2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Nokia? Szervíz?

Írta: | Kulcsszavak: nokia . szervíz

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Firss:
Bevittem, zokszó nélkül javítják, természetesen garanciában, téritésmentesen. Csak néztem, de úgy néz ki, használt az email...Megcsinálták, a kijelző jó, de a hangszóró nem szól...visszavittem, a szervízes tag azonnal nekiesett, 10 percig "hackelte", majd hozta, jó. Kopp-kopp-kopp. Remélem többet nem kell szervízbe vinnem.

UPDATE: pofám leszakad. Húgommal küldtem be a telót, mert úgyis csak le kell adni, és megjavítják, Ő Pécsen tanul, így nekem nem kell bevinnem, és bemennem érte, költséghatékonyság. Nokiáéknál is így gondolják, mert: húgom hív, hogy: a kijelző nem garanciális (WTF???), mert szemmel látható, hogy a plexi be van hajolva (láttak már ezek N82-t? Az összes ilyen, a topikban is panaszkodnak...), és a panel EL VAN REPEDVE, amit ÉN OKOZTAM, azért a javítás 8000 magyar pénz. 'nyátokat! Kedves olvasó, aki nem szervízes. Biztosan tudod, milyen egy elrepedt TFT panel. A repedés körül vagy feketeség van, vagy érdekes színkavalakád. Ellenben a pixelhiba nem ez, továbbá tudomásom szerint pixelhibát, pláne ilyen mértékben "házi" módszerrel LEHETETLEN. A másik pedig, hogy hülyének néznek. A képeken is jól látszik, hogy SEMMI külső sérülés nincs a készüléken, nemám repedés...Holnap (kedd, február 2.), megyek, és dni kolléga javaslatára kiverem a balhét. Nehogy már engem akarjanak lehúzni. Azt pedig meg sem említem, hogy BEVIZSGÁLÁS NEM TÖRTÉNT, és azért annyira ők sem PROk, hogy ezt szemmel megállapítsák. Természetesen azt is megkérdezték, hogy melyik hangszóró hibás (Bevizsgálás nuku...jaja....), a külső vagy belső. Mintha lenne a telefonon kívül is...És mintha nem mondtam volna vagy huszonhat-ezerszer, hogy a bal kihagosító hangszóró, a kijelző MELLETT, a hangerőszabályzó felett...Kedves pécsi Nokia Mintabolt. Ne nézz hülyének. Főleg ne három hónapos alkatrész beszerző túra után ne. Az én türelmem is véges, és itt ér véget. Írtam nekik emailt is, válasz persze biztosan nem fog jönni, de nem is várom.
A probléma a következő: adott egy Nokia N82 mobil. Jelenleg kb. 5 hónapos lehet. Két hónapos korában már járt szervíben, mert a billentyűzet fedlap lekopott, miközben a fólia rajta volt, állítólag anyaghiba, egy hónap után meg is jött a rendelt alkatrész, a cserét másnap akarták megcsinálni, de végülis rábeszéltem őket, hogy csinálják már meg aznap, mert nem helyi vagyok (zárás előtt három órával történt a dolog). Véglis zárás előtt egy órával már mehettem érte. Hurrá, mindenki happy. Nem sokkal ez után a bal hangszóró megadta magát, először csak az tűnt fel, hogy nem hallom meg, ha hívnak, mert halk a telefon...de a helyzet tovább romlott, mert a kijelzőn megjelent egy méretes pixelpaca, amiről képet is mutatok. Irány a szervíz (2008-10-16-ot írunk). Kollégák érdekesen néznek, ilyen pacát még nem láttak (a hölgy először mosolygott, mikor pixelpaca hibát említettem, de mikor meglátta, megfagyott a mosoly az arcán...). Azt mondták, másnapra kész lesz. Másnap mentem, még alkatrész sem volt (!). Aztmondják megrendelik. Itt hagyom, vagy el is vihetem a telót, és visszahozom, ha megjönnek a cserealkatrészek. Vittem, mert sűrűn használatos eszköz. Azt kaptam, hogy lehet már holnap megjön, lehet csak jövő héten jön a kijelző és a hangszóró. Eltelt két hónnap (!!!), és semmi. Mobilszámom otthagytam, sms-t kapok, ha mehetek a telóval javításra. Írtam nekik mailt:

címzett nokiaboltpecs@t-online.hu
dátum 2008. december 12. 16:33
tárgy N82 kijelző, (bal) hangszóró

"Üdvözletem,
Körülbelül két hónapja voltam bent telefonommal (már ismerős vagyok a szervízben) kijelzőcsere és a bal hangszóró cseréjének ügyében. Az alkatrészeket megrendelték, értesítést kapok, ha megjönnek, és vihetem javíttatni a készüléket. Azóta sajnos semmiféle jelzést nem kaptam ez ügyben. Meg kell mondanom a beszerzés sebessége elégtelen. Az említett két hiba már nagyon zavaró számomra (főleg egy ilyen kaliberű mobiltelefonnál). Kérnék valamiféle állapotjelentést ez ügyben, örömmel venném, ha a javítás megtörténne még az ünnepek előtt. A készülék természetesen garaciális, egyszer már volt garanciában javítva. Kérem értesítsenek. Tisztelettel: xy."

