Játéktesztek
Ahogy korábban ígértem, ma letesztelem pár játékkal a gépet. Mivel nem akarok még egy cikket írni, ezért ehhez fűzöm majd őket hozzá. Folyamatosan frissülni fog az oldal, ahogy haladok a játéktesztekkel. Csak olyan játékokkal fogom tesztelni a gépet, amiket használok. Tehát, hiába szeretnének sokan Flight Simulator X-tesztet, sajnos engem az a játék még annyira sem érdekel, hogy egyáltalán feltegyem a gépre. Így hát az én kedvenc játékaim lesznek majd a listában.
A mérésekhez és screenshotokhoz a FRAPS 2.9.8 (Build 7778) programot használom. Az ATI Control Center valamiért nem működik úgy, ahogyan kellene, akármit állítok be (AA, AF, stb.), nem változik a játékban semmi. Úgyhogy inkább "Use Application Settings"-re állítottam, és a játékokon belül kapcsoltam be az AA-t és AF-et. Egyedül az Adaptive Anti-Aliasing-et engedélyeztem a CCC-ben Quality-módban. A játékokat 1920x1200-as felbontásban, mindent bekapcsolva és maxra húzva teszteltem, 4xAA-val és 16xAF-el.
Tomb Raider: Underworld.
A Tomb Raider sorozat mindig is a kedvenceim közé tartozott, így hát nagyon örültem, amikor a HD 4890 mellé az Underworld volt mellékelve teljes játékként. Lássuk, hogyan is teljesít vele a gép:
Frames: 10929 - Time: 92867ms - Avg: 107.684 - Min: 72 - Max: 159.
Nagyon szépen fut az Underworld ilyen beállításokkal. A nagyobb tereken sem esik le 70FPS alá, ami bőven játszható érték. A játék első pályályán mértem az értékeket, majd később update-elem, ha elérek a nagyobb templomokhoz, ott sokkal nagyobbak a nyílt terek.
Egy-két helyen drasztikusan leesett az FPS-érték, volt, hogy 10-20FPS-re is, de ez szerintem valami bug lehet, mert utána amikor megint arra mentem, már bőven 100 fölött volt ismét.
Következő játék: The Chronicles of Riddick.