Jó napot kívánunk! Ez itt az ügyfélszolgálat, és a munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük...
Bevezető
Hát így kezdődött az én történetem is, és már mindenki tudja, hogy még is mi folytatódik a mondat után! Eltaláltad, legalább 20-30 perc várakozás, hogy valaki felvegye a telefont, és értelmes információt közöljön szánalmas szolgáltatásaidról...
Na de kezdjük az elején. Előre bocsátom, aki nem szereti a bürokráciát, az ne is olvassa tovább, mert kemény bürokrata történet az egész! :D
Szóval 2009 Decemberében eldöntöttük idehaza, hogy meguntuk jelenlegi KábelTV (Tarr Kft), Internet (ExterNET), és telefon (T-COM) szolgáltatásunk mibenlétét, mivel ez a három így külön külön szolgáltatóktól igen csak borsos havidíjra jön ki, bruttó 15 ezer forintba.
No de kérem, reklámoznak többféle jóféle 3 az egyben szolgáltatást. Ezt úgy kell elképzelni mint azt az instant kávét, jó-jó de mégis szar, de legalább olcsó!