Hirdetés
Játéktesztek – GRID 2 és GRID Autosport
GRID 2
A Codemasters becsületére legyen mondva, hogy azért próbálják az ego-t modernizálni - a GRID 2-től kezdve mindenféle advanced megvilágítási effektek kerültek az engine-be. Sajnos a modern megvilágítás nem segít a ronda háttereken, és itt most ki is van kapcsolva - de az autók legalább szépek.
Úgy tűnik, tesztünk kártyái sokkal koherensebbek egymáshoz képest, mint a korábbi alanyok - ez egyfelől nem meglepő, mert komoly architektúrális különbség nincs közöttük, másfelől viszont a 750Ti sokkal kevesebb ROP-ja miatt azért több ingadozást vártam volna.
A generációs eltérés minimálisan növekedett - az 1050Ti előnye itt már stabilan 75% körül van, az 1050-é pedig elindul a 20% irányába. A Pascalok közötti eltérés viszont továbbra sem lépi át a 10%-ot.
GRID Autosport
Mostanra már az alacsonyabb kategóriás tesztalanyok is megfelelő sebességet mutatnak ahhoz, hogy a global illumination effektek bekapcsolhatók legyenek az ego-ban - ezért ezt is vizsgáljuk. A GRID 2-t szépen lassan le fogja váltani az Autosport, egyelőre mindketten szerepelnek.
A 750Ti-hez nem volt Autosport mérésem, ezért, hogy az összegzésből ne kelljen kihagyni a játékot, kalkuláltam neki egyet a GRID 2 eredmények és a 950-hez való viszony alapján. 1-2% tévedés lehet benne, így érdemes a kártya számait nézni.
A generációs különbségek még egy kicsit feljebb kúsznak, viszont az 1050 és az 1050Ti közötti különbség csökken. Ez nem arra utal, hogy a GI effektek az ALU-kat zabálnák, sokkal inkább azt jelzi, hogy a játék szereti a Pascal tovább optimalizált delta color compression metódusait.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!