Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) kenwood válasza Doze (#300) üzenetére


kenwood
veterán

Itthon 1 darab sincs,mobilen kb. 20 darab.
Valszeg a fogyasztas es a teljesitmeny aranya messze elmarad az uj autoketol,csereben 5-600 ezer kilometert birni szoktak ezek a motorok komolyabb problema nelkul.
Gyari fogyasztas varosban 11.1L,ezt 15-20 evesen mar nem nagyon fogja hozni.

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#302) qnadam


qnadam
veterán

amúgy dolgozom azon, hogy meglegyen az 1000 km... két tankolásból.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#303) Burt1793 válasza simonzé (#294) üzenetére


Burt1793
veterán

Ez melyik település?
Budapesten nem sokszor lehet ilyen élménye az embernek normálisan gyorsítva. 2.0 tdi golf-fal is egész szépen kell gyorsítani ahhoz, hogy így elhúzzon az ember (2200-ig ki kell forgatni az 1-est, 2-est :D), mondjuk kézi váltóval, de ezzel nincs bajom, gyorsan megy a váltás.
Nem hiszem, hogy sport módban max teljesítmény fölé forgatná a motort a váltó, mert annak nincs értelme. A váltósegéd nekem 3800-4000 környékén padlónál is írja, hogy tegyem a következőt.

Nekem inkább az a bajom, hogy a sok kis automataváltós, erősebb autós mami, papi egyenesben nem hagy elmenni, amikor szeretnék, aztán meg tötyögnek, ehhez sajnos kevés a 150 ló (itt most nem is állórajtról beszélek), na felénk (Budapest) ilyen a forgalom. Elég sokan elmebajosak. :D Én meg motorhoz szoktam, szóval nem megyek lassan kocsival se, de nem hülyéskedek, csak megyek.

(#304) Integrale válasza Burt1793 (#303) üzenetére


Integrale
veterán

A 2200 az kiforgatas? :D

"Bad reklám is reklám too"

(#305) Donki Hóte válasza hdman (#297) üzenetére


Donki Hóte
veterán

52 literes tank van a normál Octavia3 autókban.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#306) Upo válasza Doze (#300) üzenetére


Upo
addikt

Ha már sleeperkedünk, a buci A merciből van 2 literes turbós 193 lóerős, az is adja, bár nem tudom mennyire nyugodtnak kell lenni hogy a gyári 8.1-es fogyasztás kijöjjön. ;) [link]

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#307) Feketelaszlo válasza Szoszo94 (#296) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Nem azért vezetnek nyugisan, mert a tökös dunántúli legényekkel ellentétben beszari alakok, hanem mert tudnak valamit, amit te nem. Annak ellenére, hogy az Alföld egy marha nagy síkság, az úthálózata igen veszélyes, Hajdúszoboszló környéke is tele van rossz minőségű "halálutakkal". S a rossz minőség alatt nem feltétlen arra kell gondolni, hogy kátyús (valami új-keletű sajtós félremagyarázás, hogy ez növelné a baleseti kockázatot), hanem arra, hogy a nyomvonal két, nyílegyenesen összeköthető település között is furcsán kanyarog, az éjszaka közepén a semmiből bukkannak elő kivilágítatlan bringások, vagy hogy a román kamionosok gyakran alszanak el a volán mögött.
Oké, túlzás lenne azt állítani, hogy ezek csak az Alföldön előforduló jelenségek, mert abszolút értelemben csak kicsivel több baleset történik arrafelé, de relatív viszonylatban a Kisalföld úthálózata egy mérnöki remekmű, amin sokkal megbocsátóbban lehet nyomni padlógázt, míg a vad Alföldön akarva-akaratlanul annyival nagyobb óvatosság nevelődik bele a közlekedőkbe, hogy ilyen jelentős különbségként éld meg az arrafelé autózást.

(#308) hdman válasza Donki Hóte (#305) üzenetére


hdman
őstag

Ennek nézz jobban utána. Csak 50 liter.

Sopron city :)

(#309) Burt1793 válasza Integrale (#304) üzenetére


Burt1793
veterán

Ugye, ne is mondd... 😃 a hármast már 1800nál el lehet váltani, mint bármelyik másik fokozatot. Így is jól megy, vagyis bőven tartja a forgalmat. Persze sokszor van alkalom kikormolásra (3 éves, 160k km-rel 😃), 4ezerig szépen elforog, nem is kellemetlen.

