Hirdetés

Shadowplay vs. OBS NVENC vs. OBS QSV!!! Nézzük, mit tudnak sebességben!

Sziasztok!

A coffee lake-s procitopikban felmerült egy érdekes téma, miszerint miért IGP-ről streamelek, és miért nem a Shadowplayt használom erre a célre, mert az a leggyorsabb, a dedikált dekódernek köszönhetően!
Mivel én már végigjártam az utat, nagyjából tudtam a választ a kérdésre, ellenben tény és való, hogy tesztekkel nem támasztottam alá. Szerény személyem inkább csak PUBG-zem, ott nézegettem, állítgattam, mi mit tud.
Jelen írásom nem a minőségre tér ki, mert ott azért tudjuk nagyjából a sorrendet ( röviden a legszebb az X264 <- NVENC=Shadowplay <- QSV a sorrend ), hanem a játék alatti teljesítmény befolyásolására.

Nézzük hát, mire jutottam!

Tesztkonfig :
- MSI Z370-A Pro
- 8600K 5200MHz
- 16GB 3000MHz C15
- 960 PRO 512GB
- MSI GTX980Ti Gaming 6G 1400/7600MHz

Két játék alatt mértem le a teljesítményt, CSGO és Siege. PubG alatt nem volt sajnos 1 mentésem se, és nem is volt most kedvem azzal szórakozni, elég volt ezt megcsinálni :R :R
Az OBS-ben minden a lehető legjobb képminőségre volt állítva, nem trükköztünk holmi performance móddal...

53db VGA Unigine Heaven Bench alatt

Nézzük, mi is lesz itt

Ilyen még nem volt, gondoltam ráfordítok egy 2-2.5 órát az amúgy is igen drága időmből (muhaha) és táblázatba írom az eredményeket, melyeket a nálam járt kártyák produkáltak Unigine Heaven Benchmark 2.5 alatt.

Ne kérdezzétek miért, de én ezzel teszteltem a kártyák 3D alatti működését. A 3DMarkok nem jönnek be…
Két felbontás is alatt néztem (1280x1024 és 1920x1080), de sok kártyának nincs FullHD eredménye, lévén a monitorom valamikor január közepén jött… Addig csak a kis öreg 17”-os Siemensemen tudtam a kártyákat izzítani.

A program beállításai:


Értelemszerűen FullHD-nél 1920x1080…

A tesztgép sűrűn cserélődött alattuk, a leggyengébb:
- Asrock 960GM-GS
- AMD AthlonII X4 630 Phenom II X4-é alakítva, 3.6GHz-re húzva
- 2x2GB 1333MHz Kingmax
- 450W-os Chieftech tápegység (a kis öreg…)

Uno 1.3 TIE újjászületése 2!

Sziasztok!

Eléggé elhúzódott szegény kocsim felújítása. Sajnos nem teljesen úgy alakultak a dolgok, mint eddig. [Előző írásomban] meséltem a kocsimról ( 1.3 uno turbo ), melyen eszközöltünk kisebb-nagyobb átalakításokat. Sajnos mint várható volt, semmi sem a tervek alapján alakult. Ugye Murphy törvénye fokozottan igaz egy 23 éves, 240.000km-t elfutott turbós motorral ellátott olasz sportkocsira. Főleg OLASZ sportkocsira...

2008.Február végén, mikor elmentem az autóért a kipufogóshoz ( Itt is ezer köszönöm Péterfi Sándor-nak, ki a legjobb turbósító Mester volt, kár, hogy abbahagyta! ), nem kicsit meglepődtünk. A PuntoGT szívósor felröppent, de nem a 63mm-es GM pillangóval, hanem egy valamilyen Fiat-ból származó 68mm-es fojtószelep került fel, méghozzá levehető kiszerelésben! Bár mondjuk ez nem lesz kevés, 400LE-ig bőven elég. Megcsinálta Mesterem a kipufogót, 55-ös full nyitott rendszer turbo után egy flexicsővel, és egy DTM véggel ellátott átmenő hátsódobbal. Hangja alacsony fordulaton brummogós, dörmögős, 3000 felett ESZEVESZETT BÖMBÖLÉS!!! A GT2252 is felkerült, és kellemes meglepetés ért minket. Nyomásépülése egész kellemes, 3000-nél már elkezd dolgozni, és 4000-es fordulatnál már töltötte a 0.6bar-t.

Uno 1.3 TIE újjászületése!

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek szegény kis Autóm újjászületésének első mozzanatait. A kocsim egy 1985-ös gyártású Fiat Uno 1.3 TIE ( Gyárilag 1299ccm-es, turbós benzines motor, 105LE, 890kg , 0-100 8.4sec , vége valahol 200 felett... )

A kocsi, mikor hozzám került ( 2007. április ), a korához képest, kívülről egész szép állapotban volt. Megvételekor megtudtam, hogy a kocsi teljes felújításon esett át 2004-ben, ami meg is látszott rajta. Természetesen a kasztnit nem sikerült olyanra megcsinálni, mint amilyenre kellett volna, dehát egy 22-23 éves kocsinál a rozsda sajnos már lételem...
A kocsiért az akkori kocsimmal, egy 1988-as 1.3 szívó dízel Unoval mentünk, Szegvárról Székesfehérvárra. Hazafele természetesen nagyon éltem, mondjuk 90-nél többel nem eresztettük neki, mert Édesanyám igencsak le-lemaradt a dízellel. Otthon aztán csodájára jártunk. Mifelénk falun nem sok ilyen van, tudok egy Calibra Turbo-ról, de az nem ezzel egy kategória...
Telt az idő, közben kezdtem saját ízlésemhez alakítani a verdát ( kalaptartó MDF lapból, 2db 20cm-es Ground Zero hangszóróval, kék helyzetjelző, fehér műszerfalvilágítás, sok dolog, aminek nem sok értelme van... )