Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Nagyon baba, tetszik az enyhe GT6 beütés ellenére. Kíváncsi vagyok mennyire lesz szimulátor érzés a verseny..

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#2) RECSKA válasza olbaidhun (#1) üzenetére


RECSKA
veterán

Nem butitjak a fizikat a pc-hez kepest. ;)

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#3) Chaser


Chaser
titán

nem azt mondom hogy nem szép, de még 2016-ban is csak ennyire fussa'?:)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#4) Benito94 válasza Chaser (#3) üzenetére


Benito94
tag

Őszintén, mi kell még? :D

(#5) HollyBoni válasza Benito94 (#4) üzenetére


HollyBoni
veterán

A grafikán szerintem sokat nem kell javítani. Minden nagyon részletes, és ha beállítod az időt mondjuk 18 órára nagyon szépek a fények. Viszont a hangokkal csinálhatnának valamit. AC-ben néhány autó hangja nagyjából jól sikerült, de nekem egyik játék sem adja azt a feelinget mintha egy onboard videót néznék (hallgatnék), ez hiányzik a legjobban. A Dirt Rally-ban pár autót nagyon eltaláltak de hiányoznak a turbó hangok.
Lehet ezzel csak én vagyok így de a jó hangok nálam sokat segítenek hogy jobban beleéljem magam a játékba.

[ Szerkesztve ]

(#6) Chaser válasza Benito94 (#4) üzenetére


Chaser
titán

'99-ben a need for speed hot pursuit után azt gondoltam, 10 év múlva már fotorealisztikus játékok lesznek
17 év telt el azóta...:)
grafika javult, feeling legtöbb esetben csak romlott
nem hiszem, hogy túl nagyok az elvárásaim mai hw-eket nézve

szerk: talán akkor vagy 2000-ben jött ki az 1nsane nevű csoda is, ráadásul magyarok csinálták...grafika meg fizika is eléggé ott van, második részén grafika jobb lett - 2011-2012 körül jött ki -, feeling meg feleannyi sem

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#7) R.Woodoo válasza HollyBoni (#5) üzenetére


R.Woodoo
tag

Ajánlom figyelmedbe a RaceRoom ot, a fizika ott is nagyon jo, illetve hangok terén szerintem torony magasan vezet.

(#8) GeryFlash válasza Chaser (#6) üzenetére


GeryFlash
veterán

Nem azért, de ha összeveted a FIFA-val/Battleifelddel/WItcher3-mal amik elvileg odab*szós grafikájúak, megnézed az életben mi hogy néz ki egyértelműen kijön, hogy az autós szimulátorok magasan verik a többi témájú játékokat élethűségben, nem tom minek nyavalyogni... :D
Am eltelt 10 évre meg azt tudom mondani hogy a Grid 1-re nem lehetett panasz 2007-08 környékén, valszeg leesett volna az állad 99-ben.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#9) Chaser válasza GeryFlash (#8) üzenetére


Chaser
titán

nem nyavalygok
közöltem valamit
nem túlzottan érdekes, minek milyen most a grafikája, az érdekes mért csak ilyen..elég sok víz lefolyt 17 év alatt:)
grid1 is jó példa, azóta is majdnem 10 év telt el, ahhoz képest "fejlődés" pfffffffff

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#10) GeryFlash válasza Chaser (#9) üzenetére


GeryFlash
veterán

Igen, a Grid 1 óta nem akkora a fejlődés. De a Crysis 2 is sok mai játéknál szebb. Hiába, ez a szűk 20% teljesítménynövekedés ami más félévente jön a videókártyákkal nagyon kevés. Amellett anno a konzolok API-ja akkora pluszt adtak, hogy simán felvették a versenyt az akkor 4-szer jobb teljesítményű gépekkel szemben, a mostani API épphogy jobb mint a DX11-é, így a konzolok most visszafogják a fejlődést (nem, nem a hardver gyenge, régebben sokkal nagyobb szakadék volt, nem nyers erőből kéne megverni a PC-t).

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#11) Chaser válasza GeryFlash (#10) üzenetére


Chaser
titán

a végeredmény számít, nálam legalábbis
én így 2016-ban ilyen látványtól nem estem hanyatt:)
lehetne ez sokkal jobb is, régen azért vett játékra pc-t aki vett, mert számottevően jobb volt a grafika/felbontás lehetősége, ma meg csak konzolportok vannak, de ha van is valami értelmesebb game only pc, az se "veri ki a biztit"
tényleg csak ha grid1-et vesszük alapul lazán fotorealisztikus közelében kellene 10 év elteltével lennie a játékoknak
de ahogy halad ide nagyon durva hw-rel is kell még 10 év - de az is lehet 10 év múlva is csak ennyit tudok mondani: pfffffffffff...:) -

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#12) HollyBoni válasza R.Woodoo (#7) üzenetére


HollyBoni
veterán

Próbáltam, hangok terén tényleg jó, de ez a mikrotranzakciós dolog nem igazán jön be. :(

(#13) olbaidhun válasza Chaser (#11) üzenetére


olbaidhun
őstag

Részben egyet kell értenem. Vannak mégis kivételek. Nézz meg egy gta sorozatot. Ráadásként az 5. rész optimalizált is.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#14) lmno válasza Chaser (#11) üzenetére


lmno
őstag

A Grid1 nem tudom miért volt olyan nagy szám, gyárilag az a sárga hányás effekt nem nézett ki túl jól szerintem. Ha a grafikára izgulsz akkor ott van a Driveclub PS4-en, de még a Forza Horizon 2 is elég "fotorealisztikus".
De az autós játékoknál elsősorban nem a graf fejlődött az utóbbi években, hanem az irányítás/élethűség (már amelyiknél lehet élethűségről beszélni).

