Hirdetés
Rendező algoritmusok
Az alábbi két linken rendező algoritmusokat nézhetünk meg működés közben.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Hogy néz ki a 'Hello World' program BrainFuck nyelven?
"A ruhadarab egységesen fekete, de az anyagok igen változatosak, a bőrhatású taft-tól kezdve egészen a selyemfényű shantung-ig, ami különleges tónust és fényhatást hozott létre az öltözéken a fekete színvilágon belül. Hordható, mégis teljesen egyedi stílusú darab, amely szeretné megőrizni a manapság teret vesztett couture vonalat."
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
E3 2009
Folytatjuk sajátságos E3 beszámolónkat...
"Eltérően a tavalyi utunktól idén kissé más megközelítésben vizsgáltunk meg az E3 aktuális felhozatalát. Természetesen most sem szánalmas, tollashátú, töketlen, idióta, csőlátású, palimadár, fogalmatlan tucatújságíróként sodródtunk a hordával, hogy semmitmondó, népbutító, demagóg, értéktelen, közhelyes, aljainformációkra tegyünk szert unalmas, béna, populista játékokról ostoba, agypusztító, z-kategóriás, igénytelen előadásokon."
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Színtiszta előny - A Pure MI-je
Bevezetés
(Fordító megjegyzése: A szöveg kissé szájbarágósnak tűnhet, de nem akartam semmilyen módon megváltoztatni az eredetit, csak olyan pontosan lefordítani, amennyire csak telik tőlem.)
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz
Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel. Időrendi sorrendben vezetjük végig a koncepciót bemutatva az algoritmus fejlődését a Pure fejlesztése közben
Először áttekintjük az elképzelés mögött lévő három alapelemet: képességeket, dinamikus verseny kiegyensúlyozást és a "futam szkriptet". Ezután betekintés nyerhetünk az implementációba is, és látni fogjuk hogyan használtuk az elkészített eszközkészletet arra, hogy megpróbáljuk a játékosnak megadni az elvárt élményt.
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 3. rész
Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0
Feljavított mesterséges intelligencia versenyjátékokhoz 2. rész
Ez a cikk egy alternatív gumiszalag módszert mutat be, ami a mesterséges intelligencia (MI) viselkedésének megfelelő szintű kiegyensúlyozásáért felel.
Tovább a teljes íráshoz...Tovább olvasom...
Bejegyzés
0