Elforditottam kormanyt egy kanyarodashoz es ment tovabb egyenesen mindezt kb 25-30-nal aztan kicsit rafekeztem es hirtelen ugy befordult, mintha belem jottek volna. Hat lehet jeg volt alatta, de akkor az be is volt olajzova 1000-l.
Egyebkent foutvonalakon jarok tulnyomoreszt (95%), amit meg legtobbszor eleg hamar lekotornak meg besoznak, ugyhogy hoban csak akkor megyek, ha eppen akkor esik -de van hogy mar kozben felsozzak, akkor meg hadd essen-, meg ha utcankbol kiallok -amit napokig nem kotornak le-, de az ~30m. Egy telen (~120nap) altalaban 5-6 alkalommal esik a ho, es nem is biztos, hogy nekem eppen aznap kell hasznalnom is az autot, ha mondjuk a feleben kell is, azt a 3 napot kibirom nagyobb kovetesi tavval, meg lassaban kozlekedve, de ahogy eszrevettem, akiknek teligumija is van fent sem szaguldoznak ijenkor ....pl megelozni meg senki nem akart 2x1 savos uton hoban, nem is ertem miert, pedig biztos jott mogottem mar teligumis auto is
SZVSZ tul van ez a teligumi dolog hype-olva itthon, ha vmi eszaki vagy alpesi orszag lennenk, ahol par nap hijan mindig esik vmennyi, akkor meg ertenem is, de igy... ...vagy lehet meg kene tanulni vezetni, a satufek meg kormanyrangatas az nem eppen nyero huzasok ijenkor, meg teligumival sem.
Foleg poen ez a 7 fokos ''alomhatar'' is...nehogymar minden teliguminal az legyen az hatarhomerseklet, abban is van lagyabb es kemenyebb kevereku.
Egyebkent az ABS hoban elegge gaz -lehet nyari gumi miatt-, de ahol az elozo, 1200kg-s autoval ABS nelkul lazan lefekeztem es befordultam, ott a jelenlegi ~1000kg-s auto ABS-l semmit(!) nem lassult, ugyhogy index vissza es go tovabb egyenesen. Egy ideig megvolt mindketto es volt alkalmam kiprobalni, es ugyanolyan meretu nyari van/volt mindketton.
hobizoli
több drón kell ;P