Egy újabb butítás a Far Cry 4-ben?

A napokban egy érdekes dolog ütötte fel a fejét. A twitter-en egy felhasználó azt kérdezte Alex Hutchinson-tól, aki a Far Cry 4 kreatív igazgatója, hogy a 4. epizódban fog-e esni az eső. A válasz sajnos nemleges, vagyis az új epizódban a fejlesztők valami ismeretlen oknál fogva kukázták az esőt, mint időjárási jelenséget.

Helyette kap a játékos havas tájat és havazást, csakhogy ezekkel kizárólag speciális küldetések alatt lehet találkozni, tehát a szabadon bejárható területekbe nem tartoznak bele a hóval borított tájak. Mivel ezeket az elemeket egy küldetéssel kell majd triggerelni, így nagy valószínűséggel előre szkriptelt lesz a havazás. Lesz még köd is a játékban, ami már a 10 éves első epizódban is jelen volt. Itt a Tweet bejegyzés, mely megerősíti, hogy nem mehetünk kedvünk szerint hógolyózni.

A tweet bejegyzésben olvasható még, hogy ugyan lesz napszakváltakozás, csakhogy azt már nem tudni, hogy ez vajon teljesen dinamikus lesz vagy ugyanúgy szkriptelt, mint a 3. rész esetében.

Azért az egy rossz vicc, hogy a 6 évvel ez előtt megjelent Far Cry 2 mind az esőt/szelet és mind a napszakváltozást teljesen dinamikusan kezelte, addig a 3. részben ugyan az esőt meghagyták, de a fizikát, a dinamikus fényeket és a napszakváltozást teljesen kiherélték. Most, a 4. rész még az esőt is elveszi. Sokaknak ugyan ez lényegtelen apróságnak tűnik, csakhogy véleményem szerint ez azért nagyon gáz, mert a 6 éves 2. epizód így továbbra is fényévekkel fejlettebb, mint a "next-gen"-re készített 4. rész.

Kedves Far Cry rajongók! Ti mit gondoltok a dologról?

Még van hozzászólás! Tovább