(#310) Donki Hóte válasza hdman (#308) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Mivel többször tankoltam már bele 51 liternél több üzemanyagot, így tutira nem 50 liter a térfogata.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#311) Depression


Depression
veterán

Az én kocsimra az van írva középen, hogy 2900, hátulra meg hogy biturbo. Volt, hogy csodájára jártak. Amikor meg kérdezik, hogy mennyit megy, megmondom, hogy 140-nél még nem mentem többet. Soha! Ez igaz is.

Persze, a 2900 az a csomagtartó térfogata literben :DDD

80 literes tankomba sikerült már 84,5 litert tankolnom. 1000 km nekem nem kérdés, kollégámnak meg 800 is húzós.

Most hétvégén 250km-en keresztül igyekeztem nagyon nyomni neki. Nekem 6.8-as átlagot sikerült elérnem. Neki városon belül is 9l felett van.
Pályán 140-nél(óra szerint) van kb. ekkora fogyasztása.

[ Szerkesztve ]

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#312) Burt1793 válasza hdman (#308) üzenetére


Burt1793
veterán

Az van a specben, hogy kb. 50 liter, ott a cső, meg a kisebb tankrész... én is többször tankoltam már 51 litert. Kár, hogy nem 65 literes, csak kb. 50...

(#313) bitpork válasza Burt1793 (#312) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A "kisebb tank rész"t úgy hívják levegőztető és tágulási tartály ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#314) Burt1793 válasza bitpork (#313) üzenetére


Burt1793
veterán

Igen, köszi, a tágulási tartályra gondoltam, hirtelen nem jutott eszembe, de tök jó szinonimát találtam rá. :D

(#315) Doze


Doze
aktív tag

Ha tankolni akartok akkor malac passat tura tankal, fujatva 130 liter... csak ukrajnába nem szabad menni mert visszafelé apró darabokra bontják a verdát

(#316) Szoszo94 válasza Feketelaszlo (#307) üzenetére


Szoszo94
őstag

Egyáltalán nem a tökösségről, illetve hovatartozásról van szó.
Verőfényes napsütésben teljesen egyenes útra vonatkozott amit írtam, tapasztalatból. Nem az a bajom, ha valaki gyorsan/lassan hajt, csak ha el akar menni a másik, legalább ne akadályozzuk benne. Ha oka van annak, hogy lassan megy valaki, akkor miért lenne azzal probléma? Azt nem szeretem, mikor tényleg ok nélkül feltartják az embert.

Doze: az én B4-esem ukrán csempészautó volt :B

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#317) Utka válasza simonzé (#262) üzenetére


Utka
tag

Üdv!

Még mindíg Roci.... (De már szedek rá gyogyószert :B )
Cervanes is 'C' -vel írta. Ezért értetlenkedtem.

Öregecske Suzuki Swiftet hajkurászok Pécsett. Számtalanszor van, hogy zőldnél "állva hagyom" a sort. Pedig se nem verseny,se nem hüccs!, se semmi. Rengetegen a zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni (nem, nem a Mecsek oldalában. Sík terepen. ), sebességet keresni. Az automatánál meg csak átlépsz a gázra és kész. (Én meg nem használok kéziféket és már sárgánál - vagy kicsit előbb - bepakolom sebességbe. Zöldnél meg csak el kell indulni.Ja! 50-55 -nél én is visszaveszek. Persze ezt a külső sávban. Aztán pár aszfalthuszár megelőz, én meg elcsorgok mellettük a következő lámpánál.... :) )

Donki Hóte, erre nem is gondoltam.

Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.

(#318) Utka válasza 7600 GS (#279) üzenetére


Utka
tag

Üdv!

Őőőőő, annak a Passatnak nem 65 literes a tankja? ;]

A tiéd milyen kivitel?
Kombi? Ugye ezn nem kocka, hanem trapéz a ködlámpa? Motor?
Sok éven keresztül hajtottam egy '82 -es Passatot.Kombi, Benzin 5 henger, 2 L 1,9 L automatást.
Országúti fogyi: 6,6 L.
De szerettem!. :K Kisebb helyen fordultam vele, mint most a Swift. :Y

A benzinkutas szokás szerint megkérdezte: Tele lesz?
Mondtam, hogy "MEG NE PRÓBÁLD!" :D

Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.

(#319) Utka válasza Utka (#318) üzenetére


Utka
tag

Üdv!
Funkcionális dizlekzija: Motor 1.6 sima Diesel ....

Utka
.

Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.

