
Hirdetés
Rendező algoritmusok
Az alábbi két linken rendező algoritmusokat nézhetünk meg működés közben.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Hogy néz ki a 'Hello World' program BrainFuck nyelven?

"A ruhadarab egységesen fekete, de az anyagok igen változatosak, a bőrhatású taft-tól kezdve egészen a selyemfényű shantung-ig, ami különleges tónust és fényhatást hozott létre az öltözéken a fekete színvilágon belül. Hordható, mégis teljesen egyedi stílusú darab, amely szeretné megőrizni a manapság teret vesztett couture vonalat."
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
E3 2009
Folytatjuk sajátságos E3 beszámolónkat...
"Eltérően a tavalyi utunktól idén kissé más megközelítésben vizsgáltunk meg az E3 aktuális felhozatalát. Természetesen most sem szánalmas, tollashátú, töketlen, idióta, csőlátású, palimadár, fogalmatlan tucatújságíróként sodródtunk a hordával, hogy semmitmondó, népbutító, demagóg, értéktelen, közhelyes, aljainformációkra tegyünk szert unalmas, béna, populista játékokról ostoba, agypusztító, z-kategóriás, igénytelen előadásokon."
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Színtiszta előny - A Pure MI-je
Bevezetés
(Fordító megjegyzése: A szöveg kissé szájbarágósnak tűnhet, de nem akartam semmilyen módon megváltoztatni az eredetit, csak olyan pontosan lefordítani, amennyire csak telik tőlem.)
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz

Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel. Időrendi sorrendben vezetjük végig a koncepciót bemutatva az algoritmus fejlődését a Pure fejlesztése közben
Először áttekintjük az elképzelés mögött lévő három alapelemet: képességeket, dinamikus verseny kiegyensúlyozást és a "futam szkriptet". Ezután betekintés nyerhetünk az implementációba is, és látni fogjuk hogyan használtuk az elkészített eszközkészletet arra, hogy megpróbáljuk a játékosnak megadni az elvárt élményt.
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 3. rész
Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 2. rész
Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Hirdetés
Hirdetés
Gamer számítógépek 2026-ban: CPU, GPU, RAM – mire érdemes költeni?
PR Gamer vagy? Most kezdesz beleszeretni a játékba? 2026-ban már nem elég, ha erős géped van! A játékosok sokkal inkább a hosszú távú teljesítményt és a fejleszthetőséget keresik egy gamer PC összeállításánál.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen DVD-írót vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Félrevezető a Tesla önvezető marketingje, mégis zöld utat kaphat Európában
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Búvárkodás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fél perc csend, majd világra jön egy Magic8 Pro
- További aktív témák...


