Utálom ezeket a szarokat. Műanyag fogaskerék egy láncfűrészben, el tudom képzelni annak a mérnöknek a lelkiállapotát, aki ezt beletervezte.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
kemotox
addikt
Azért azt ugye tudod, hogy az ilyen dolgok rohadtul nem a tervező mérnökön, hanem a spórolni akaró vezetésen/menedzsereken/akárkiken múlik?
Ráadásul.
Ha megtartanák a műanyag anyagára vonatkozó előírásokat, sokkal tovább maradhatnának használatban, mint a fém alkatrészek.
A fém alkatrészek folyamatos karbantartást igényelnek. Megfelelő kenés nélkül nem sokáig muzsikál a szerkezet.
A műanyag kevésbé szilárd, mint a többi fémalkatrész. A törése megvédheti a gép többi részét a károsodástól, ha valamiért megakad a szerkezet.
És vannak tervezési hibák is. (Tudom, mert én is elkövettem néhányszor, Gyártástervezést tanultam és néhány évig a szakmában dolgoztam.)
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
bejegyzés Fűnyíró szorulás és elmozduló karok