Mivel viszonylag ritkán kell gariztatnom az itthoni eszközeimet, így nem vagyok teljesen naprakész, hogy milyen lehetőségei vannak a cégnek, amelynek a terméket ki kellene cserélnie. Tehát a lenti történet akár teljesen rendben is lehet jogilag, de józan paraszti ésszel nem tűnik fairnek.
Még tavaly vettem egy külső HDD-t, ami a második napon felmondta a szolgálatot. A vételtől számított negyedik napon vittem vissza a szervízbe.
Már leadni sem volt egyszerű. Volt egy kis kötözködés, mert a szervízes szerint nem a saját dobozában hoztam vissza a HDD-t. Nem is értem mit gondolt, honnan szereztem volna másik dobozt meg miért nem a sajátjában hoztam volna vissza, nem állnak itthon hegyekben a gyári dobozok. Nagy nehezen megtalálta a srác a gyári számot a dobozon, hurrá egyezik a HDD-n levő számmal, akkor tényleg jó a doboz.
Gyors teszt. Rádugja a gépére, nem tudja sem olvasni sem írni. Oké, tényleg rossz a termék. Nagy sóhaj után közlik velem, hogy ez bizony minimum 3-4 hét lesz. Nem teljesen értettem, hogy miért, hiszen helyben 2 perc alatt megállapították, hogy hibás a cucc. Ennek ellenére lelkileg fel voltam már készülve erre, mert egy SSD-t ugyanitt gariztattam korábban és hasonló ideig tartott. Viszont azt legalább nem tudták rögtön előttem tesztelni, szóval ott talán érthető volt, de mindegy.