Hirdetés
- Szólánc.
- Csalók a Facebookon.De ennyi???
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
madrac
senior tag
válasz kmate13 #40092 üzenetére
Ha LG Optimus Black-en is gondolkodsz, akkor ajánlom végigolvasni a saját fórum témáját is. Elég sokan vitték szervizbe a készüléküket, hardveres/szoftveres problémák, fagyások, nem elindulás, sim kártya nem felismerés miatt, illetve a hangja és a gps-e is elég gyengusz. Hívásnál az első pár másodpercben nem hall téged a másik fél, de talán akad olyan főzött rom aminél ez nem áll fenn.. hívás közben ingadozik a térerő és a hangminőség is.
Szóval ezekre fel kell készülni, illetve ezeket figyelembe véve kell mérlegelni a megvételét, pedig a kijelzője tényleg szép. -
madrac
senior tag
válasz Recon666 #40119 üzenetére
Ugye ez most költői kérdés volt, ha te is látogatod, sőt írsz is a témába? Attól, hogy neked ilyen telód van, sőt szereted is, még nem muszáj ennyire elfogultnak lenni. A tények elég makacs dolgok.
Csak a megnyugtatásod kedvéért, más teló témáját is olvasom (pl. SGS+), és hogy-hogy nem, máshol töredék ennyi szerviz problémát se olvastam, de ez biztos az én bűnöm..
Ezek miatt a problémák miatt én nem ajánlanám az LG-t senkinek sem, de mindenkinek szíve joga mit választ, csak jó, ha képben van arról, hogy mit vesz. Más (nem telefon) termékükhöz volt szerencsénk (szerencsétlenségünk) korábban, és úgy látom, nem változtak semmit.[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
válasz tzsolesz #40147 üzenetére
Akkor talán kezd el te is végigolvasni a telefon témáját az 1. hsz.-től kezdve, és lehet hogy olyan dolgokat tudsz majd meg, amiket nem is tudtál a telefonodról... illetve, hogy másoknak milyen problémái voltak/vannak vele, amiket ezekszerint te észre se vettél, vagy nálad nem jelentkezett.
Azért elgondolkodtató, hogy egyesek mennyire nincsenek képben, mégis nyugodt szívvel ajánlgatják a telefont, hogy milyen jó vétel, nincs vele semmi különösebb gond, miközben elég sok embernek voltak/vannak elég nagy problémái vele, csak el kell olvasni. (esetleg szándékosság van a dolog mögött..?!) De lehet hogy te más telefont használsz, ha nálad olyan hiba se jelentkezik ami egyébként általános ennél a típusnál. -
madrac
senior tag
válasz tzsolesz #40204 üzenetére
Na, hát ez az. Viszont másokat lehet hogy jobban érdekel teló vásárlás előtt az, hogy milyen arányban van/volt vele (szerviz) gond, és mik voltak azok, illetve milyen hibája/hiányossága van ami jelenleg is fennáll. És nem csak szoftveresen. Egy tulaj véleménye szerintem édeskevés egy ilyen döntéshez. Viszont, ha már többeknek volt szerviz gondjuk, illetve van típushiba is, akkor az sokkal többet mond el a típus jellemzőiről.
Csak veletek szemben tűnhet ez harcnak, én csupán leírtam ugyanazokat a tapasztalatokat amiket a topikjában olvastam a tulajoktól, ti meg nekem estetek, hogy ezzel így meg úgy nincs semmiféle probléma, valamit én néztem be nagyon, pláne, hogy nincs is ilyen telóm, nem tudhatok róla semmit... Csak annyiról volt szó, hogy eléggé megütötte a szememet, hogy ezzel a típussal hányan fordultak szervizhez, és mennyi gond van/volt vele a többihez képest. Erre fel kell hívni azok figyelmét akik azon gondolkodnak, hogy ilyen telót vesznek. Nem volt célom alaptalanul lehúzni. Szerintem nem szélsőségesen elfogultan kellene csípőből ajánlgatni a típust mint remek konstrukciót , és hülyének beállítani azt aki leírja a hibáit. Ennyi. -
madrac
senior tag
válasz axioma #40214 üzenetére
Nekem akkor is az a benyomásom, hogy több vele a nagy probléma mint a többi márkával, ráadásul elég sok pontjára igaz ez, igaz én egyszerre olvastam el a topikot, külön figyelve a hibákra (nyilván ide nem számolva a főzött romos tapasztalatokat), de akkor számoljunk együtt:
LG Optimus Black:
- kijelző pixelhiba: 8 fő
- sáv a kijelzőn: 3 fő
- sim kártyát nem ismeri fel: 4 fő
- szoftver frissítésnél meghalt: 4 fő
- magától meghalt: 3 fő
- érintő képernyő hiba: 3 fő
- mikrofon hiba: 1 fő
- hangszóró hiba, halk: 1 fő
- gps probléma: 7 fő
- wifi probléma: 1 fő
- magától újraindulás: 9 fő
- fagyás: 5 fő
- térerő ingadozás: 3 fő
- hangszóró recsegés beszéd közben (max hangerőn): 4 fő
- külső hangszóró recseg, torzít: 1 főTípushibák:
- Videófelvételnél pár mp. múlva indul csak a felvétel.
- Videófelvétel akadozik, torz hang, fagy.
- Hívásnál a másik fél nem hall semmit kb. 3 mp-ig.Samsung Galaxy S Plus:
- szoftver frissítésnél meghalt (frissítő program hiba): 3 fő
- torz hangszóró hang: 1 fő
- Wifi probléma: 4 fő
- SMS-t nem küldi el, vagy csak késve: 6 fő -
madrac
senior tag
válasz marcusa #40404 üzenetére
Ez így van, de ebből nem biztos hogy sok mindent lelehet szűrni, sőt, lehet hogy pont a hibák miatt is több a hsz, és aktívabbak, többet írnak ugyanazok az emberek. Arányaiban a tulajok számához viszonyítva is elég nagynak tűnik azok aránya akiknek egy vagy több problémájuk már volt a készülékkel, illetve sokaknak szervizbe is kellett vinniük emiatt. Egyébként az SGS+ topik meg régebbóta létezik mint az OB, bár önmagában ez se jelent túl sokat.
-
madrac
senior tag
válasz Recon666 #40406 üzenetére
Már hogyne lenne hiba? Szó se volt CM7-ről, és szervizbe is vitte emiatt. Arról már nem szól a fáma, hogy ez mennyire volt a tulaj hibája.. Újra leírom, hogy a főzött romos hibákat nem vettem számításba. SGS+-nál pedig egy darab beégett kijelzőről se olvastam... Pixelhibád pedig neked is van/volt, de valahogy ezzel nem dicsekedsz itt. Viszont az tény, hogy szebb szerintem az OB kijelzője (kontra SGS+ pentile mátrix..) és tuti nem ég be később se.
-
madrac
senior tag
válasz Recon666 #40409 üzenetére
Sajnálom, hogy páran minden erejükkel igyekeznek félrevezetni a leendő vásárlókat. Akárhogy is számolom, legalább 13 ember vitte szervizbe a készüléket, mert olyan hiba adódott vele. Ezek a tények önmagukért beszélnek, akárhogy is próbálod szépíteni és meghazudtolni őket.
-
madrac
senior tag
válasz Rotate #40410 üzenetére
Ez tény, de a hibák jó része hardveres eredetű lehet. Nyilván ha valakinek olyan jellegű "kisebb" gondja adódik, az valószínűleg csak megnézi a legújabb szoftver verzióval is, hátha javították. Azzal meg nincs kisegítve, hogy majd valamikor esetleg az adott hibát javítják, mert kiderül valamikor, hogy szoftveres eredetű volt.
Ezek az adatok nyilván nem az e percben eladott telefonokról szólnak, hanem egy összesített tapasztalat gyűjtemény a tulajoktól, amiből mindenki azt szűr le amit akar. Számomra viszont önmagáért beszél, és semmiképp se ad pozitív benyomást. Én személy szerint nem alapoznék arra vásárlás előtt, hogy ezeknek problémáknak a nagy részét már biztos elhárították (akár szoftveres, akár hardveres), és már nem fordulhatnak elő a most megvásárolt telókkal. Ilyen mértékben nem szoktak idővel "javulni" szerintem. Inkább megnézi az ember, hogy mi a helyzet a többi típussal, és lehet mérlegelni, összevetni.. -
madrac
senior tag
válasz Recon666 #40417 üzenetére
Én viszont egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy kicserélnék pixelhibával, de ugyebár te is nyilván olvastad, hogy volt aki ezzel vitte szervizbe a készülékét és simán visszadobták.
Kizárólag az adott típus tapasztalatait gyűjtöttem össze, szerintem nem lett volna helyes összekeverni más típusokkal.
A többi dologgal kapcsolatban meg csak ismételni tudnám magam.(#40418) Rotate: nem is típushibaként hoztam fel a pixelhibát, csak ezt is feltüntettem mint hiba előfordulást, amire a számokat nézve különösen oda kell figyelni, ha az ember LG Optimus Black-et vesz.
-
-
madrac
senior tag
válasz Recon666 #40427 üzenetére
Nem azért vettem bele mert ez minden esetben mindenkinek akkora problémát jelent, csak egy olyan hiba amire úgy tűnik oda kell figyelni ennél a típusnál, mert ilyen nagy számban jelentkezik. Akkor kár, hogy nem közvetlenül az LG ügyfélszolgálat veszi át a hibás telefonokat, mert akkor nem dobnák vissza ezzel, és mindenki vinné kijelzőcserére a telóját..
Az előforduló pixelhibánál sajnos vannak sokkal nagyobb gondjai is a telónak.[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
(#40429) Recon666: eddig se volt sok értelme indulatosan és lekezelően erősködni a teló mellett, és meghazudtolni azokat a hibákat amik jelentkeztek az embereknél. Az okos ember más hibájából is tanul, a hülye meg a sajátjából se képes.. Pont ezért nagyon hasznosak ezek a fórumok, mert megse kell venni ahhoz a készüléket, hogy az ember képet kapjon egy adott típusról. Még az a szerencse, hogy van választási lehetőség, és nem kötelező mindenkinek LG-t vennnie.
(#40431) Rotate: ha ilyen arányban fordulnak elő nem kicsi hibák vele, akkor én biztos nem ajánlanám senkinek sem az LG Optimus Black-et, hogy utána nála is előjöjjenek ezek, amikkel majd ő rohangálhat a szervizbe, ami pedig nyilván nem garancia arra sem, hogy utána majd lesz egy hibátlan készüléke egyáltalán. Vagy kénytelen ezekkel mondjuk együtt élni, ha tud.
Telefont nem tudsz aszerint venni, hogy az adott pillanatban mekkora esély van a jellemző hibák előfordulására, mert ezt előre nem tudja senki sem. Csak azoknak a korábbi tapasztalataira lehet támaszkodni akik már használnak ilyen készüléket. Fura, de valahogy nem hiszek az olyan csodában, hogy annak ellenére, hogy valamivel ennyi embernek van/volt gondja, akkor arra lehet számítani, hogy mostmár ezek nem fognak előfordulni. Ilyen nincsen. Kutyából nem lesz szalonna...
Azok az általad "hozzáértő" usereknek nevezett emberek, csak azon fáradoznak körömszakadtáig (illetve az áll érdekükben?) az ő stílusukban, hogy reklámozzák, ajánlgassák ezt a telót itt, miközben letagadják még a tényszerű hibákat is, amiket azok osztottak meg akik használnak is ilyen készüléket. Akinek pedig más megalapozott véleménye van, utánanézett a tapasztalatoknak, azt meg hülyének nézik. Ennél ostobább dolog nincsen, ezért ehhez csak gratulálni lehet. Számomra ezek teljesen hiteltelen megnyilvánulások.(#40438) tzsolesz: Hiába lépsz fel támadólag és személyedkedsz a minősíthetetlen stílusodban, nem érsz el vele semmit. Tényleg több haszna lenne, ha te is utánanéznél mások tapasztalatainak, ne adj isten más márka vagy típus terén is, amiket netán még meg is oszthatnál, hátha tudna segíteni néhány vásárlás előtt állónak. Mármint ha tudsz hasznosabbat is írni, azon kívül hogy minden LG telefon szuper, gyors, és tökéletes. Vicc...
Az meg nekem nem fáj, ha más típusról is írnak negatív tapasztalatokat (pl SGS+), - sőt én is összeszedtem és leírtam ide amiket olvastam róla, hátha valakinek segít a döntésben ha jobban képben van - , én nem vagyok egyik márka bérence se, viszont ugyanerről már másokkal kapcsolatban nem vagyok ennyire meggyőződve...Egy szó mint száz, tényleg unalmas már ez a parttalan vitatkozás és kötözködés, de az volt már 5 napja is amikor 2 ember ezt elkezdte..
[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
Az lenne csak igazán jó, ha nem csak gsm boltban, és újonnan lenne már 90 ropi az Evo 3D
Egyébként t-mobile-nál bekerült az Alcatel OT-995, Huawei Ascend Y200 a hamarosan kapható készülékek közé.
Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-book olvasók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- FPS Droppok, Slow Motion lagg - Hardver probléma?
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest