Szeretném megosztani veletek hogy hogyan jártam a deichmannal, évek óta vásárolok tőlük így viszont még soha nem jártam, egy biztos többet nem vásárolok tülök.
A vásárló panaszával is úgy foglalkoznának mint a talpbetétek és sprayk vevőkre való rásózásával akkor teljesen elégedett lennék velük
2015.04-10-én rendeltem a Deichmann online shopból cipőt egy adidas férfi sneaker-t 15900Ft-ért,
06.17-én én vissza vittem Pécsett a siklósi út alatt található üzletükbe.
Az eladó hölgyike ki hívja az üzletvezetőt, aki 15 perc után kényelmes tempóban kifáradt, természetesen én ráértem, mert ki pihent voltam 4 óra alvás után, elmagyaráztam neki hogy mi a problémám a cipővel, a talprész sarkánál elvált az illesztés mind2ő cipőn, nyilván a sarok kopása miatt, megnézte ő is a cipőt.
Én: akkor lehetséges a csere?
Ő : ohh hát nagyon jó cipő javítónk van, aki szakszerűen meg tudja javítani.
Én: és ha nem fogadom el a javítást?
ő: akkor a saját költségén kell meg javítatnia a cipésznél.
én : nem látom értelmét a javításnak, mert a sarok résznél el vannak kopva, hoztam már ezért vissza cipőt és szó nélkül cseréltétek, mint ahogy az előbb az úrnál is tettétek.
ő: teljesen normális ha egy cipő sarka 2hónap után ELKOPIK a használattól, így azt nem fogjuk meg javítani, csak ahol elvált a talptól, csere nem lehetséges, mert többlet költség keletkezne a boltnak, természetesen gyorsan ráírta a szállító levélre, hogy javítás felajánlva, ha nem fogadnám el.
Nos így végül kénytelen voltam bele menni a javításba.