Hirdetés

Számhordozásom története

Egy mobiltelefontól az alaprendeltetésén kívül mindössze azt várom még el, hogy wap-on keresztül lekérdezhessek vele egy e-mail fiókot. Jó-jó, az sem katasztrófa, ha képes normális csengőhangot hallatni. Céges telefont magán célra nem használok, ilyenformán lefektettem egy alapelvet: drága mobilt soha!

Hosszú évek óta a „P” szolgáltatóhoz kötődöm. Néhány hónapja érkezett tőlük egy levél, amelyben arról áradoznak, hogy mennyire jó, régi, megbízható ügyfél vagyok. Fel is ajánlottak néhány készüléket olcsóé’. Természetesen hízott a májam, már szinte láttam magam, amint nem kell „csoffadt” 6030-asomat zacskóba rejtve telefonálnom.
Egyetlen apróságra lettem figyelmes: ha új ügyfélként szerződöm, még annyit sem kell fizetnem. Hogy is működik ez, kell a régi ügyfél, de annyira még sem fontos? Gerincem azon mód szálfává egyenesedett és dacosan horkantottam a kezemben lévő papírnak nemet.

Sokat látott öreg Nokiám azonban hétről hétre egyre amortizálódott. Az aerodinamikai szempontok nem játszottak meghatározó szerepet a fejlesztésben, ezért csúnya nagy ütődésekkel tudott földet érni rövid repülést követően. Meg is horpadt szegény itt is – ott is. Az sem vált előnyére, hogy nadrágzsebem mélyét a kulcscsomómmal kellett megosztania.