Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csupingo

    veterán

    válasz Csokifalo #89881 üzenetére

    És látod is ezeket az akadásokat? Némelyik beépített teszt 1 fps-ről kezd, és az látszik az eredményen. Olyankor egy második futtatás szokott segíteni. A sokmagos processzoroknál már egy 60%-os terhelés is jelenthet "100%"-ot, mert mondjuk 4-8 magot képes használni a játék, de azokat teljesen leterheli, viszont vissza csak 60%-ot jelez, mert a többi meg pihen jóval alacsonyabb órajelen.
    Az élő multi játékok amúgy is egy teljesen más állatfaj, mert ezeknél a cpu-nak jóval több mindent kell számolnia, mint egy sima sp esetén. A másik dolog meg az, hogy sajnos sok mai játék egy összeollózott, optimalizálatlan bughalmaz, emiatt is fut bukdácsolva szinte a legerősebb gépeken is.
    Amit én mondtam, az inkább ideálisabb esetben, sp játék esetén követhető le látványosan, persze ettől még igaz, de multinál sok más dolog belerondít még a képbe. Viszont "örök igazság" marad, hogy stabilabb fps-hez és multikhoz elsősorban erős cpu kell.

    Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés