Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Alogonomus válasza Dragon3000 (#41) üzenetére


Alogonomus
őstag

Sőt hány esetben téveszthette meg akár pont a boltos a számítástechnikában járatlan sima vásárlót szakmainak tűnő hablatyolással azt elhitetve, hogy biztosan a vásárló hibázott, de a hosszas és egyébként is elutasítást eredményező garanciális ügyintézés helyett töredékáron visszavásárolja az ügyféltől a kártyát, hogy legalább valami pénzt lásson az ügyfél.
Aztán pedig a boltos elküldte talán pont az átlagosan heti 20-25 "megolvadt" kártyát javító céghez, végül pedig komoly haszonnal elpasszolta a megjavított kártyát a boltos például az Ebay-en. Az egyetlen céghez is hetenként beérkező 20-25 kártya alapján a probléma előfordulása nem marginális.

Főleg ha hozzávesszük, hogy a komoly ügyfélnek számító "micimackóéknál" elromló kártyákat biztosan nem küldik vissza az USA-ba javításra. :DD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.