Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Szia, köszönöm!
Ha csak a motor+műszerek+turbo+váltó+futómű költségeit nézzük akkor 2.2 milla.
Ha egy minimál költséget nézünk, mert mondjuk neked nem kell műszer meg váltó se futómű akkor egy jó kovácsolt belsős turbos konfig kijön nagyjából 1.7 misiből. Kuplungot azért számoltam, mert a gyári képtelen megtartani ezt a többleterőt, meg kipuffot is teljes egészében.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Sajnáltam is, hogy eladta azt az Audit, illetve hogy akkor nem volt rá pénzem, mert azt jobban megérte volna megvenni, iszonyat ment az a kocsi.
Köszönöm a tanácsokat, ezt mindenképp megjegyzem, mert még egyszer nem szeretnék így járni, márpedig ezek alapján egy Evo vagy Bubu is nagy szívás lenne ha elkezdődne a tuning.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Doze
aktív tag
No jó, de azért nem temessük már azt a szívót kéremszépen
Mindkét típusnak megvan előnye/hátránya.... és ha a factory megoldásokat nézzük, ezek az 1.0-tól 1.8-ig tartó TSI csodák sem arattak osztatlan sikert...
Sokat eszik: papíron az a 160 igazából jó ha csak 120.... szerintem egy 400 Le csigás Vti szép is jó is csak autózhatatlan... de ha valakinek ez a mizériája akkor legyen... egy 200 Le szívós VTi ezerszer agilisebb, (no jó egyenesben nem)... és azért a turbó sem egy álom ha az egyenletes teljesítmény leadásról beszélünk
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
Persze, nehezebb és minden csapból az folyik, hogy a dízelek hogy mennek a benzinesekhez képest
Érzésre tényleg mintha 200 lóerővel erősebb lett volna az ex VTi-mtől, aztán vonalra állva mindenki meglepődött (de leptem már meg 120-ig 318is T-t is 250-260 lóval, az hogy ment basszus, vagyis úgy tűnt, hogy sokkal jobban megy a VTi-mtől) És olyan gyári TDi-t sem láttam még, aminek odalépsz úgy rendesen és ne okádná a füstöt, de ne piszkítsuk tovább a topikot ilyen traktor motorokkal"Hol itt a probléma?"
Sehol, nyomni nyomhatom, kérdés, hogy meddig, és hogy utána lesz-e pénzem tegyük fel disi turbot cserélni egy mps mazdában Én amúgy a VTi-vel sem váltottam vissza kettőt előzéskor, 100 felett meg már nyugodtan előzni tudok 6-odikban is egy sima szívó motorral, szóval nem olyan drasztikus amilyennek sokan leírják, persze nem olyan mintha turboval előznél ezt elismerem.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hello,
Nem sikerült eladnom, azóta pedig agyaltam, hogy a 2014-es dragracing szezon a nyakunkon (márc. 29) űgyhogy megmaradt a kocsi és kis fejlesztéseken esik át, hamarosan dokumentálva lesz ha minden összejön. Fék, futómű, motor részeken lesz változtatás.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Nekem nem ez a hajtóerő, sőt jobban örülök ha kevesebbet kell szenvednem egy-egy oklevélért vagy kupáért, a szenvedés úgy érzem már elég volt, pont az lenne a nagy pofon, ha most erősödne föl a kategóriám és labdába sem rúgnék még egy 8. helyért sem, asszem akkor mondanám, hogy jó nagy pofon volt a sz@rnak az egész. Azt láttam, hogy évről évre csökkent a létszám, de még sokszor így is sokat kellett sorba állni egy időmérésért, ami meg maga a vicc kategória, mert elmegyek 250km-ről, aztán egész délelőtt tudok menni 2 mérést? Persze az enyém nem szuperdrag speciál gép, de nem tartottam sohasem fairnek, ha valaki azért mehetett előre soron kívül, mert nagyon ki akarták tapasztalni hogyan menjen 9-es időt, mert ugye én nem költöttem a kocsira meg nem fektettem bele energiát? Aztán lehet 2 év múlva már én sem indulnék, sőt amit többen megtettek, mint anno Schumi vagy most Vettel, hogy sorban nyerték a kategóriát azt sem követném. Megnyernék 1 szezon iszonyat boldog lennék ,megnyernék még 1-et még ok, de akkor ott a vége is. Hagynék mást is "szóhoz jutni", ezért sem hiányolom annyira az "öregeket", el kell ismerni nagyot mentek, de már egy idő után idegesítő volt és nem csak számomra. Meglátjuk, lehet el sem jutok egyre sem ha mondjuk "felrobban" a motorom, mert nem lenne pénz hirtelen másikat építeni meg akkor már lépnék feljebb B18-ra vagy B20-ra, persze turboval.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
hobizoli
nagyúr
most beleugrani ebbe ugy kezdodik hogy tolj bele a kocsiba 1M-t kb
regen akinek volt egy chiptuningja meg egy sportveztengelye vagy 0.2bar-l fel volt tolva a tubonyomasa meg volt egy a gyarinal nagyobb front intercooler-e, na az volt az istenfasza mar kb
ma ezzel futottak meg kozt sem lehetsz
Kohariek meg tavaj a "megbeszelsen" elmondtak, hogy mibol all a 2014-s dolog, beleszolas nuku, meg orujje hogy kijarhatsz, mert az amatorok csak szukseges rossz, rajtolni sem tudtok meg gumit is minek melegiteni FWD auton?
