Hirdetés
Kettévágott egy autót egy lámpaoszlop Budapesten
és az egészben a poén hogy a képen látható lámpaoszlop a kidőlés legkisebb jelét sem mutatta. hogy kerülhet forgalomba ilyen kocsi?
[ ÚJ bejegyzés ]
Kettévágott egy autót egy lámpaoszlop Budapesten
és az egészben a poén hogy a képen látható lámpaoszlop a kidőlés legkisebb jelét sem mutatta. hogy kerülhet forgalomba ilyen kocsi?
szombatitomi
senior tag
Azigen. Ennek hány csillagos a töréstesztje?
ABE
őstag
Ez egy 80-as évek első felében/közepén tervezett autó, amikor szinte minden autó biztonsági szintje gatya volt. Egy betonoszlop meg a legtöbb mai autóban is igen komoly károkat okoz.
[ Szerkesztve ]
samfishR
senior tag
mégse halt meg senki (ami mondjuk csoda).
[ Szerkesztve ]
7
addikt
Ijeszto. Amugy kb. mennyivel mehettek?
Cthulhu Dawn
őstag
Semmiség, láttam már ennél durvábbat is :'D.
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
Én azt csodálom, hogy ebből egyáltalán kiszállt valaki élve... És az is biztos nem 30-al hajtottak... A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is...
[ Szerkesztve ]
7600 GS
addikt
Ez egy papírhuszár. A 80-as évekbeli ázsiai autók pedig nem éppen a masszívságukról voltak híresek, az európai( főleg német, svéd) társaik annál inkább. Most ez a Charade sem egy tank....
ABE
őstag
"A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is..."
Egész pontosan 1987-ben jelent meg ez a típus, és anno még nem voltak ilyen szigorú biztonsági elvárások, más gyártmányú autók is ugyanúgy leszerepelnének egy betonoszlop teszten a mai autókhoz képest. Az elmúlt kb. 15 évben rengeteget fejlődtek ilyen téren az autók, szóval nem a mai szinthez kell hasonlítani, hogy huszonéve mit adtak ki.
Persze, "papírautó", nem sok anyag volt benne, de könyörgöm, semmit nem tudunk az autó sebességéről, a becsapódás mikéntjéről, szóval így megítélni...
proci985
MODERÁTOR
érdemes megnézni a wreckedexoticsot: a lámpaoszlop vs lambo/bmw/audi/ferrari/porsche is stabil 1:0.
rossz a meglátás: lámpaoszlopra rásodródni tilos, mert mindig katasztrófa a vége.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
A Charade nem 90-es évekbeli autó? Akkor keverem az Applause-el.
De végülis nem lényeg tényleg, hogy mikori, de hogy ezek sem a megengedett sebességgel haladtak, az fix. Rohadt nagy szerencséjük volt, hogy nem a fekete kisbusz vitte el őket, hanem a piros(narancs)-fehér...
[ Szerkesztve ]
it A Three Mile Islandet már felkészítik az újraindításra, és a jelentések szerint nem ez lesz az egyetlen olyan atomerőmű, amit a big tech kérésére indítanak újra.
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
ma Viszont egyik sem különösebben izgalmas. Mármint csak azért, mert már ismerjük őket.
ma Akkor a gyártó oszlatja el őket három fotóval a telefonról, köztük a Mars Exploration Edition vörösével.
ph Az AI TOP UD modell a gépi tanulás tréning szakaszához lett tervezve.
ma Az Oppo Find X8 és Find X8 Pro annyi mindent kínál, hogy hirtelen nem is tudunk mit kiemelni ide.
gp A készítők egy új előzetessel jelentkeztek, amelyben a mezőgazdasági szimulátor részleteibe kapunk betekintést.
gp A PC-s játék early access kiadásához kaptunk egy rövid launch trailert is.
ph Az Evnia 5000 szériás, jó kontrasztot ígérő újdonság sem marad ki a mostanában burjánzó AI-őrületből.