(#320) Degeczi válasza Utka (#317) üzenetére


Degeczi
nagyúr

"zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni"

Én úgy látom, nem annyira kéziféket használnak, inkább azzal van gond, h sebességbe is csak akkor rakja a többség, amikor már az előtte álló autó megindul - noha mögötte állva ő is ugyanolyan jól látja a lámpát (és már a sárgát látva is fölkészülhetne, hiszen annak a jelzésnek pont ez lenne a célja).

Utána nem érdekel, milyen tempóban gyorsít, de induljon már el időben! Másfélszer annyi autó átférne egy zöld fázison...

(#321) Utka válasza Degeczi (#320) üzenetére


Utka
tag

Igaz!
Ritkán van, hogy zöldre megindul jó pár autó, virtuális vonórúddal összekötve.

Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.

(#322) plömplöm válasza Donki Hóte (#310) üzenetére


plömplöm
őstag

javasolt tananyag

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#323) Donki Hóte válasza plömplöm (#322) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Sajnos az Octavia3-ban nincs ilyen pöcök :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#324) plömplöm válasza Donki Hóte (#323) üzenetére


plömplöm
őstag

értem, és ettől kizárt, hogy többet lehessen beletölteni a névleges 50 liternél? :|

egy link így hirtelen

"The Duster only has a 50 litre tank. How exactly has it taken in 61.73 litres?"

"Fuel tank capacity of Spark is 35 ltrs but actually its 46-47ltrs tank."

"Vento spec says fuel tank capacity of 55 ltrs but there is always some space left for Air intake , which gets reduced with an extra 6 to 8 ltrs of Diesel which means Fuel tank total capacity is appx 62/63 ltrs."

és én is tankoltam már az egyik autóm névlegesen 50 literes tartályába több mint 60 litert úgy, hogy még tartalékot sem jelzett előtte, azaz volt benne több, mint 5 liter.

teccikérteni?

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#325) hdman válasza Donki Hóte (#310) üzenetére


hdman
őstag

Akkor a sok katalógus meg gyári prospektus biztos hülye :D arról még nem hallottál, hogy ha a levegőztetőt (szuszogót) is telenyomod akkor nyersz plusz pár litert? A hivatalos mennyiség 50 liter, de ezen jó lenne, ha már túllépnél.

Közben már látom, hogy ezt a témát már megszakértettétek :D

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#326) viktorhu válasza noPublicFG (#71) üzenetére


viktorhu
veterán

ÖMV-nél Magyarországon (a nyugati részén) is osztrák benzint kapsz, az osztrák BP-nél meg magyart.

(#327) viktorhu válasza Utka (#317) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez még kétütemű trabantnál is működött annak idején :( Mármint hogy a többség annyira sokat bénázik a lámpánál, hogy ha kicsit lendületesebben indulsz, akkor bármivel legyorsulod a sort.

(#328) Donki Hóte válasza hdman (#325) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Igen, megszakértették a témát egy 10 éves, 2 generációval öregebb autóról szóló cikk alapján, és annak a "szakértőnek" is elmondtam már, hogy az új Octaviában se kallantyú, se pöcök, se szuszogó, se tolattyú, se húzattyú, se több literes tágulási tartály sincs :O

De mindig jön egy újabb önjelölt zseni, aki özönvíz előtti információk alapján osztja az észt :W

Elhiszem, hogy a katalógus szerint 50 literes a tartály, de nem én vagyok az egyetlen, aki rendszeresen többet tankol, mint 50 liter (és mint mondom, úgy, hogy az Octavia3 modellben nincs kívülről elérhető kapcsolója a tágulási tartálynak, az valóban arra a célra szolgál, hogy zárt tartály esetén a meleg miatt táguló üzemanyag oda mehessen).

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#329) hdman válasza Donki Hóte (#328) üzenetére


hdman
őstag

Akkor azt hiszem ezt megbeszéltük. Én is tankoltam már többet,mint 50liter, de az egész ott kezdődött, hogy írtam hogy 50 liter erre Te hogy 52, aztán megint én hogy 50. A lényegen nem változtat :)

Sopron city :)

(#330) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Kis butusok - én 103 literig biztos jó vagyok :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#331) bambano válasza bitpork (#330) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

volt otthon steiger, abba 800 litert tankoltunk, és egy rendes műszak végére az el is fogyott...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#332) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Én egy 1,3-as Lada Samarával mentem két, egymást követő tankolás közt 1.150 km-t, igaz, nálam volt 4 liter tartalék üzemanyag. Kb 3 km-rel a kút előtt állt meg.:D

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#333) Ed3r_X_ válasza macilaci78 (#332) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Ebből 500 km dombnak lefele üresben, leállított motornál volt? ;]

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#334) hunluki


hunluki
senior tag

Korrekt adatok, jó írás volt, köszönjük!

