Tesztek - DX10 era - Crysis Warhead
Műfaj: First Person Shooter
Megjelenés: 2008. szeptember 28.
Mérési módszer: 1
Hirdetés
A bizonyos szempontból a Far Cry utódjának tekinthető (ám mégis külön sorozatot alkotó) Crysis megjelenésekor elképesztő látványvilágához szinte kielégíthetetlen gépigény társult, így a HardwareOC benchmark tool segítségével mindenképp kiválóan alkalmas a kártyák megizzasztására.
Kicsivel 50 FPS alatt processzorlimit jelentkezik, ami igen rossz fényt vet a játék fejlesztőire, hiszen ha a program megjelenésekor elképzelhetetlenül erős processzorral szerelt tesztkonfiguráción is ilyen alacsonyan van a processzorlimit, akkor milyen lehetett a korabeli gépeken? Arról nem is beszélve, hogy VGA fronton is igencsak gépigényes a játék, a játszható sebességet egyetlen GPU-val már Full HD-ban is elfelejthetjük. Ráadásul ezek ugye átlageredmények, vagyis a jelenet egyes részein jócskán lassabb sebesség is tapasztalható az itt feltüntetettnél.
Multi-GPU skálázódás 2 GPU-val (1 GPU-hoz viszonyítva)
Nagyjából hasonló hatékonysággal működött az SLI és a Crossfire ebben a tesztben, így szép sorminta rajzolódott ki, hiszen az azonos kategóriában induló kártyák szinte tökéletes pontossággal követik egymást. Kell is a jó skálázódás ehhez a játékhoz, hiszen 1 GPU-val gyakorlatilag játszhatatlan.
Multi-GPU skálázódás 3 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)
A 3. kártya beszerelésének hatására a GeForce-ok jobban gyorsultak a Radeonoknál, de a különbség szinte elhanyagolható.
Multi-GPU skálázódás 4 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)
A dupla GPU-s monstrumokat összekötve a legerősebb modelleknél nagyjából másfélszeres, a gyengébbeknél pedig ennél valamivel alacsonyabb sebességnövekedésre számíthatunk. Ha ezt a játékot minden körülmények között élvezhető sebességgel akarjuk futtatni, akkor bizony szükségünk is lesz erre a teljesítményre.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!