Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Internet fejlesztés országosan!
- Raspberry Pi Zero W külső antenna újrahasznosított alkatrészekből
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #47205632 #58818 üzenetére
Lehetni lehet, de ez idő alat nem lesz rendes féked. Cserélde az egészet egyszerre, összekopik, utána sokáig gond mentes és erős a fék.
Sokan fékezni sem tudnak, simogatják, pátyolgatják a pedált. hosszú lejtőn folyamatosan enyhén fékeznek, stb.. ezek mind többet ártanak a féknek, mint használnak. túlmelegszik, nem kopik össze rendesen, nem húzza le róla eső után a rozsdát, idő előtt kell cserélni, amiatt, mert lerohad a fék az autóról, pedig ha rendesen lenne fékezve, akkor többet bírna és komolyabb lenne a fékhatás is.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #59680 üzenetére
Vagy csak levegős. 1bar nyomás normális, ha nem lenne, forrna benne a hűtővíz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gixxergabi #59727 üzenetére
Ez komoly?
Dorothy: ennyiből, aki megmondja az nem mágus, hanem orákulum.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gixxergabi #59732 üzenetére
A belső fele lenne beszédesebb. Nem az a helyes kérdés, mennyit futott, hanem, hogy csereérett-e.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #59968 üzenetére
Nem izzítógyertya,akar lenni az első, rail nyomás szabályzó a második és harmadik és gázpedál probléma a negyedik?
Padlógázon izzítani kezd a köös nyomócsöves dízelmotor. A fordulatszám pedig a rail nyomással egyenesen arányosan növekszik.
Három baja lehet az üzemanyag rendszernek:
Kopott injektorok, kopott nagynyomású pumpa vagy rossz nyomás érzékelő és/vagy szabályzó a rail csőben.
A többi hiba egyszerűbb, kell egy pedál meg 4 izzító gyertya.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Motorfék üzemben hamar visszahül a turbó. Pályáról lassítva érdemes visszakapcsolgatni és használni a motorféket, így mire megállsz, nem kell hűteni. Egyébként ajánlott járatni egy kicsit, nyomja ki magából a meleget. Persze látod, akad aki nem hűti és nem lett baja, de ez inkább kivétel. 500k km után az már nem turbó, csak egy kiégett széndarab. Új turbóval jobban harapna, csak emberünk már megszokta az autó teljesítményét, pedig lehetne jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem mindegy, hogy mit gondolsz. Lehet hogy kicsit túloztam, de van benne korom rendesen, aki mást állít, az nem látott turbót szétszedve.
Átvizsgálták? Király, legalább az olajat nem ereszti...még. Mérték, hogy milyen hamar tudja teljesíteni az elvárt nyomást?
Bevallottan gyilkolod az autót, és még hülyének is nézel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a gáz, hogy ahelyett hogy normális hangnemben közölnéd, hogy tévedek, személyes sértésnek veszel minden mondatomat. Elhiszem, hogy törődsz az autóddal, de azt másképp is lehet kommunikálni.
Igen, ez a tipikus állapot, mivel szerelőként, ilyenekkel találkozom, az autód egy kivétel. Csak rosszul jöhetek ki mindenből, ha igazam lesz azért fogsz utálni, ha nem, akkor meg azért. Én tudom kezelni az ellentétes véleményt és azzal sincs bajom, hogy elismerjem ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz orosziem81 #60036 üzenetére
Akkor a matek szerint havonta legalább 3x cserél olajat. Tavaly szeptember 30.-án 290k km sem volt még az autóban, az mennyi is? 9 hónap alatt 270k km? Havi 30 ezer? Lehet, hogy van ilyen, de most már látni szeretném. Láttam sok lerúgott autót, sok megkíméltet, de olyat, ami rúgnak, szinte új állapotban, ennyi futás után, na olyat még nem. Meg lehet kérdőjelezni a szakértelmem, állok elébe, de akkor mérjünk egyforma mércével és kérdőjelezzük meg a többi állítást is a másik féltől.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gaaabeeesz #61336 üzenetére
Testeld le rendesen a két hátsó lámpád!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gaaabeeesz #61340 üzenetére
A kapcsoló lesz a váltón.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #61879 üzenetére
Arra a betétre kell a rézpaszta, amelyiknek a hátulján nincs rezgés elnyelő réteg. Ezt a réteget könnyű felismerni, mert érdes. Sok gyártó csak egy sima lemezdarabot rak a betétre, oda kell a paszta, hogy ne sikítson. A betétnek a végeire, ahol csúszik, mehet a rézpaszta, de oda van jobb anyag is. Pl az ate gyárt spéci zsírt, ami nem szárad be.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A fékrásegítővel lesz kapcsolatban. Az vákuummal működik. A vákuumcsöve ép, pumpa nincs elkopva? Amikor a fékre lépsz, csökken a vákuum a rendszerben, emiatt a pumpa más terhelésen dolgozik. Lehet maga a rásegítődob is. Kösd le a csövét, indítsd be és kiderül mi változik. Aztán fogd be valamivel a cső végét úgy is hallgasd meg. Mahd írd meg mit tapasztaltál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen a nagy fekete korong a fékrásegítő. Arra 1 darab vastag cső csatlakozik, azt kell kihúzni a teszthez a képen a zöld cső alatt fut ez a vákuumcső, az lesz az embered egy műanyag L toldatban végződik. Csak be van dugva egy recés toldattal egy gumi karikába. Simán leteszteled egyedül is, ha hozáférsz a csőhöz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorolaj és szűrő topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Akciókamerák
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Synology NAS
- Autós topik
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen