Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Witcher (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1651) BodnarCsab válasza tálusz (#1650) üzenetére


BodnarCsab
csendes tag

Ez aztán a gyors válasz! :) Nem is reméltem hogy a héten válaszol vki :)

Igen közben kitaláltam egy-két dolgot. A másolós modoknál tényleg le van írva, hogy a Data könyváron belül kell az Override mappába tenni. Azt viszont nem tudom, hogy csak a különböző modok dds fájlait ömlesztve kell az override mappába tenni, vagy pedig külön mappába mindegyiket, ahogy rar fájlban találtam. Nem tudom érthető e a kérdésem...Erről nem írnak a txt-ben.
A telepítős modoknál az a kérdés, hogy telepítési helynek ugyanezt az override mappát kell megadni, vagy elég a játék mappáját?

ja még annyi hogy most tettem fel az 1.5 patch-et amiben vannak új küldetések elvileg. Régi mentéssel folytathatom a játékot, nem maradok ki semmi jóból? :) Még csak vizima külvárosában járok, szóval a játék elején tartok. 1-1,5 órát játszottam vele eddig.

(#1652) BodnarCsab válasza BodnarCsab (#1651) üzenetére


BodnarCsab
csendes tag

Nna, próbálgattam, a következőkre jutottam (ha esetleg másnak is lenne ilyen problémája):
A másolgatós modokat a Data\Override mappába kell tenni (ha nincs, csinálni kell) és teljesen mindegy hogy ebbe ömlesztve teszed a dds fájlokat, vagy külön mappába szedve, nekem ömleszve van A textura mod-ot érdemes a Dark Geralt mod előtt feltenni (ha fordítva csinálod, nem lesz Dark a Geraltod). A telepítős modok esetében pedig a játék főkönyvtárát add meg telepítési helynek.

(#1653) tálusz


tálusz
tag

Sziasztok!

Ismerősöm küldött 1 linket ahol van pár új kép a witcher 2-ből, ha vkit érdekel katt: [link]

[ Szerkesztve ]

"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "

(#1654) jambiyya válasza Creative997 (#1648) üzenetére


jambiyya
őstag

Na újra belekezdtem, és végig is toltam.
Szenzációs ez a játék, bár sajna túl könnyű, és a vége felé kissé lineárissá válik.
1 kérdés csak: az utolsó harcot (csak videon) kivel vívom?

tálus: huhh, nem semmi, a csajszinál leragadtam, mintha ms.merigold lett volna :)

[ Szerkesztve ]

(#1655) Kassadin válasza jambiyya (#1654) üzenetére


Kassadin
addikt

Milyen fokozaton toltad? Legnehezebben biztos nem, mert akkor nem mondanád hogy könnyű. :P Az egész witcher valamilyen szinten lineáris sajnos, de hátha a 2-ben ez is jobb lesz. ;)

(#1656) jambiyya válasza Kassadin (#1655) üzenetére


jambiyya
őstag

Mindig a középső fokozatot választom, most is így tettem. Az első fejezetben azzal kutyával megszenvedtem, de sajna az volt az utolsó olyan harc, ami nem ment elsőre. No jó, az első találkozás a vivern csapattal, na az is küzdős volt.
Egyébként ez a linearitás nem olyan szembetűnő, ha előtte nem DA,ME, vagy obliviont toltál. :)

(#1657) Kassadin válasza jambiyya (#1656) üzenetére


Kassadin
addikt

Legnehezebben kezdtem el legelsőnek, de az első pokolkutyás küzdelem(amikor megmentheted a "boszorkányt"), ott elvéreztem, akárhányszor próbáltam. Utána toltam végig közepes fokozaton, ott meg a vége felé már annyira táp karaktered van, hogy nem igazán vannak komoly ellenfelek szerintem. Rengeteg hp, nagy sebzés, bitang fegyverek stb... Ettől függetlenül egyik legjobb rpg-nek tartom eme játékot.

(#1658) jambiyya válasza Kassadin (#1657) üzenetére


jambiyya
őstag

Ha nem akarod megmenteni a boszorkányt, akkor segítenek a falu elöljárói, és úgy megoldható. Utána meg simán lekaszabolhatod őket. ;)
btw: ki az a witcher a videon a legvégén?

(#1659) GypsFulvus2 válasza jambiyya (#1658) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Hard-on vittem végig anno, és Abigail-t is sikerült megmenteni (miután "közelebbről is megismertem", nem volt pofám a falusiak mellé állni, a tiszteletes amúgy is gusztustalan egy féreg :) ) Nem mondom, a kutyussal megszenvedtem, ha jól emlékszem a 12. próbálkozásra sikerült kinyírni (sikerült aard-al megbénítani - az első fejezetben gyors stílusra és aard-ra fejlesztettem célirányosan, ez volt a kulcs). Utána viszont nem volt komoly gond, de nem laposodtak el (annyira) a küzdelmek. Az erősebbik húsevő növény (a nevére már nem emlékszem, ellene a patinado skill és az igni jel fejlesztése volt a megoldás) és az óriás százlábú, meg a vadak elleni küzdelem volt még nehéz. Szóval aki kihívást keres, az tolja csak nyugodtan hard-on.

Ez az a kérdés, amire a valószínűleg a Witcher2 fog választ adni. A legelején Vesemir azt mondta, hogy létezik még két másik Witcher iskola, amelyekkel már régen elvesztették a kapcsolatot. Úgy látszik, az egyiket felbérelte az a politikai erő, aki az északi királyságok uralkodóit akarja kinyírni. Talán. De ez csak elmélet. Majd megtudjuk. :)

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1660) Kassadin válasza jambiyya (#1658) üzenetére


Kassadin
addikt

Megdugod majd odadobod a falusiaknak a boszorkányt? Milyen férfi vagy te? :DDD ;]

[ Szerkesztve ]

(#1661) jambiyya válasza Kassadin (#1660) üzenetére


jambiyya
őstag

Nem vagyok önző, hadd legyen jó másnak is. :)

(#1662) Kassadin válasza jambiyya (#1661) üzenetére


Kassadin
addikt

Ez tetszik. :C :R

(#1663) zsole84


zsole84
senior tag

Ha valakinek lenne eladó (eredeti) Witcher játéka, érdekelne (Pü-ben)!

Köszi!

(#1664) HaaS


HaaS
addikt

Na jó, most szaladt tele a f... öhh...

Szóval fel van vkinél telepítve véletlenül _nem_ az enhanced directors hiperszuper zseniális legújabb verzió?

Nagyon megköszönném, ha elküldené a system könyvtárból az mss32.dll, binkw32.dll fájlokat, meg a Miles könyvtárat... előre is cuppcupp!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1665) HaaS


HaaS
addikt

Próbálok úgy fogalmazni, hogy esetleg szórakoztató legyen annak is, aki tökéletesen nem ért velem egyet... inkább az érdekesség kedvéért írok, hogy ugyanazt mennyire nagyon másképp látjuk, és hangsúlyozom, ez így van jól.
A 11+ GB-os install méret az Enhanced Director's Edition a legújabb patch-csel... az azért szép, meglepett! Kár, hogy visszafelé nem lehet patch-elni, és a játék nem szereti a Creative X-Fi kártyámat, ez egy ismert bogár, mint megtanultam.
Én egyszer már játszottam a Witcherrel, de akkor nem tetszett... most kapott egy második esélyt, köszönhetően a visszatérő jó szándékú unszolásnak, hogy nem szabad kihagyni, mert nagyon jó játék.

Miután leszedtem a Morrowindet, hogy elférjen, és felinstalláltam, nagyon vártam az intrót, mert arra még emlékeztem, hogy igencsak tetszett. Most sok dolgot (és több órányi bíbelődést) kihagyok, a lényeg, hogy a hanggal erőteljes problémák akadtak az intró alatt, kábé élvezhetetlen. X-Fi... pfúj. Szerencsére a játék közben minden tökéletesen működik.

Játéknapló:
Indult a mandula, birkatürelemmel megkerestem a nézetet, amiben a legkevésbé fokozza a pusztítási vágyamat az összevissza kattintgatás, és a lehető legkevésbé kell megfeszítenem magam, hogy akkor tudjak az ellenfélre kitikattingolni, mikor a szürke kis nyíl nagyobb narancssárgás nyílra vált.
Meglepő módon gyorsan megbarátkoztam a harccal (felkészültem rá), mondjuk nem volt világos, hogy miért nem mozdul semerre, mikor már rég kiadtam az ukázt a harc elején... sebaj.
Az első csaták borzasztóan könnyűek, hiszen prológus, meg minden... a játéktér is erősen behatárolt még, ez sem gond. Itt a Bard's Tale bemocskolt neve jutott eszembe, annak a felmelegített hekkendszless verziójában volt egyfelé menéses zúzás. Mondom, nem gáz... az meg, hogy első próbálkozásnál miért nem éreztem benne semmilyen ( = nulla) kihívást, az most lett világos: mert akkor szerintem nem találkoztam a szemes bosszal, mert egyből a laborba mentem, hisz az a lényeg... gondoltam én. Egyetlen választással kimaradt a harc, meg a... pff 1400 xp kábé? Aztán a dolog ugyanott folytatódik, szóval semmi értelme sietni, megvárja a pírszinges gyerek, hogy kint lecsendesedjen minden, ő is jobban ráér, megakadályozni meg úgysem lehet, hogy ellopja a ládikát.
Aztán mikor navigálni akartam, a Neverwinter Nights emlékei is felhomályosodtak, nem az unalmas, szimmetrikus játéktér miatt, hanem a tökéletes trajektóriaoptimálás okán, amit a csávó csinál, ha egy tőle másfél méterre levő aktiválható dologhoz akar hozzáférni. Hát szerintem ott ez nagyságrendekkel jobb volt, ez itt több, mint érdekes, mikor háttal oldalazva megy mellé valahova, nem is értem... a sokadik peccs után pláne. Említést érdemel a kamerakezelés is, ami előre nem megjósolható pillanatokban vált 180 fokot, ami elég sok... mindegy, néha pont ellenkező irányba megy az ember, mint amerre akar, akár a való életben.
A grafika über lehetett akkoriban, mikor kijött a játék, nálam tökmásodlagos, de tetszik, kidolgozott, nagyon szép.

Cseptör egyben aztán (sose jutottam el eddig) végre kimutatja a foga fehérjét a játék. Az első csatát többször próbáltam megoldani úgy, hogy ne haljon meg a nép a kapunál, sikerült is egyszer, utólagosan nem látom értelmét az újratöltögetésnek... az a csaj már akkor hanyatt vágja magát, ha az egyik szellemkutya megböki a nózijával. Ez van. Nem gáz, áldozatok mindig vannak.
Az már kicsit erősebb, mikor a nagyihoz kísérendő csajt szétkapják a palotapincsik, mielőtt a főhős támadási parancs után előveszi a bicskát, és eldönti mi legyen, mit vagdaljon össze. Hehh, meg persze később, lazán kattintható a sok paraszt milisa is ellenfélnek, mikor öt kutyussal vegyülnek ők hárman... mindegy, lazán le lehet szedni mindet, kutya, ember: kockára. Lehetséges, hogy többet kéne pauzálni, hogy jobban lássam, kin van éppen a kurzor... csak sajnos úgy tűnt, hogy akkor még többet késik a harcban a főhős, ha állandóan megállítgatom. Töltögetős játék, okés.
A karakterfejlődés az tetszik, a szkillfa elgondolkodásra ad lehetőséget, érdekelne is, csak felmerül a kérdés, hogy mennyire érdemes precízkedni a harci szkillekkel... annyira kiszámíthatatlan a csata menete, hogy ki, kit támad meg, hogy helyezkedik stb., hogy a piroseakurzor mikorkattintasszal ezek úgy tízszer nagyobb súllyal számítanak a csata végkimenetelét illetően, mint a jól fejlesztett karakter. Ehhez képest a The Void gyaloggalopp, pedig ahhoz is kell kitartás.
Jah, a Void, nők... már a prológban meg lehet fektetni valakit, szuper. Ajándékozni is lehet, hogy szeressenek. Ühüm. Itt legalább nem hazudik az ember olyan nyíltan és büszkén, mint a Dragon Age-ben. Tudom ott sem kell... lehet. Mindenesetre az irányt megmutatták. Azt kicsit sajnáltam, hogy nem magyar szinkronnal tettem fel, mikor az alacsony kovács a lingam és a jóni tradicionális kapcsolatáról beszélt. Kicsit meglepődtem, ahogy fakoffozott, de hát... szíve joga. Legalább úgy rühelli a hegyesfülűeket, ahogy kell.
A karakterek mozdulatait érdemes figyelni a dialógusok közben, új színt visz a játékba... néha úgy odaállna a beszélgetőpartner elé az ember, és megfogná erősen a két vállát, hogy "maradj így egy kicsit kérlek, nem tudok koncentrálni arra, amit mondasz, ha folyton vonaglasz közben:)!"
A journal, glossary, characters, kvesztek követhetősége, jelölése, a bejegyzések, a _könyvek_fontossága_, az alkímia... mind nagyon király. Tényleg.
A zene is jó, bár még keveset hallottam, nem szerettem teljesen bele.

A sztorira meg még várnom kell...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1666) Kassadin válasza zsole84 (#1663) üzenetére


Kassadin
addikt

Hardveraprón lehet találni, árakról meg fogalmam sincsen. Van hogy a bolti verzióval anyagilag jobban jársz. :U

Haas: most akkor neked tetszik vagy nem? :F

[ Szerkesztve ]

(#1667) HaaS válasza Kassadin (#1666) üzenetére


HaaS
addikt

Inkább nem értem, mi benne olyan jó... egyébként még mindig nem.

Kábé egy percig néztem, ahogy a parton felváltva csobbannak be a vízbe a gigászi csata résztvevői, aztán pattannak a szárazföldre megint... olyan libikóka-sztájl, nagyon helyesek voltak, jót röhögtem:D!

