Hirdetés

Rendező algoritmusok

Az alábbi két linken rendező algoritmusokat nézhetünk meg működés közben.

Quicksort algoritmus

Többféle rendező algoritmus egy java appletben

Hogy néz ki a 'Hello World' program BrainFuck nyelven?

"A ruhadarab egységesen fekete, de az anyagok igen változatosak, a bőrhatású taft-tól kezdve egészen a selyemfényű shantung-ig, ami különleges tónust és fényhatást hozott létre az öltözéken a fekete színvilágon belül. Hordható, mégis teljesen egyedi stílusú darab, amely szeretné megőrizni a manapság teret vesztett couture vonalat."

Hellovörld: BrainFuck

Hellovörld sorozat

E3 2009

Folytatjuk sajátságos E3 beszámolónkat...


"Eltérően a tavalyi utunktól idén kissé más megközelítésben vizsgáltunk meg az E3 aktuális felhozatalát. Természetesen most sem szánalmas, tollashátú, töketlen, idióta, csőlátású, palimadár, fogalmatlan tucatújságíróként sodródtunk a hordával, hogy semmitmondó, népbutító, demagóg, értéktelen, közhelyes, aljainformációkra tegyünk szert unalmas, béna, populista játékokról ostoba, agypusztító, z-kategóriás, igénytelen előadásokon."

Így csak mi tudunk beszámolni!

Színtiszta előny - A Pure MI-je

Bevezetés


(Fordító megjegyzése: A szöveg kissé szájbarágósnak tűnhet, de nem akartam semmilyen módon megváltoztatni az eredetit, csak olyan pontosan lefordítani, amennyire csak telik tőlem.)

Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz

Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel. Időrendi sorrendben vezetjük végig a koncepciót bemutatva az algoritmus fejlődését a Pure fejlesztése közben

Először áttekintjük az elképzelés mögött lévő három alapelemet: képességeket, dinamikus verseny kiegyensúlyozást és a "futam szkriptet". Ezután betekintés nyerhetünk az implementációba is, és látni fogjuk hogyan használtuk az elkészített eszközkészletet arra, hogy megpróbáljuk a játékosnak megadni az elvárt élményt.

Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 3. rész

Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.

3.-rész: Implementációs részletek

Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 2. rész

Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.

2.-rész: A Pure MI-jének továbbelemezgetése: dinamikus versenykiegyensúlyozás, versenyszkript, stb...