömle válasza Ragnar_ (#35) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Tavaly bezárták az amerikai és a brit stúdiót, momentán három free-to-play címen dolgoznak...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42) Dilikutya válasza wednesday (#39) üzenetére


Dilikutya
félisten

Ez is igaz, hogy akkora felbontáson már jó, ha a 75 Hz működött, de inkább csak 60 Hz-en ment, ami viszont nagyon rossz volt. Emlékszem, ahogy fejlődtek a monitoraim, mennyire látványos volt a magasabb képfrissítés. De jó, hogy azoknak az időknek vége. :)

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#43) Plazmacucci válasza Dilikutya (#42) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ja most van szuper PWM technológia :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#44) Ragnar_ válasza TESCO-Zsömle (#41) üzenetére


Ragnar_
addikt

Azt olvastam, hogy bajban van a cég, meg hogy talán az Amazon fektetett be egy nagyobb összeget az enginebe. Freetoplay-nél pont nem a tech számít. Remélhetőleg azért nem tűnnek el a süllyesztőben.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#45) Ragnar_ válasza Plazmacucci (#38) üzenetére


Ragnar_
addikt

Szerintem van olyan, egyre emlékszek biztosan, hogy egy leszakadt fénycső himbálózik. Valahol a játék első harmadában. Walktrought azért nem nézem végig addig, mindegy amúgy tényleg nem jellemző egyébként.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#46) Dilikutya válasza Ragnar_ (#27) üzenetére


Dilikutya
félisten

Az az E3-as alfa nekem is meg volt, azt fősulin az albiban töltöttük DC-ről, egész hamar lejött, aztán csak lestünk, hogy hiába 2002-es cucc, a kb. vele egyidős PC-n nem volt túl acélos a sebesség, kb. ugyanúgy ment a végleges is, 15-20 fps-el. 3 évvel a Quake 3 után azért nem semmi gépigénynövekedés volt.

Lehet rákeresek, megnézem, most hogy menne. :)
Fel is teszem hétvégén az egészet is, megvan a BFG, de csak megvettem anno, még nem indítottam el, annyit tudok, hogy más, mint az eredeti, talán alap a lámpa is. Hozzáteszem, az akkori CRT-knek szerintem sötétebb képe volt, és a megnövelt fényerő, gamma sem sokat segített.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#47) atidzsiforc válasza Dilikutya (#46) üzenetére


atidzsiforc
őstag

nekem most is van egy 120hz-es crt-m es tenyleg eleg sotet kepe van az lcd-im hez kepest

a bfg edition joval vilagosabb, mint az eredeti d3, a lampa meg rad van csatolva, ugyhogy mindig bekapcsolva lehet hagyni, cserebe lemerul.

[ Szerkesztve ]

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#48) Ragnar_ válasza Dilikutya (#46) üzenetére


Ragnar_
addikt

Annyi még talán a BFG picit világosabb az egész, meg van benne natív stereo3D opció.
(Ugye Carmack akkoriban dolgozott már VR megoldáson, gondolom azért került bele a S3D)

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#49) Dilikutya válasza Ragnar_ (#35) üzenetére


Dilikutya
félisten

A Crysis-el az volt a baj, hogy az már tényleg csak szép volt. A Doom 3 izgalomban tartott bennünket a gépigényével, a 10 év után feltámasztott legendával még úgy is, hogy pl. a pályák textúrái közelről elég összemosottak voltak, szemben a Far Cry vagy a Half-Life 2 környezetével. A környezet mondjuk remek a Crysis-ben, de az egész játék valahogy már lelketlen volt. A 2. rész meg már hozta szépen a konzolos hülyeségeket, nem tudom, a végleges formájában hogy van, de a megjelenéskor még rendes beállítási lehetőségek sem voltak, és olyan dolgokat is számolt a motor, ami nem is látható.

Akkora durranás amúgy nem volt egy maximális grafikán futtatott Far Cry-hoz képest, főleg a 64 bites update és az AMD patch után - kár, hogy ezt nem lehet működésre bírni se a GOG, se a Steam változattal, még a 64 bites kiegészítő patch-et sem tartalmazzák, pedig az nem is AMD specifikus, működik 64 bites Intel processzorokkal is.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#50) #08052480 válasza Ragnar_ (#25) üzenetére


#08052480
törölt tag

Próbálj meg rákeresni a megatexture feature-re bármelyik mai enginenél, és leesik miről van szó

Inkabb probald meg megmondani, hogy kik koppintjak annyira rosszul Carmack technologiajat, hogy csak valami sokadrangu bugos probalkozasokra futja.

Jah és a High poly normalmap a Low poly modelen módszer a doom3 enginnel debütált

Meg csak veletlenul sem, normal mapping mar a classic xbox jatekok koraban is hasznalt optimalizacio volt. Azt viszont nemtudom ezt miert nekem szantad.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.