Hirdetés

League of Legends: Masteries

A Rúnákhoz hasonlóan (lásd LoL ismertetőm 2. részét) a Masteries is a bajnokaink (champions) finomhangolására szolgál.

Azzal ellentétben azonban nem nehezen megszerzett IP pontjainkat kell ráköltenünk, hanem ahogy egyre több meccset lejátszunk és egyre több XP-t kapunk és szintet lépünk, szintlépésenként kapunk 1-1 pontot, amit a Masteries oldalon berakva a megfelelő helyre, erősíthetjük bajnokunk.
Tehát első szinten összesen 1, azaz EGY pontot tehetünk be a Masteries oldalra és majd 30-as szinten érjük el a maximumot.
A sorrendre mondható, hogy ahogy szinteket lépegetünk először a Defense oldalra adjunk 9 pontot, aztán az Offense oldalra 9-et, aztán a többit már belátásunk szerint.

Na, akkor lássuk:

Legáltalánosabb Mastery oldal ADs bajnokoknak

Guild Wars 2 gyorsteszt

Na MMORPG veteránként (EQ, AO, DAoC, WoW, AoC, WO, Aion, Rift, stb) a véleményem a játékról:

Igaza volt annak aki azt mondta hogy ez egy online single player játék.
Ettől még nem rossz, hiszen nem biztos hogy a világnak egy 25. MMORPGre lenne szüksége.

A grafika tényleg nagyon szép, nálam a sebességgel se volt probléma (phenomx4@3.7 + 560ti) elég gyors volt bekapcsolt vsynccel mindent maxolva 1680-ban. (shadowst mediumra, reflectionst terrain + playersre rakva).

A területek is tetszettek, kedvencem a Norn ami olyan mint a DAoC Midgardja normálisan kidolgozva :) . A második legjobb szvsz holtversenyben a Humans meg a Charrs (WoW worg? :) ), ezek is nagyon szépek. A sylvans vagy micsoda az Aion kezdőre hajazott, szép színes meg minden de nekem annyira nem jött be, kicsit már túl kaotikus. A leggyengébbnek meg az Asura (WoW gnómjai :) ) területet tartom, az meg az előbbi ellentéte, túl kopár.

League of Legends: Runes

Ki arra gondolsz hogy ez a cikk hosszú és nehezen érthető, gondolj arra: a tudás hatalom. (jelen esetben több kill.)

Tegnap (2011. 11. 16.) Riot élesítette az új Masteries rendszert. Így végre ígéretemhez híven én is közölhetem amit erről tudni érdemes.

Ha nincs kedved vagy időd végigolvasni az egészet akkor dióhéjban:

lvl 10 alatt nem érdemes rúnákat venned. lvl 20-tól pedig mindenképp kellenek.

Piros rúna legyen: Armor Penetration ADs championnak illetve Magic Penetration APs championnak,
tanknak és supportnak: +armor, neve: (Greater) Mark of Armor

Sárga rúna legyen: +Armor, - neve: (Greater) Seal of Armor

Kék rúna legyen: +Magic Resist, - neve: (Greater) Glyph of Magic Resist

League of Legends ismertető 1. rész

Történeti áttekintés:

FPS, RPG, MMORPG - ezeket a fogalmakat tíz játékosból átlagosan kilenc ismeri.
Azonban a DotA-ról (Defense of the Ancients) én pl. nem is hallottam egy-két évvel ezelőttig. Pedig mára ez is önálló játéktípus lett, mivel legalább kettő (League of Legends, Heroes of Newerth) játék ebbe a kategóriába sorolható, és tudtommal már készül a DotA2 is.

Kialakulása:

Valamikor réges régen a stratégiai játékok körökre osztottak voltak. Akkoriban a világ még fiatal(abb) volt, a játékosoknak pedig volt idejük arra hogy jól megfontolják minden lépésüket, vagyis felépítsék a stratégiájukat. Aki hozzám hasonlóan elég öreg az még emlékezhet ezek néhány képviselőjére: Defender of the Crown C64-en, Centurion Amigán és PCn, Genghis Khan Amigán.

Ám mindez örökre megváltozott mikor a Westwood 1991-92 környékén kiadta a Dune című játékát.
Ez a Frank Herbert azonos című regényének cselekményét dolgozta fel, mint kalandjáték.
Ám valamilyen oknál fogva beleraktak egy stratégiai részt is. Körök nélkül. A közönség pedig vevő lett rá.