Én a saját kis adataimmal járulnék hozzá a közöshöz, ugyanis múlt héten jártam meg barátnőmmel kocsival bulgária sunny beachet oda vissza és direkt szándékomban volt vezetni a fogyasztást.

A gépállat egy 1.6-os G Astra, méghozzá az ecotec motoros amiről tudni illik hogy hajlamos majszolni az olajat, bár én szerencsés vagyok (nullkilóméteresen került még a családba az autó és vigyáztunk rá mint szemünk fényére, most hazafele jövet lépte át a 160k km-t), jól karban van tartva, nincs kitiporva a bele, stb szép állapotban van, így olyan 4-5k kilométerenként eszik meg egy doboz olajat pluszba.

Ahol lehetett ott végig pályán mentem (M5 --> A1 --> A4), illetve az ezeket összekötő utakon. Pályán 120-as tempót próbáltam tartani, ilyenkor olyan 3-3,2k között mozog a fordulatszámmérő, kb itt van a sweetspot a sok éves tapasztalat szerint, ez alatt nem eszik sokkal kevesebbet, viszont 140-től brutálmód megszomjazik, gondolom itt csap be a légellenállás komolyabban.

Tele tankkal (45L) indultunk ketten megpakolva, légkondi kb végig ment, összesen 4 alkalommal tankoltam de sose hagytam negyed tank alá esni, egyrészt mert nem tesz jót neki (páran már kifejtették itt is), másrészt meg akarna a halál a világ végén két benzinkút között a pályán kellemetlen helyzetbe kerülni.

Na most a nyers adatok:
Megtett táv: 2536 km
Ehhez elnyelt benzin: 162 l

Ebből jön egy 6,4-es átlag, de nem teljesen pontos mert mikor hazaértem még kb negyed tank alatt volt picivel a mutató, szóval picit lehet lefelé kerekíteni.

Nem nagy durr, tök átlagosnak érzem, igyekeztem városban és országúton is a megengedett maximummal haladni ahogy a forgalom engedte, viszont a pályán odacelluxoztam a fordulatszámmérőt 3200 környékére ami a fent említett 120-125-130 körüli tempóra.

Nyilván dízelekkel lehet sokkal jobbakat is menni, de nekem a következő már elektronokat fog enni nem kőolajszármazékot :) Addig a pár évig meg még kihúzom ezzel.

PS: itt ha nem is maximálisan, de igyekeztem az alacsony fogyasztásra törekedni a kényelmes vállalható lendület/tempó mellett. Ami fura volt hogy még így is kényelmesen mentem el autók mellett, kint sokan alig mennek 100 körüli tempót pályán. Gondolom ott is a fogyasztás minimalizálása a cél.

(#335) Prowler válasza Ed3r_X_ (#333) üzenetére


Prowler
senior tag

Samaráról mindig ez a teszt jut eszembe :D

[link]

Veremivadék Undorkutya

(#336) Kleroo válasza hunluki (#334) üzenetére


Kleroo
veterán

Az remek fogyi sztem, hisz az 1.6ban erő is van. :)

Egy doboz olaj egy agyonsimogatott péládnyhoz? Holyshit. Akkor mennyit eszik egy lerúgott?
Remélem 1 doboz=1 liter :D

A légellenállás@fogyi egyébként kb 70től fölfelé erősödik( exponenciálisan nő kb, ...) hisz max fokozatban ekkor már van elégéséges fordulat, és a légellenállás még kicsi. 110 fölött viszont már rohamosan nő ahogy egyre inkább forog is mellé a motor. A klasszikus légellenállás beli fal inkább 170 környékén van, ott kezd el kidomborodni ha egy autó lgellenállása rossz. 1-2 korrekt oldalon pl a legtöbb autó gyorsulása 170ig egyenletesen jó, és utána lassul. Illetve sok terepjárónak is 170 a vége, még combos motorral is.

A 90-100 körül tötyögő tömeget nem értem. Szerintem értelmetlen autót tartaniuk, ha már ennyire, 1-2 decin is spórolni kell. Hisz egy autó teljes körű karbantartása, fenntartása, stb összességében horror összeg. Ez a kicsi már nem oszt, nem szoroz, de legalább bármiféle élvezetet is lenulláz. Sőt, sokszor balesetveszélyes is görcsösen ragaszkodni. Példa: ha nekem olyan kedvem van, hogy chill, stb és 100al cruise-olok pályán, de előzni kell, és sokan jönnek, akkár jobb láb kinyújt, 150 el kihúzom, előzés done, aztán kigurulok visszalassulva. job done. De a fogyasztáshoz ragaszkodók nyilván nem gyorsítanak hisz sok benya. kihúzzák a 150es kígyó közepébe 100al, 40-50mp alatt előznek, aztán visszasorolnak. és lehetőleg inkább kisorolás közben gyorsítanak egy kicsit.(közben nyugtatják magukat h jaj hát hova siet a többi, feltartani szabad kresz szerint, joga van hozzá, bla-bla). Na ez balesetveszélyes és szemét dolog. (de ha azt feltételezem h 130al mennek a belsőben, eléjük is giga parasztság 100al behúzni és végigtötyögni. Szerintem)

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#337) macilaci78 válasza Ed3r_X_ (#333) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Benzin-gáz kettős üzemű. 55 liter benzin, 45 liter LPG. :P Főleg országút, kicsi város. 90 km két város közt.

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#338) Dagidög


Dagidög
senior tag

Pont most ültem friss autóba, kíváncsi voltam mennyit megy, így érdekes volt olvasni a cikket. A végső eredmény már valóban szép.
Ma tankoltam 52l-t a Volkswagen Golf 4 1.9TDI-be közel 1100 km után. Teljesen vegyes használat, a vezetési stílust is még külön módokon próbálgattam vele.
A kimagaslóan jó fogyasztáshoz hol érhető el használható irodalom? Gondolok itt főleg a váltó kezelésére, általános használatra, stb.

(#339) Kleroo válasza Dagidög (#338) üzenetére


Kleroo
veterán

A legnagyobb gázzal gyorsíts fel ami még hasznos, hamar felváltogatva gyorsan, majd csak tartani a megszerzett tempót. Valamint kellemes követési távolságot tartani, ezáltal nem kell nonstop fékezni az előttünk lévő bizonytalansága miatt, illetve ha a lámpák váltását ismerjük, lehet nagyon okosan közlekedni. Példa: x helyen zöldre válta a lámpa. felgyorsítok a megengedett 40re. mindenki elzúz mellettem 60-70el, és satzunak a nagyon közeli újabb lámpánál. ami pont úgy vált zöldre h én 40el szépen átcsorgok, és utána kcisit énis jobban szúrom neki, mert utána már a lámpák is kaidják. midneközben tömérdek benyát megspóroltam pl ahoz képest aki szétforgatva eléri a 70et, satu 0-ra, majd újabb nagy gáz 70re.

Szóval! Mi is a hasznos legnagyobb gáz? ezt érezni kell kicsit. Minden autónál van egy pont, aminél jobban lenyomva a epdált sok midnen nem történik, csak jobban morog, hangosabb, stb. Ez előtt a pont előtt kell megállni, és egy kellemes fordualtszámtartományban tartani, ahol már van nyoamték, nem fáj a kettőstömegűnek, de nem nagyon forgatjuk ki. ez nálam kb 1500-2100 között van tehát 2100 környékén váltok, bepottyan 1500-ra, újból 2100, stb és aztán 50-60as táblánál tartom 5.ben a tempót, 70esnél pedig 6.-ban. Lámpákat ha ismerem akkor ügyelek a tempóra mint amit fentebb írtam. Ez talán a legfontosabb trükk, soakn úgy gondolják a finom gyorsítás spróol. Nem, pont hogy nagyon rossz elnyújtani a gyorsítást. nagy gáz ami hasznos, pikkpakk pakolgatni a fokozatokat, és sebességtartás minél ügyesebben. ;)

Nekem ezzel a recepttel, úgy hogy amúgy nem görcsölök a fogyira,nem számolgatom a filléreket utanként, stb; csak megszoktam ezt az alap stílust, és azért 1-2 alkalmmal kinyújtoztatom a lábam, olyan fogyiadatok jönnek ki, hogy nem nagyon hiszik el. :)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#340) hunluki válasza Kleroo (#339) üzenetére


hunluki
senior tag

+sok, lényegében a lendület megtartása a lényeg, mozgó testtel ugyanis könnyebb sebességet nyerni mint egy állóval, ebből kifolyólag kevesebb teljesítmény kell hozzá --> kevesebb a fogyasztás.

Ezen felül igazából attól függ mennyire nyomod neki, nyilván minél kevésbé nehéz a lábad, annál kevésbé lesz szomjas a gép. Én gyorsítatni is finomabban szoktam, de ahogy írtad is itt is van egy pont amikor eléred az "optimális" nyomatékot ami alatt csak köhög a motor és kínzod őt is meg magadat is az élménnyel.

Plusz ha sokat mész városban lassan akkor hajlamos "elkoszolódni" az egész kipufogórendszer, ilyenkor érdemes "kikormolni", pl pályán kicsit meghúzatni neki magasabb fordulaton, egy-egy ilyen takarítás után nagyon meg tud lódulni, én van hogy rá sem ismerek :)

(#341) Ed3r_X_ válasza macilaci78 (#337) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Jaa.. így kicsit másabb már a fekvése a dolognak :D

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#342) Faterkam


Faterkam
addikt

Bezzeg az en 1,6-os easy tronic-os H Astram 12l.t csocsal a varosba!😀

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#343) bambano válasza Kleroo (#339) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ez kiváló, pontos, precíz recept arra, hogyan tedd tönkre az autót minél rövidebb távolságon.

emellett ezt a felváltogatást sem értem, nincs abban annyi fokozat, hogy folyton kapcsolgasson az ember. nekem 1-ben 70-nél, 2-ben 110-nél, 3-ban 180-nál szabályoz le. városban nyomok egy kövérebbet 1-ben, beteszem 3-ba oszt jónapot, nem vagyok én cukrász, hogy folyton habverőnek nézzem a váltót :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#344) Kleroo válasza bambano (#343) üzenetére


Kleroo
veterán

Nem.

Egyébként senki se mondta, hogy a felváltogatás azt jelenit, hogy feltételnül végig kell zongorázni az összes fokozatot. ;)
Javaslom 1esből 5.-be húzd akkor mégtöbbet spórolsz. ;]

btw nyilván nekem sem kőbevésett. Sűrű az 1-3, de inkább a 2-5: egyes megmoccint, 2esben fegyorsít, 5ben oson a többiekkel 60al.

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#345) SaNyEe válasza Dagidög (#338) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

A kulcs az egeszhez a megszerzett lendulet minel jobb kiaknazasa. a gyakorlati reszt mar leirtak. Kimeli a feket is.

Bambano: most tdi motorrol van szo, ne a szivo benyasodbol indulj ki. Amit klero leirt teljesen helytallo. Mondjuk az en valtom hosszu annyira, h 1-3 fokozatok kozott 2600 korul erdemes elvaltanom felfele, hogy ne turbolyukba (tudod az a lyuk, ami lyuk :D) essen a kov fokozatban a motor.
Amugy ha mar recepteknel tartunk tok jol leirod a barmilyen motor gyilkolasanak modszeret. Biztos szar a 2. gang, hogy uvegelned kell a vasat. Hideg motorral, hogy viseli? :P

-- end of transmission --

(#346) #22718208


#22718208
törölt tag

5.5 PD TDI passat 399ezer km.
Ha meg akarnám ölni ,akkor talán elmenne 50 lityivel egy ezrest.

De nem akarom ,így inkább egyen picit többet , az neki is jó , meg én is haladok.

(#347) bambano válasza SaNyEe (#345) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

3.-ban 60-nál kétezret forog a motor. az üvegelés? 25-nél már felválthatok 3-ba.

egyébként nem szoktam, én ki szoktam húzatni 3000-3500-ig.

"most tdi motorrol van szo": ok, igazatok van.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#348) bitpork válasza bambano (#347) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mondjuk tdi motort is illik 2000 körül tartani, pont a kéttömegűt kímélendő.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#349) rup1u5


rup1u5
nagyúr

1000km egy tankkal?
Valahogy így?

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#350) SaNyEe válasza bambano (#347) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Latom nem erted, hogy a hozaszolasod mely reszere reflektaltam. Sebaj, segitek :)

Szoval egyesben jol meghuzatod 3500-ig (38kmh) aztan beszurod haromba, (mert nem vagy te cukrasz), akkor az altalad megadott adatok alapjan 1361rpm-re esik a motorfordulat. (feltetelezve 6500-as max. fordulatot)
De a tdi-s emberke gyilkolja a motorjat, amit ugyamugy 2000rpm-el alacsonyabb tartomanyra hangolnak, mint egy szivobenzinest.

Most akko mivan?

-- end of transmission --

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.