Egy kis érdekesség:
[L]http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=44253[/L]
-= No way back from Here =-
Egy kis érdekesség:
[L]http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=44253[/L]
-= No way back from Here =-
Sztem ez mehetett volna egy kártya vs. kártya topicba:)
De nekem mindegy:D
Amúgy jó kis teszt:D
[Szerkesztve]
Vámonos al viaje para buscar los sonidos mágicos De Ecuador!
Én ezt már a legelején sejtettem, hogy Far Cry-ban gubancok lesznek, amint PS 1.1 helyett tényleg PS 2.0-t fognak használni, és íme.
Persze ne felejtsük azért el, hogy ez még bétás driver, sample kártya.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Mi az a forced R300 device ID?
Aki hülye, haljon meg!
Gondolom vhogy a Far Cry ini-ben beállították, hogy NV40 kártya detektálása esetén is ATI kártyát lásson a játék, és így pure PS2.0-es shadereket használ a játék az NV-s mixed mode helyett (PS1.1 és PS2.0).
Mert ugye ezért vannak azok a képminőségbeli különbségek az ATI és az NV kártyák között a Far Cry patch 1.1 megjelenése óta.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
A GF 6800-at kényszerítették arra, hogy ugyanolyan képminőséggel dolgozzon, mint az Ati R300 alalpú chipek. Ekkor jött a meglepetés, hogy nem sokkal marad el az R9800 XT azonos képminőség esetén. Tehát alapból a jelenlegi driverekkel a GF 6800 gyengébb képminőséget produkál, mint a Radeonok. Persze ez az FX-ekre is érvényes.
#tarcsad
Ez így van, de ez télleg csak béta driver volt, és ez csak egy játék teszt volt,
de azért így is mutat valamit:P
Én kiváncsian várom a többi tesztet...
-= No way back from Here =-
A képminőség nem fog megjavulni az új driverek kiadása után sem, mivel ez a butítás a Far Cry patch-ben van benne, ergó csak akkor lesz olyan a Far Cry grafikája az NV kártyákon is, mint az ATI kártyákon, ha kijön még1 patch, amiben ezt a kis malőrt orvosolják majd...
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
OK, de ez valóban csak ennyit takar? Vagy Ati optimalizált kódot akar futtatni az NV kártyán?
Aki hülye, haljon meg!
Mivel ATI kártyának detektáltatja be az NV kártyát, ezért igen...
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Mármint melyik igen?
Az, hogy tényleg csak a képminőséget állítja be Ati szintre, (Kikapcsolja az NV 3x optimalizációt.) vagy plusz még bekapcsol egy ATI optimalizációt is?
Aki hülye, haljon meg!
Gondolom (nem akarok hülyeséget beszélni) a 16 bites pontosságú pixel shader használata helyett az Ati által használt 24 bites pontossággot eröltették rá a 6800-ra, bár nem tudom, a 16 és 32 bit mellett tudja-e a 24 bites pontosságot?
#tarcsad
Lásd #12 hsz.
#tarcsad
Tudtommal nincs olyan hogy ''24bites shader''. :F Van full precision és partial precision, az ATi mindkettő helyett 24-et használ, az nV rendre 32 ill. 16 bitet (nem is TUD 24-et). Gonolom az R300 path nem tartalmaz _pp hinteket ( nem is lenne értelme ) így automatikusan FP32-ben számol az NV40.
[Szerkesztve]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
Hat ez az NV mar nevetseges legkozelebb mar a Catalyst-ot is hasznaljak.
POWERED BY ATI Radeon
Én viszont ki szeretném benchmarkolásra használni a topicot.
Nálam benchemall teszt:
Fra Cry 1024*768*32: maximum(noaa,noaf): 43,34 fps, nektek?(cat4.4)
I am having fun staying poor.
hogy lehet fps-t kiiratni?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
(#18) Alvin_ti4200 válasza Drizzt (#16) üzenetére
Hát én majd megnézem, de most 4xAA 16xAF-ben játszom (elkezdtem újra, most csak egy gyors easy-s rohanást csinálok:D) és jól megy. Persze 1024x768 Ultra High
(#19) F-ECT$ válasza Alvin_ti4200 (#18) üzenetére
Ennyire bejött?
Én meg 6/16-tal bibíííí :t :)
Dive ever, work never.
Ez LOL...Ez majdnem ojan mintha az ati kártyákra eröltetétnek rá 32 bit es precizitást(amikor nem is tudja..)
''A DDR az a winchester?'' by Ziiip
(#21) Alvin_ti4200 válasza F-ECT$ (#19) üzenetére
X800-asok qssoljanak:D Amúgy nekem is megy 6/16-ban, csak nem nagyon látom már a különbséget a 4xAA és a 6xAA között:t
Le kell hozzá tölteni a benchemall nevezetű progit.
I am having fun staying poor.
Ha non-pron megy a kari, akkor: 39,88 fps.
I am having fun staying poor.
ide jobb belinkelni eztet:
[L]http://www.guru3d.com/article/gamereviews/137/[/L]
ShaderModel 3 -al gyorsabb lett a FarCry.
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
De vajon a pixelesedési probléma megoldódott ezzel?
a Far Cry hoz nem tudom felteni a patch-et! Nem tudtok olyan patch-et ami müxik nem eredeti Far Cry on is?:F
Ebben a világban megtanulod, hogy a szar is le van szarva..
Far Cry Shader Model 3.0 on nVidia GeForce 6800 Ultra
:D
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
:)) te photoshop mágus.
LOOOOOOL. :C
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
A jobb felső sarokba írd ki az aktuális FPS-t 200-250 :))