Szenzor
A Rival 110 legfontosabb újdonsága a Rival 100-hoz képest a szenzor. Az előd A3059 szenzora csak 500 DPI-ig felel meg tökéletesen egy gamer egérrel szembeni követelményeknek.
Az utód egy saját név alatt futó, TrueMove1 szenzort kapott, ami legjobb tudomásom szerint a PMW3325 némileg továbbfejlesztett változata. Ugyanúgy, ahogy a Rival 100-ba szerelt A3059 is egy középkategóriás szenzor, az A3050 pimpelve.
Az optikai szenzor még mindig jobb, mint a lézeres. Az ismeretlen fogalmak magyarázatát az egeres topik összefoglalójában találod.
Hirdetés
A Rival 110 szenzora 200-7200 DPI között állítható, 100 DPI-s lépésekben.
A polling rate 125, 250, 500 vagy 1000 Hz-re állítható, mindegyiket stabilan tartja.
A Paint-teszt szerint 1600 DPI-ig nincs jitter, 2400-on és 3200-on minimális, afelett egyre zavaróbb, 7200-on már kriminalisztikus. Angle snapping nincs.
A gyors mozdulatokat, rántásokat 4,5 m/s-ig tökéletesen leköveti, bármilyen DPI-n. Most nem volt nagyobb egérpadom, hogy a határait meg tudjam keresni, és ennyi minden bizonnyal bárkinek elég bármilyen helyzetben.
Negatív vagy pozitív gyorsulást (pontosabban: SRAV, Speed Related Accuracy Variancy) nem tapasztaltam.
A szokásos referencia-egeremhez, a Logitech G100s-hez képest 1 ms input lagot mértem, minden DPI-n. Erre már azt mondom, hogy elhanyagolhatóan kevés, senkit se zavarjon, bár jó lenne, ha javítanák. Ennyiből nem tudom megmondani, hogy smoothing okozza-e, vagy valami más.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!