Sziasztok!
Kedves követők és Mercis elvtársak !
Elérkeztünk blogsorozatunk 9. részéhez, melyben kijelenthetem, hogy látom az alagút végét.
De ne menjünk ennyire előre, ugyanis az elmúlt időszakban rengeteg dolog történt.
A múltkori üzemanyagrendszeres fiaskó után elkezdtünk jönni felfelé, mint a csatornapatkány.
Kezdjük ott, hogy nem volt elég Ó gyűrűket cserélni, amiből még van amit ki kell és még két másik tömítést is, de az üzemanyagcsövek a tankig olyanok voltak, mint a szita, mindenhol folyt a gázolaj. De ki lettek cserélve és kész. Az összeg cirka 7000 Forint volt.
Ezután jött az idegesítő zaj a motortérből, a motor burkolata felül, onnan hiányoztak gumigyűrűk és egy csavar. Ez is benne volt a 7000 Forintos javításban. A gyári egy szem csavar 500 Forintba került, nem vicc.
És most jöjjenek az újdonságok. Mivel igen erősen idegesített, hogy nem passzoló rugókat kapott legutóbb a kocsi előre, így vettem két vadonatújat, amit a gyári rendszer megad, és még pluszban kapott négy új rugó alátét emelő pogácsát is. A legmagassabbakat.
És ha már egy két dolog rendbe is jött, had történjen már valami rossz is. Aznap mikor mentem rugókat cserélni, a mosó lekapta elől a csillagot, azóta is várom a biztosító válaszát, de szerintem a kútról el sem küldték a papírt.
Most a napokban vettem az első ajtóba egy bontott hangszórót, egy rácsot előre a lökhárítóba, ami hiányzott, de ezt a rácsot meg le kell fújni, mert vadiúj, de színtelen. Így vehettem egy fekete festéket. Aztán rájöttem, hogy pár égő nem is világít. Kezdve a bal oldalsó index, elől a vezető térképvilágítás, hátul a középső utastér-világítás. Szóval vettem egy marék égőt és persze hátul is bőszen cserélgettem őket. Sebaj, ez legyen a legnagyobb gond.
A következőekben pár hét múlva esedékes a riasztó kidobása és a maradék tömítések cseréje és persze a hangszórók rendbetétele. Ezek igazából max kb. 2-3 órás dolog és kész. Már elő van készítve le van beszélve. Szóval ezen is átlendülünk.
Bár a W210-es széria borzalmasan rohad, ez az autó még ahhoz képest egész tűrhetően áll, így inkább egy olyan hibával kell foglalkoznom, amire még nem tudtunk rájönni, mitől lehet, hogy valami súrol búg menet közben. Már csak sima guruláskor is, később pedig hangosodik. De sem kerékcsapágy, sem difit nem gondoljuk, lehet már a váltó vagy még azt álmodtam meg, lehet a 4 évszakos gumik okozzák. Hát ez még egy kis nézelődést fog kérni. Viszont az új rugóknak köszönhetően rengeteget stabilizálódott a kocsi, hiába lett sokkal magasabb, hajószerű lett végre. Amúgy az új logó illetve, csak egy fekvőt fog kapni, az is meg van már rendelve Ja igen és az antenna is száműzve lesz, cápauszony lesz helyette, az is meg van már...
Nekem most a télen, úgy hogy működik a kis kályha, amit imádunk. kb 9 liter a fogyasztás szín városban!!!.
Köszönöm, hogy elolvastátok az eddigieket és nemsokára újra fogok jelentkezni.
További fejezetek:
Mercis kalandok - Első rész
Mercis kalandok - Második rész
Mercis kalandok - Harmadik rész
Mercis kalandok - Negyedik rész
Mercis kalandok - Ötödik rész
Mercis kalandok - Hatodik rész
Mercis kalandok - Hetedik rész
Mercis kalandok - Nyolcadik rész
Mercis kalandok - Kilencedik rész
Mercis kalandok - Tizedik rész
Mercis kalandok - Tizenegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenkettedik rész
Mercis kalandok - Tizenharmadik rész
Mercis kalandok - Tizennegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenötödik rész
Mercis kalandok - Tizenhatodik rész
Mercis kalandok - Tizenhetedik rész
Mercis kalandok - Tizennyolcadik rész
Mercis kalandok - Tizenkilencedik rész
Mercis kalandok - Huszadik rész
Mercis kalandok - Huszonegyedik rész