nemtom a mellette a pulpituson helyet foglalo CCH-tol meg a Szabyk-tol faszert nem kerdezte meg, hogy ok minek csinaltak, amig aktivan kijartak...?es aztan jott az űr okossag is, hogy de a street autok lassuak, pedig ott sokkal tobb megkotes van
es ezt az mondja, aki ez eleve 100+kg-vel konnyebb meg kipakolt cheater autoval vert izzadt a 13 kozepe idoert, hat nemtom egy 12sec-s utcai auto az mennyire lassu vkinek, de mind1, es ezt a sarga Punto teljes bőrbelsovel futja, es 1040kg az onsulya es annak csak 1.4-s a motorja is raadasul, nem ugy mint a Fiesta RSTurbo 1.6-s motorral, ami 935kg (minusz amit kiszed belole), meg a Vogelsinger a gyarilag sosem volt ITR motoros 5g2d QP-val szinten kipakolva, fullslick-l, pl most ilyennel sem mehetsz mar street-ben, max csak E jelu, utcai semi-slick gumikkal, es nem szedhetsz ki semmit, a kalaptarto, potkerek stb minden benne kell legyen
megint mas kerdes, hogy az a kapun kivul is ugyanigy tud menni, meg bent egymas utan 10x is, ellentetben pl a profi autokkal, amiket a treller hatan hordanak max 80-l, meg 10-n ugraljak korbe minden menete elott
regen ervenyes forgalmi es ZK is kellett a street nevezeshez meg KGFB biztositas, es azzal a motorral ami a forgalmiban szerepel, ezert a garazsban kicserelem a motort okosba' masikra az felejto, emlexem amikor a GMC Cyclone-s Faclo elkeztdte ezt a temat feszegetni, hogy ez hogyisvanez, hogy xy nem is titkolva igy megy, akkor kovetkezo evtol veletelnul mar lehetett motort cserelni barmire, meg vkik raszoltak, hogy mit problemazik ezen, ugysem vele egy kat-ban megy, akkor meg neki nem mind1?
de amugy kajak nem ertem minek vergodnek a profikkal, amikor magyarorszagon erre nincs penz, evek ota a profi kategoriaban olyan keves versenyzo van, hogy 2-3 auto megy egy evadban, gyakorlatilag semmit sem csinalsz mar dobogos vagy, de amugy nem is mennek egy nap 2-3 menetnel tobbet
es a legszebb amikor a forumokban ezek verik a nyalukat, hogy o evek ota dobogos helyezett neszojja be kicsirigo, amikor Te a dobogora sem jutsz fel
nalunk street-ben csak a AS3-s kategoriaban meg 50+ indulo volt tavaj, tobb, mint a osszes Pro kategoria osszes versenyzoje egyutt
akkor hol kell eredmenyt csinalni a helyezeshez?
na meg nalunk ugy dolt el a 1.-2. hely ev vegen az utolso versenyen, hogy amelyik elobb vegez a masiknal az lesz az eves elso helyezett
nem az van, hogy csak kimegyek, es ev evegen en vagyok a tuti 2. akkoris, ha csak vegiggurulok felgazzala soronkivuli sor is mar lassan olyan hosszu, hogy volt aki de 11 utan beallt a sima sor vegere, es delutan 5-g nem jutott a sor elejere(!!!), mert most motoros donto van es azert all, aztan jon a Pro akarki 10percig szarkodik mire beall, aztan a masik is, aztan VIP sor, aztan azok visszajonnek mennek ujra
mert a soronkivuliseg ellenere felvaltva megy a ket sor, kulonben a sima sor nem menne elorebb gyakorlatilag semmit
es hat azert b+, de a bejaratnal 2500, aztan plusz nevezes 2-3000, aztan meg koszonjuk hogy kijottel meg neveztel es sorban alltal a semmiert...
es lassan hiaba van VIP soros nevezesed ott is 1+ orat lehet allni a sargara mi is megvettuk egyszer, na akkor csak azert ment egy nap 7-8x reggeltol estigHring-n 1500 volt a beugro a nevezes meg free, es 4 oras idomeres alatt 3x sorra kerultel, pedig ott is volt VIP sor, meg par 5-6perces reklamszunet
es a box-k mogott 4-6 auto szeles sorban alltunk a 46-s boxtol az 1-sig, megis ment a sor elore normalisanitt meg lassan ott tartunk, hogy ha reggel 9kor kint vagy, akkor mehetsz 3x max 4x estig amig kezd az idomero
de igazabol nincs kint sok auto, csa
es kint olyan gecc lehuzos arak vannak hogy a mekdonaldsz a kutyafaszaban sincs arakban
lacikonyahas muki meg vmikor 2011-2012-ben, egy adag husi ket szelet kenyerrel meg kis ubival meg asvanyviz 3000
anyad, tavaj nem is alltam be hozza sorbaja es persze sehol nap kapsz blokkot meg szamlat sem
Kohariek meg hiaba vergodnek, Tokol-n junuis elejen annyi ember volt kint, hogy annyi egesz evben nem jart ki KKL-e osszsen, tiszatra mint regen a Hring- rendezvenyeken
hompolygo embertomegek mindenfele[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
- FUJITSU ESPRIMO E500 E85+ SFF /I3 - 8GB DDR3 - 128GB SSD/ WIN10 PRO - 15mp bootidő UTOLSÓ DB !
- Gigabyte NVIDIA GeForce GT 730 2GB GDDR5 64-bit - GV-N730D5-2GI (rev. 2.0)
- GAMER / KONZOL MÉRETŰ (ITX)-PC /I5 8600-6MAG- ASUS ROG WIFI-BT-16GB DDR4 -RX6600-8GB-DDR6 -1TB SSD/!
- ERŐS GAMER PC /B460-STEEL- I5 10400F + VÍZ - 1TB NVME - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB!
- DDR3 1333 MHz 2Gb ramok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen