Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz troll81 #37723 üzenetére
A lényeget el tetszett felejteni: németországi átlagfizetés több mint 2x annyi mint az itthoni. Persze hogy nem vág földhöz hiszen most építesz autót. Ha átlag magyar lennél nem építenél hobbiautót se.
De szerintem nagyon ne menjünk ebbe bele, mert a pénz/fizetések téma az nem Ford topik tárgya.⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #37814 üzenetére
Hi
Három éve amikor ST kombikat is nézegettem, akadtak a hahu-n svájci példányok 900k körül. A legendák szerint jó az a piac, kis ország, kevés futott kilométer, szervízelt autók. Nem tudom mennyire koptak már ki a Mk1 ST-k azóta.
Az hogy minden is van hozzá, csak pénztárca kérdése.
Én most a saját háztartási 1.8zetec-hez keresek termosztát ház fedelet. Csak a fedelet, de az a vicc hogy termosztát ház tízféle is van, bagóért, fedél egyikhez sincs. Cromaxnál van fedél, potom 22k..
Gates fedél is létezik, 4.5k (15$) az Usa-ból, légipostával, + a drágalátos magyar 27% fával is megvagyok a cromaxos ár feléből -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #37837 üzenetére
Igen, egy nem piszkált, tényleg gyári példány nem rossz dolog befektetés szempontból. Ha a rozsdáról megfelelően gondoskodik az ember, tartja az árát. Aztán elindul fölfelé, ahogy ritkulnak.
topikmanó
Attól már nagyon messze vagy, hogy idegesíteni tudnál egy ilyen benyögéssel.
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #37810 üzenetére
Én is gondolkodtam egy ST150 Fiesta, ST170 Focus, vagy ST220 Mondeo beszerzésén hobbi célra. Jobban utánaolvasva az Angol fórumokon ezek közül a Fiesta talán a "legélevezhetőbb". A Focusban van pár elég nehezen beszerezhető alkatrész (ahogy subaruwrc kolléga is említette), illetve a 6-os váltót sokan cserélik/alakítják át 5-ösre, mert a gyári áttétel elég tré. A Mondeonak kegyetlen a hangja még gyári kipuff rendszerrel is, viszont nekem hobbi célra valami kisebb-mozgékonyabb kellene. Így maradt az ST150, amit mindenki istenít. A 3 közül ezeknek a legnagyobb az átlagáruk (valszeg nem véletlenül), volt szerencsém vezetni egyet, és tényleg nagyon élvezetes kis hot hatch.
Viszont mivel már nincsen hely több verdának, és sajnálnám eladni a mostani hobbi kocsit, így nem hiszem hogy lesz belőle valami a közeljövőben.
Viszont ha a befektetés számít, akkor MK1-MK2-MK3 RS a te autód! Illetve a régebbi Sierra-Escort Coswrothok és régebbi Ford modellek, amik még nincsennek széthullva. Egy ST170-et véleményem szerint nincsen sok értelme beszerezni ilyen célokra.
Az ST modellek közül esetleg az MK2, amiknek belátható időn belül elkezd növekedni az áruk (sőt már most is növekvőben vannak) a sor 5 miatt.#37854LK
Nagyon röviden forgalmazva igen, segít megakadályozni az autó tapadásvesztését, például hirtelen irányváltásoknál is jól jöhet...[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz troll81 #37912 üzenetére
Enyém most csak megkapta a négy télit az acélfelnin. Úgy eljártam a nyáriakat, hogy a gumis csak pislogott, a szerviz meg közölte pár napja, hogy balesetveszélyes...
Örülök, hogy csak tavasszal kell 4 nyári újat lőnöm majd.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #38108 üzenetére
Szimpatikus volna a társaság, de mk1 Focus 1.8 benzines blokkot nem csinálnak csak dízeleket.
Pedig nagy királyság lenne ha a kiszerelt blokkom kapott volna egy teljes külső tisztítást és vezérléscserét aztán egy chip tuningot. 115-ről 130-ra. Az évtized végéig rendben is lennék. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #38110 üzenetére
Az egy dolog hogy képesek megírni egy ilyen épített autóra is. De kérdés hogy mennyiért mondtak volna igent? És az sem mindegy hogy az ő ajánlatukra Te mit mondtál volna? Lehet hogy tőled jött volna egy azonnali nem.
És itt a presztizs is szóba kerül. Mert ha drágán vállalják és adnak egy árajánlatot, aminek esetleg híre megy, az presztizsveszteség (különösen akkor ha nem is ők csinálják végül)
Viszont ha olcsón vállalják, és annak a híre terjed el hogy egyedi autókat olcsón hangolnak, az szintén presztizsveszteség..
Az volt a legegyszerűbb, hogy nem vállalták (különösen ha egyébként van elég melójuk) -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz troll81 #38192 üzenetére
Nekem macera lenne a garázs napi használat esetén mert itt nincs garázs. Gyalogolhatnék 20 percet csak hogy a kocsihoz jussak, nap végén detto.
De egy oldtimer az más, azt az ember elrakja, befóliázza, kiszilózza a garázsajtót, kiszívja a levegőt a garázsból, lehegeszti.⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #38412 üzenetére
Nem tudom, mi a terv - de a kék másik miatt el tudnám képzelni a mostanit totál sleeper kinézettel, szóval a felnit is valami gyárias ezüst színben. Aztán a másikra szerintem is jobban illene egy bronz/arany árnyalat
Két szín esetleg szóba került? Pl feketére az egészet, de aztán az "arcát" felpolírozni és lakkot neki. Hasonlóan, mint a diamond cut felnik.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz troll81 #38516 üzenetére
Az immo miatt nem igazán fog menni. Csináltatni kell egy nyerskulcsból. Én is így csináltam, pedig nekem a gyári plusz a tartalék is megvolt és lett egy harmadik bicska verzióba.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen