Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) Abu85 válasza Sinesol (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Főleg azért rakták bele az új képességeket, mert ők a tervezés közben látták, hogy milyen lesz a shader modell 6.8. Amit eléggé használni fog az Unreal Engine 5, mert pont olyan funkciókat hozott, amit az Epic kért.

Nyilván az RDNA 2-nél még nem volt kritikus a Work Graphs és a Wave Matrix, mert nem is volt tervben a szabványosítás, de az RDNA 3-nál már ezekre kellett tervezni, mert az életciklusa során bele fog futni olyan programokba, amelyek ezeket igénylik. Leginkább Unreal Engine 5-ösökbe. És a shader modell 6.8 az első olyan shader modell, ami direkten új hardvereket kér, tehát meg sem fognak moccanni ezek a kódok RDNA 2-n vagy Ampere architektúrán. Ezekre egy sokkal lassabb fallback kód lesz, ami a CPU-t bevonva próbál urrá lenni a hardveres hiányosságokon. Az Unreal Engine 5 még így működik, de a Work Graphs képesség nagyon arra készült, hogy az Epic problémáját kezelje, így sokkal gyorsabb legyen a Nanite működése.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.