Sajnos történtek olyan dolgok, amik miatt a hardveraprós üzleteléssel kapcsolatos, általam triviálisnak tartott dolgokat írásba kell foglalnom. Ez az oldal azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen az alábbi sorokat mindig bemásolgatnom a hirdetésbe.
Garanciális feltételek és ügyintézés
► A garanciára küldött terméket a pénzvisszafizetés vagy csere előtt tesztelem, hogy valóban hibás e. Ez általában 1-2 nap, nagyon extrém esetben 1 hetet vehet igénybe, attól függően, hogy mennyi a teszt időigénye illetve hogy mennyi a szabadidőm. Amennyiben a teszteredmény azt mutatja, hogy az áru hibás a vevő vagy visszakapja a pénzt vagy kap egy ugyanolyan terméket. Ellenkező esetben az eredeti árut kapja vissza
► Fizikailag sérülten (égett,törött stb) visszajuttatott termék esetén a garancia érvényét veszti. Személyes találkozásnál át sem veszem, postai küldemény esetén pedig a vevőnek kell állnia a visszajuttatás költségeit