(#15) KisDre válasza GeryFlash (#8) üzenetére


KisDre
senior tag

"hogy az autós szimulátorok magasan verik a többi témájú játékokat" Ááááá, nem mondanám, főleg a Witcher 3 -al szemben.

De egyébként zárt pályás autós játéknál könnyebb dolga is van egy engine-nek, max 12db autó + környezet/pályák, ezzel bőven jobban lehet matekozni-optimalizálni mint egy Witcher méretű és kidolgozottságú világnál. (A Fifától mondjuk gáz ha nem fejlődik grafikailag hisz az is ugye "zártabb", BF-nél viszont a változó szintén benne van a dologban, csak nem világot érintőleg hanem a sok kisebb tárgy miatt + pályák)

Egyébként szó se róla, tényleg jól néz ki ez a trailer :)

[ Szerkesztve ]

KisDre.artstation.com

(#16) GeryFlash válasza KisDre (#15) üzenetére


GeryFlash
veterán

Én azt nem is vitatom, hogy mennyivel könnyebb dolguk van, de szerintem a Witcher is max épphogy olyan élethűen néz ki, mint az idei év szimulátorai, de sztem még úgy se, két képet összeraksz a valóságról és egy Driveclubról vagy Assetorol lassan már meg se tudod mondani, hogy melyik az igazi, a Witcher nagyon szép de ilyen azért nem igazán jön szóba. Talán a Ryse volt legközelebb ehhez, ott az átvezetők is szinte szemtévesztően élethűek, de azért odébb van még ez, majd a Witcher 4-nél (biztosan, hogy lesz, csak nem Geralttal) esetleg ha a Crytek végre el kezd megint játékot fejleszteni :B

De mondom azt aláírom, hogy össze se lehet vetni, hogy mennyivel könnyebb dolguk van foto realisztikusság szempontjából az autós szimulátor készítőknek.

[ Szerkesztve ]

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#17) HollyBoni válasza GeryFlash (#16) üzenetére


HollyBoni
veterán

Átvezetőknél más a helyzet, ott nem real-timeban kell csinálni mindent. Minden film tele van VFX-el és legtöbbször észre sem veszi a néző.

Ha most egyik napról a másikra hirtelen fotorealisztikus lenne az AC, de nem változtatnának semmi mást, én nem élvezném jobban a játékot. Ezzel szemben ha több tartalom lenne, és minden mást kipofoznának (pl 100% élethű hangok) akkor sokkal jobban élvezném. Nem minden a grafika. Szvsz.

[ Szerkesztve ]

(#18) GeryFlash válasza HollyBoni (#17) üzenetére


GeryFlash
veterán

És ez hogy jön ide? :D Hol mondtam én hogy a grafika a minden, vagy az határzná meg leginkább egy játékról hogy jó vagy sem? Egyszerűen szóba jött a grafika, és arról ment a fórum.
Ez a ,,leszarom a grafikát, hülye grafika b*zik ahelyett hogy a játékélményt néznétek" mantra meg olyan mint az ,,Én vegán vagyok!!!", oké jó neked, de nem kell mindenhol leírni. ;)

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#19) Chaser válasza lmno (#14) üzenetére


Chaser
titán

részemről a (I)-ra izgulok...:)

2016-ban úgy gameknél már a fotorealisztikust várnám el, ennyi, talán már el lehetett volna oda jutni 17 év alatt amikor már egész korrekt játékok voltak

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#20) HollyBoni válasza GeryFlash (#18) üzenetére


HollyBoni
veterán

Nem mondtam hogy leszarom a grafikát, meg nem hülyéztem le senkit. Számít a grafika nekem, de szvsz az AC olyan szinten van grafikailag hogy ebbe még a grafika b*zi emberkék sem köthetnek bele. Grafika 10/10, inkább másra kéne koncentrálniuk a fejlesztőknek.

(#19) Chaser: Fotorealizmushoz a hardvereknek is fejlődni kell még.

[ Szerkesztve ]

(#21) Chaser válasza HollyBoni (#20) üzenetére


Chaser
titán

jaja, minden évben ezt mondják:)

inkább arról van szó már nincs nagy fejlesztés pc-re - sok éve így van - , legtöbb game csak konzol port
minél gyorsabban minél nagyobb profit

nyilván nem lowend meg középkatos konfigtól várnék el már "csodát", de egy mostani vagy előző genes i7, egy 980 ti nehogy már ne legyen elég ilyesmihez, de ha egy nem akkor kettő, persze ezekhez valszeg rögtön két verziót kellene írni a sw-ből, mert beugró és középkatos gépen lebutítva is csúnyák lennének, tehát nem éri meg és nem foglalkoznak vele

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#22) HollyBoni válasza Chaser (#21) üzenetére


HollyBoni
veterán

Ja, végülis ha kiadnának egy konzolt 980-al akkor lehet lennének fotorealisztikus játékok. Vagy nem, ki tudja, nem vagyunk játékfejlesztők. De az biztos hogy a profit a lényeg és az visszafogja a fejlődést, csak arra lennék kíváncsi mégis mennyire. Gondolom azért még a technológiának is kéne fejlődni, nem csak annyi a lényeg hogy 500K felbontáson menjenek a textúrák.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.