Hirdetés

2019. február 21., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • "Üzletszabályzat"

    Sajnos történtek olyan dolgok, amik miatt a hardveraprós üzleteléssel kapcsolatos, általam triviálisnak tartott dolgokat írásba kell foglalnom. Ez az oldal azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen az alábbi sorokat mindig bemásolgatnom a hirdetésbe.

    Garanciális feltételek és ügyintézés

    ► A garanciára küldött terméket a pénzvisszafizetés vagy csere előtt tesztelem, hogy valóban hibás e. Ez általában 1-2 nap, nagyon extrém esetben 1 hetet vehet igénybe, attól függően, hogy mennyi a teszt időigénye illetve hogy mennyi a szabadidőm. Amennyiben a teszteredmény azt mutatja, hogy az áru hibás a vevő vagy visszakapja a pénzt vagy kap egy ugyanolyan terméket. Ellenkező esetben az eredeti árut kapja vissza

    ► Fizikailag sérülten (égett,törött stb) visszajuttatott termék esetén a garancia érvényét veszti. Személyes találkozásnál át sem veszem, postai küldemény esetén pedig a vevőnek kell állnia a visszajuttatás költségeit

    ► Ha az áruhoz volt tartozék (doboz, cd, kábelek,átalakító stb) azokat hiánytalanul vissza kell juttatni máskülönben ugrott a garancia

    ► Ha nem azt a terméket kapom vissza amit eladtam a garancia érvényét veszti és automatikus jelentést von maga után

    Folytatás...

    VinoRosso 3 éve 0

  • Szavazás: Mint eladó, milyen feltételekkel érvényesíted az általad adott garanciát ?

    Sziasztok,

    a héten eladtam egy ramot itt a ph-n, és a vevő aznap jelezte, hogy nála hibát dobott a teszt, és vegyem vissza a terméket. Mondtam neki, hogy rendben, hozza vissza, letesztelem, hogy tényleg hibás e és ha igen visszaadom a pénzt. Ő ebbe nem ment bele, azt szerette volna, hogy anélkül adjam vissza a pénzt, hogy letesztelném a ramot.

    Először nem gondoltam, hogy át akar verni,mivel annak, hogy egy teszt hibázik számtalan oka lehet (inkompatibilitás, rossz beállítások, egyéb hibás alkatrész) illetve valóban el is romolhat, bár ezt nem tartottam valószínűnek, mivel úgy vettem ki a gépből eladás előtt, hogy tesztelve volt és ezután max 5 órát mehetett a vevőnél.

    Aztán ahogy erősködött, hogy vegyem vissza anélkül, hogy megnézném van e egyátalán baja, egyre gyanúsabb kezdett lenni. Mondtam neki, hogy ha bárhol vásárol akár üzletben akár magánszemélynél, sehol sem adják neki vissza bemondásra a pénzt, mindenhol ellenőrzik hogy mi a helyzet, erre az volt az érve, hogy én nem vagyok bolt és ezért nincs jogom meggyőződni az állítása igazságtartalmáról,minthogyha attól hogy valaki magánszemélyként árul valamit, megváltoznának a garanciális ügyintézés menetére vonatkozó szabályok és szokások.

    Folytatás...

    VinoRosso 3 éve 35

Hirdetés

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.