Válasz semmi.
Ma pedig újabb mailt küldtem:

címzett nokiaboltpecs@t-online.hu
dátum 2009. január 15. 13:44
tárgy N82 kijelző, (bal) hangszóró, másodszor

"Üdvözletem,
egy hónapja írtam egy emailt, amiben tájékoztatást kértem a készülékemhez megrendelt (?) alkatrészek állapotáról. Mint gondolom tudják, egy Nokia N82-ről van szó. Azóta igencsak kezd zavaró lenni a dolog, hogy nem tudom a készüléket arra használni, amire végülis vettem. Mert a kijelzőn hatalmas pixelpaca van, hogy fényképezzek vele így, ha lassan a témát sem látom? Nem is beszélve a képek visszanézéséről. Lassan már sms-t is nehézkes olvasni, mert az említett paca jó hatásfokkal "eltakarja" a betűket. A bal hangszóró továbbra is néma, így érdekesen hallgatom kihangosítva a rádiót, vagy a zenéket, arról nem is beszélve, hogy alig lehet meghallani, ha farmerban cseng, mert hívnak. Az említett hibák mostmár három hónapja állnak fent. Nem hiszem el, hogy ennyire nehéz lenne megrendelni egy kijelző panelt, és egy bal hangszórót (vagy ami ehhez kell). Elég nehéz így egy készüléket rendeltetésszerűen használni. Kérem, most már kezdjenek valamit a problémámmal, ha nem javítható az eszköz (amit kizártnak tartok), akár a cserében is benne lennék, de ezt több dolog miatt sem szeretném, csak legvégső esetben. Nyomatékosan megkérem önöket, hogy lépjenek valamit az ügy érdekében, és minél előbb eszközöljék a szükséges alkatrészek beszerzését, majd jelezzék felém, ha vihetem javíttatni a telefont. Mobilszámom három hónapja megadtam, ha esetleg elkeveredett volna, akkor: +36--------- . Örömmel venném mielőbbi válaszukat. Tisztelettel: xy."

UPDATE: jött válasz:

dátum 2009. január 15. 17:49
tárgy RE: N82 kijelző, (bal) hangszóró, másodszor

"Tisztelt Ügyfelünk!

Jövő héten érkezik a kijelző, értesíteni fogjuk, hogy pontosan melyik nap. Elnézést a késedelemért, de mostanra tudják szállítani. Köszönöm megértését és türelmét!

Tisztelettel:

xyz

Nokia Mintabolt Pécs"

Érdekes, hogy a hangszóróproblémáról semmit sem írnak...

MOD: letelt a hét, de semmi értesítés. Szánalmas...

Tanulság? Kifogtam egy hibás példányt, a javítása pedig...talán mire lejár a két év garancia, talán meg is lesz. Kíváncsi vagyok válaszolnak-e. Ha nem, akkor megyek asztalt burogatni, meg írni nagyságos Nokiának, hogy lépjenek már valamit, mert egy így nem állapot. Természetesen a gari érvényes, telóval minden rendben ez ügyben, már volt javítva is gariban.
Végezetül az említett képek (rákattintva 1280x960 felbontásban nézhetőek):

Hozzászólások

(#1) Samus


Samus
addikt

Valaki esetleg járt valaha hasonló módon? Mit tehetek?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#2) joey04


joey04
titán

Nagyon sok embertől hallom, hogy a Nokia szerviz egy rakás szerencsétlenség.Tudok olyanról, aki kimondottan kerüli a Nokia garis Nokiákat.(majd jön a sok nokia fan, hogy "demárpedignálammindenrendbenvoltésamúgysemkellettsohaszervizbevinni") szóval ennyit erről... jól bírod, én ennyi idő alatt már biztos nem csak 2 emailt írtam volna. hanem minimum 2-3 naponta telefon, hetente személyes felkeresés. :(((

(#3) Samus válasza joey04 (#2) üzenetére


Samus
addikt

Én direkt azért vettem Nokia garisat, ha baj lesz a telóval, vihetem szervízbe, ami a közelben van (Pécsen), és lám, lett is baj. Lehet ha feketét (mármint szürkeimport:D, de abból is feketeXD) vettem volna, semmi baja nem lett volna...Így el sem tudom adni, mert ilyen hibákkal örülök, ha 40k-t kapok érte...ennyiért pedig nem kapám meg ezt a tudást, és nem is akarom eladni. Megszoktam ezt a kis bumfurdi, tömzsi téglát :))
Azt sem hiszem, hogy ennyi idő alatt nem jöttek meg a cuccok. Ha mást nem, ha egy héten belül nem lesz semmi, írok a Nokia központba, vagy valami fejesnek, ahogy anno Router is tette (ha jól emlékszem, Neki volt baja a GPS-el), hogy küldjenek már ki alkatrészeket a pécsi szervízpontba, de csak számomra...maximum fél óra lenne cserélni a panelt és a hangszórót. Mennék én személyesen naponta, de nem pécsi vagyok...a mail ingyen van, addig zaklatom őket, amíg meg nem javítják, de Nokiát soha többet. Hiába a nagy tudás, és a belső minőség, a Symbian nekem lassúcska (megszoktam már, és a funkciók kárpótolnak valamennyire), de ennek ára van...Csináljátok már meg a telómat.... :O

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#4) dni válasza Samus (#3) üzenetére


dni
őstag

Oda kell állni határozottan és kikell verni a balhét, más opció nincs. Nekem ez eddig mindíg segített :D

(#5) Samus


Samus
addikt

Magyarország, 2009. Itt tartunk. Hülyének nézik az egyszerű embert. A telefonért egész nyáron dolgoztam, két hónapot (minimálbér POWA...), nehogy már fizessek azért, mert sz@rt fogtam ki...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6) #64791808


#64791808
törölt tag

A termékre jótállás van, nem pedig szavatosság. Ez azt jelenti, hogy nekik kell hitelt érdemlően bizonyítaniuk, hogy nem a készülék eredendő hibája ez, nem pedig neked az, hogy az.

Első lépés, bemenni, szervizvezetővel beszélni, és elmondani, hogy a jogszabály így szól, vagy bizonyítsák, hogy a te hibád, vagy javítsák meg, és törekedjenek a 15 napos határidőre, mert kérni fogod azt is, hogy bizonyítsák, ők mindent elkövettek. Két lehetőségük van: vagy megcsinálják, vagy ügyvédi felszólítást küldesz, majd az összes lehetséges fogyasztóvédelmi szervnél panaszt teszel, mindenkinek elmeséled, hogy jártál, és ennek tetejébe még perre is viszed az ügyet.

Aztán mehetnek a picsába.

(#7) Samus válasza #64791808 (#6) üzenetére


Samus
addikt

Tudom, hogy jótállás van, de azt belátod, hogy a pixelhiba, vagyis beragadt pixel vagy a kijelző panel hibája, vagy az azt vezérlő áramkör adott pixelt verzérlő kapcsolóelem hibája (ez ritkább, ekkor a kijelző cserélésével nem szűnik meg a hiba). Vagyis nem szándékosan okozott hiba, mert okozni, ilyen mértékben lehetetlen. Nem két három hibás pixelről beszélünk, hanem több százról, piros és sárga, vagy is Fő és alpixelek is szép számmal beragadtak. Ezen nincs mit bizonyítani, egyértelmű gyári hiba, remélhetőleg a panelé. A hangszóró szintén nem az én hibám, mert direkt nem teszem tönkre, nem élvezem, hogy be kell mennem mindig a szervízbe, saját költségen. Azt viszont nagyon remélem, hogy holnap a panaszkönyvig sem fogunk eljutni, mert előtte belátják, hogy nem egy komplett idiótával állnak szemben, nem azért vettem ilyen telefont, mert rengeteg kidobandó pénzem volt.
Ennyi. Nokiát eddig is utáltam, nem tudom miért vettem mégis...Ja igen, mert csak nekik volt olyan készülékük, amiben minden benne volt, amit szerettem volna.
UP2: Húgom hívott, beszéltünk. Mondta, hogy Ő mondta a nőnek, aki bent volt a szervíben, hogy le volt beszélve telefonon, javítás lesz. Erre a nő: én erre nem emlékszem...No comment. Idiótának nézik az embert...Tessék, a világ vezető mobilkészülék gyártó szervízhálózata. Lehet, hogy csak a pécsi megbízottak ilyen minősíthetetlenek, de én ide tartozom, így ez alapján alkotom a véleményem...

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8) #64791808 válasza Samus (#7) üzenetére


#64791808
törölt tag

Szerintem olvasd el mégegyszer a hsz-emet, mert úgy tűnik, pont fordítva értelmezted.

(#9) KTTech válasza Samus (#1) üzenetére


KTTech
veterán

Hozd el a mi szervizünkbe, igaz messzire van Tőled (BP)... ha nincs alkatrész, az csak akkor szokott cink lenni, ha az EU raktárakban sincs, egyébként 3-4 napon belül küldeni szokták. Erre nem vonatkozik a 15 napos határidő természetesen (mert a szerviz megtesz mindent, tehát megrendeli az alkatrészt, de előfordul, hogy nem ér ide a határidőn belül).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#10) akosbobby


akosbobby
újonc

Üdv!

Milyen most a készüléked? Persze, ha még megvan.

Én ugyanígy jártam. Jelenleg egy hónapja figyel szervízben az N82-m.
Ez már a 3. komolí hibája.

(1. Memóriakártya K.O :(( - csere; 2.Ház kopott, beszédhangszóró K.O :o , - csere (kijelző); 3. kijelző pixelhiba, akksi túl korán merül (no alkalmazás a háttérben) - most javítják (?) :F )

Ezek alapján, a Sorstárs megszólítás szerintem helytálló. :DD

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.