Genesis Grab
Jöjjön a választottról két kép, ami matrica szerint is az Intersport tulajdonát képezi:
Ronda, nagyon...
Innen sem szebb...
Ezeket a képeket látva, azt hiszem nincs olyan ember, aki ne gondolkodna el azon, hogy ebből valamit ki lehet-e hozni, és ha igen, akkor pontosan mit is. Ebben az állapotban még bennem is megmozdultak azok a bizonyos kételyek, de ott volt az a nyugalmi tényező, hogy nem ok nélkül választottam a rengeteg opció közül, ráadásul elég sok mindent lehetett hasznosítani róla, és ez már egy elég nyomós érv volt, ami mellette szólt.
Hirdetés
Már említettem a fix sebességes átalakítást, így elsődlegesen ennek a momentumait terveztem meg, mivel hibázási lehetőségnek helye nem lehetett ennél a beavatkozásnál. A váltó bovdentartó füleit levagdostam, illetve próbáltam megmenteni őket későbbre, a hátsó fék elvezetéséhez. Sok felesleges holmi is lapult a bringán, így azokat elég hamar száműztem a szemetesbe.
Kozmetikázás után:
Alsó kulacstartó csavarjai beragasztva, majd levágva
Innen már nincs visszaút
Ezek után a bringát teljesen szétszedtem, és különválogattam azokat az alkatrészeket, amikre még szükségem lesz, illetve azokat, amelyek sorsa kérdőjel. A fennmaradó kis mennyiség, ami a második kukahullámot érinti, természetesen menesztve lett. Sajnos elég sok vagdosásra volt szükség, így kellett egy kis utómunkát végezni vele.
Három darab használható bovdenrögzítőt lehetett levágni a vázról, ezek közül kettő nem élte túl a hegesztés megpróbáltatásait, így egy példányt be kellett még szereznem a tervezett kétdarabos felálláshoz. Mivel egy a fejcső környékére volt bekalkulálva, egy pedig a hátsó villák elé, így a bringáról származó darab kapott helyet a látványosabb területen, de kellett keresnem még egyet.
A város legjobb kerékpáros üzletében próbáltam szerencsét, lévén, hogy elég lett volna egy használt villát beszereznem, de ilyet sajnos nem sikerült találnom, helyette egy robbantott vázról operáltam le a hiányzó darabot. Mindig próbálok egy másodlagos opciót is beütemezni, hogy ne legyenek buktatók, ezért a bovdenvezetőket fémragasztóval terveztem a helyükön tartani, amihez első gondolatként nem fűztem sok reményt.
A váz anyaga alumínium, a szerzett bovdentartó pedig acél, ezért tartottam egy próbaragasztást, ami a teljes kötési idő lejárta előtt is elég biztató eredményt hozott.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!