Ebben a bejegyzésben a Warrior kaszt előnyeit és hátrányait elemzem, kizárólag arénát figyelembe véve. Ezek egy része természetesen igaz constructed játékra is, de én főleg arénázom, így annál a témánál maradok, melyhez némileg értek.
Warrior aréna elemzés
A megjegyzéseket szívesen fogadom, hiszen nem feltétlen az én véleményem a legjobb.
Fegyverek: mivel a warrior lényege a fegyver, ezért leírok pár gondolatot róluk. Ez gyakorlatilag a többi fegyverhasználó kasztra is vonatkozik (Paladin, Rogue, Shaman, Hunter).
A fegyverek lényege a lapelőny és a board control megszerzése ill. fenntartása. Sok kezdő játékos ott rontja el, hogy kézbe vesz egyet, és elkezdi gyepálni az ellenséges hőst, mert ugye ha miniont támad, az ő hőse is sérül. Nos ez nagy hiba. A fegyver az egyik leghasznosabb lapfaja a játékban, hiszen ahányszor használjuk (pontosabban amennyi miniont ölünk meg vele), kvázi annyi lapelőnyt szerzünk (kivéve az első töltetet), hiszen annyival kevesebb lapot kell nekünk felhasználnunk ugyanezen célra. Vagyis egy 2 töltetű fegyverrel 1 lapot spórolunk, így 1 lapelőnyt szerzünk. Másik előnyük az, hogy megvédhetjük velük a sérülékeny minionjainkat, pontosabban megelőzhetjük a bajt, hiszen mi még az előtt megölhetjük az ellenfél lényeit, hogy támadhatna velük, mert ugye a kitevés körében - többnyire - alszanak. Ha lehetséges, fegyvert lehetőleg csak abban a körben vegyünk kézbe, amikor használni is fogjuk, hiszen van több minion is, mely megsemmisíti azokat (pl: Ooze), így kevésbé fáj, ha már legalább 1 töltetet hasznosan használtunk el belőle. Természetesen mindig vannak kivételek.