2024. április 26., péntek

4th summer in the USA…

…szóval negyedszerre is ott szorongtam az államokba tartó járat dugig tömött turistaosztályán.

Back to Philadelphia…

A tábor utáni utazással kapcsolatban megint csak ugyanazzal a lánnyal álltam össze, mint 2009-ben, és végül most is csatlakozott hozzánk az akkori útitársaink egyike. Ellenben nem terveztünk nagy nyugati parti túrát, szigorúan a kelti parton maradtunk. Némi egyeztetés után,- no meg egy Expedia-s akciónak köszönhetően,- végül Philadelphiába foglaltunk szállást, mivel ide a 2011-es utunk óta vissza szerettünk volna menni.

Ezen felül még Atlantic City és Washington D.C. volt a listán. Mivel mindannyian egy nap végeztünk, megállapodtunk abban, hogy a szálláson találkozunk. Abban az évben a tábor,- az addigi hagyománnyal ellentétben,- nem vitt be őket New York-ba, hanem kirakta őket a honesdale-i autóbusz állomáson, onnan buszoztak le végül Phillybe. Én, ahogy már említettem vonatra szálltam, hogy aztán Chicagóból átrepüljek Philadelphiába, majd a reptéren a bérelt kocsit felvéve a szállásra menjek, ahol is már vártak rám, mivel a tulaj csak nekem volt hajlandó odaadni a kulcsokat. Foglalás tekintetében most nem trükköztünk az alacsonyabb ár elérése érdekében, befoglaltunk egy dupla ágyas szobát hármunknak. Ezzel le is tudtuk az utazásunk első (08.30) napját.

Forgalmi dugó van a kifutópályán...

Már majdnem Philly-ben vagyok...

Bérelt kocsi a szállás előtt...