2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Star Wars: Commander

A Disney fejlesztése egy online multiplayer játék, amely tower defense és real-time stratégiai elemeket ötvöz erős PvP környezetben

[ ÚJ TESZT ]

Védelem

A védelmet célszerű úgy felépíteni, hogy falak védjék a legfontosabb objektumainkat (tárolók, védelmi épületek, HQ), a többi épület pedig nyugodtan szolgálhat védelmi célokat - a legtöbb egység a legközelebbi épületet célozza, és amíg az támadás alatt van, a tornyaink szép lassan le tudják szedni a támadókat.

Védelem szempontjából a következők állnak rendelkezésünkre:

Torony - Ebből többféle is van (általános célú, területre ható, nagy sebzésű). Természetesen fejleszthető is, nagyobb sebzésért és ellenálló képességért. Érdekesség, hogy játék közben is variálhatjuk őket. Egy tornyot simán (némi nyersanyagért) átalakíthatjuk másik fajtára.

Fal - természetesen ez is fejleszthető, nagyobb ellenálló képességért. Magasabb HQ szinten egyre többet is építhetünk belőle.


Az ostoba AI előszeretettel lövi épületek vagy a védők helyett

Pajzsgenerátor - ez bizonyos területre ad védelmet, adott sebzés erejéig. Vagy leszedik nyers erővel, vagy Hőssel semlegesítik. A játék elején nem építhetünk még belőle, legalább 4. szintű HQ kell hozzá. A pajzsgenerátor magasabb szinteken nagyobb területet fed le, és több sebzést kibír a pajzs összeomlásáig. Sajnos még nem volt lehetőségem kipróbálni...


Erre egy darabig még várnom kell...

Squad Center - ez a CoC-ból megismert klánház, amit az azonos Squadba tartozó többi játékos tölthet fel. Támadáskor felhasználhatjuk, de védelemben is kiválóan jönnek az itt időző egységek.


Ide adakoznak majd a klán squadtársak

A játékot PvP Pajzzsal kezdjük, ez megvéd a PvP-től az első három nap alatt. PvP Pajzsot kapunk, ha PvP-ben veszítünk (védekezéskor), vehetünk is, ezt viszont szintén csak kristályért.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.