Hirdetés

2020. október 27., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Arra azert kivancsi lennek, hogy ezeknek az uzeneteknek volt-e valosagalapja, vagy csak a marketing bullshit generator tolta ezeket. Nem mindegy hogy csak adsz egy extra, de valosagon alapulo informaciot a donteshez, vagy kamuzol, mint egy piacos aki hamisitvanyokat arul.

Az se jo UX, ha nem szolsz a potencialis ugyfeleknek hogy mar csak 2 szoba elerheto, de masik szazan nezegetik epp ugyanazt a panziot ugyanarra a hetre, napra. Persze nem mindegy hogy percenkent felugrik egy alert ezzel, vagy hogy egyszeruen szerepel informaciokent az oldalon ez az adat is.

En spec ki is vennem az alert-et a html specifikaciobol.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#2) waccamár válasza Tigerclaw (#1) üzenetére


waccamár
aktív tag

Szerintem kamu.
Ha nem lett volna kamu akkor tudták volna bizonyítani a bíróságon, hogy nem megtéveszteni és manipulálni akarták őket, hanem valós információkkal ellátni.

Van olyan oldal, ahol még el sem volt ez rejtve :D
Múltkor egy ügyfelemnek kutattam konkurenciát, így találtam a mannavita oldalra, ahol folyamatosan felvillant, hogy Nemrég vásárolt nálunk: név, város.

Megnéztem a forráskódot és simán ott volt html-ben, le is screenshotoltam.
Azóta úgy látom levették.

(#3) atike válasza waccamár (#2) üzenetére


atike
nagyúr

Komoly az a screenshot... :DDD

Amúgy szerint is kamu ami a szallas.hu-n volt.

(#4) joey04


joey04
titán

Ez az agresszív kereskedelmi gyakorlatnak minősülő módszer megzavarja a felhasználók döntéshozatali folyamatát, így jelentősen korlátozhatja lehetőségüket a tájékozott választásra

Egyem meg a kis nyomorékokat, hát védjük meg a csúnya átveréstől a sok agyatlant.

(#5) waccamár válasza joey04 (#4) üzenetére


waccamár
aktív tag

Mert szerinted rendben van amit csináltak?

Komolyan kérdezem, kíváncsi vagyok a véleményedre.

Én közgazdász vagyok és marketinggel foglalkozom, hirdetésszövegeket, landing page szövegeket, direct response copy-kat írok, tehát azzal keresem a kenyeremet, hogy "manipulálom" az embereket.

De akkora egyértelmű kamukat mint amit a szallas.hu meg a booking csinált olyat nem csinálok, mert egy nagyon aljas pszichológiai trükk, ami tényleg olyan döntés meghozatalára sarkallja az embereket, amit egyébként nem hoztak volna meg.

Ha igaz lenne amit írtak, és pl. tényleg X ember éppen nézte a hirdetést meg már csak Y hely van, stb. akkor okés a dolog. De ha kamu, akkor egyáltalán nem okés. Szerinted igen?

(#6) joey04 válasza waccamár (#5) üzenetére


joey04
titán

manipulálnak. tény. de minden cég ezt teszi. szóval vagy büntessenek kb mindenkit mindenért, vagy ne emeljenek ki random senkit. amúgy akik ennyire hülye hogy bedől ezeknek, az meg is érdemli. booking büntetése is vicc.

(#7) fatal`


fatal`
félisten

Szóval nekik csak ejnye-bejnye, nem büntetés, mert nem külföldi tulajdonban vannak, mint a booking meg az alza.

Mi lenne, ha inkább a távközlési vállalatok kartelljével foglalkoznának? Ja, foglalkoznak azzal is, mindenféle mondvacsinált baromsággal kizárják a Digit.... Gittegyetlet lett a GVH is.

[ Szerkesztve ]

http://goo.gl/gd6Zi5

(#8) Mikeee89


Mikeee89
aktív tag

Ugyanilyenért kapott az Alza.hu is büntit... :C

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.