Most már szórakoztató a játék (az asszony szerint nem látszik rajtam, pedig gyakran felröhögök), nem kell sokat nyomkolódni, gyorsan döglik minden... csak mászkálni kell folyton, és újabban ki is dob a játék néha... várom, hogy történjen valami.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1668) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1665) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nos, kíváncsi leszek, mire jutsz.
Hangkártya bug: pech. Alaplapi hangkártyával semmi gondom nem volt szerencsére.
Úgy látom, közepes fokozaton kezdted el.mivel hard fokozaton nincs szürke meg sárgára váltó kurzor: ott kizárólag a hang és a ritmusérzék alapján tudod, mikor kell újra klikkelni. Ráadásul ahogy fejlődsz, új mozdulatsorok kerülnek a repertoárodba, tehát gyakran kell új ritmust megjegyezned. Ezt én összehasonlíthatatlanul élvezetesebbnek találtam, mint a kurzorvillogós gyógyhülyeséget. Viszont. Ha közepesen is nehéznek találtad a pincérlány hazakísérését, akkor lehet, hogy hard-on túl szívatósnak találnád a játékot. Az küldetés nehéz, de sokkal könnyebb, mint a nagy kutyus az első pálya végén. Ellenben közepesen szerintem egyszerűen túl könnyű a játék, és rá fogsz unni a harcra. Szóval gondold meg, melyik nehézségi fokozaton játszod. Nekem megérte a hard, még ha az első fejezet kicsit mazo is volt vele. Ha bevállalod, többé nem attól függenek a harcok, hogy "piroseakurzor".
A nézetről. Én gondolkodás nélkül beállítottam a legközelebbi, válfölötti nézetbe. Ezzel egy Gothic-hoz nagyon hasonló nézetet kaptam, amivel soha semmiféle problémám nem volt. Én úgy érzem, ehhez a játékhoz nem illik az izometrikushoz hasonló távlati nézet, mert nem csapatot, hanem csak egyetlen szereplőt irányítasz. Nem éreztem szükségét, és vállfölötti nézetben sosem tapasztaltam olyan problémákat (oldalazva hátrálás, gond az ellenfelek kijelölésével) amiket leírsz. Valószínű, hogy válfölötti nézetre van optimalizálva a játék. (Amúgy kamera optimalizálás szempontjából a NWN2 volt a legrosszabb, amivel dolgom akadt)
A fejlesztésről. Megint csak azt tudom mondani, hogy ha hard-on játszod, akkor különösen az elején nagyon meg kell gondolni mire fejlesztesz, mert a nagy kutyus legyőzéséhez nem lesz elég egy rndom fejleszttt karakter. El kell olvasni minden leírást amit a szörnyes könyvedből, meg Berengár jegyzeteiből, és annak alapján kiokoskodni, hogy ugyan mit is lehet ezzel kezdeni... jobban nem akarom körülírni mert spoilers lenne. Mindenesetre az az első boss a legnehezebb a játékban szerintem. Közepesen nyilván nincs akkora jelentősége mit és milyen sorrendben fejlesztesz. Az első boss előtt mindenképp próbálj meg menteni! Ott jól elbaltázták a készítők a játékot; mentésre kb 0,1 másodperced van, különben végig kell nézned két hosszú videobejátszást is, ha meghalsz ...és garantáltan meghalsz párszor, mert én hardon a 12. nekifutásra tudtam kinyírni a nagy kutyust. Ott szerintem sűrűn fogsz káromkodni te is... :) Később is lesznek olyan szörnyek (legalábbis hard-on) amelyekkel szemben okosan kell fejleszteni, mert bizonyos skillek nélkül nagyon nehezen legyűrhetők.
Még valami. Ebben a játékban (ezért is szeretem) TÉNYLEG van jelentősége bizonyos döntéseknek. Előfordulhat, hogy egy bizonyos döntés után, egy fontos szereplővel egyáltalán nem is találkozol, mert döntésed következtében már kinyírták. Ez nem olyan mint a mai Bioware játékok, hogy így is-úgy is ugyanoda jutsz csak kicsit máshogy. Szóval mindig jól gondold meg mit csinálsz! Különösen a második fejezetben, a nyomozásnál!!
A nőkről. Hát a lenegyel tesók egyszerű emberek (kolbászt esznek, vodkát isznak d...-nak- szerintem ez jól van így), ezért Geralt mindig nagyon lényegretörő, az ajándékok kiválasztásában is. :) Ha nem szipmpi, egyszerűen hagyd ki, bár szerintem gyakran nagyon szép, művészi kivitelezésű kártyákat lehet kapni.
Akkor végül sikerült hazakísérni a lányt? Megérni... :D Ha nem, akkor azt tanácsolom, hogy először a tiszteletes gyertyáit intézd el, mert ha az megvan, már kevesebb kutya támad rátok.
A sztori meg szépen lassan fejlődik, az első fejezetben még csak kersgeted, hogy micsoda a kicsoda. Ha bejutsz a városba, ott majd komolyabb dolgok jönnek.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1669) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1668) üzenetére


HaaS
addikt

Én is kíváncsi vagyok... hja, olvastam ezt a megoldást is az alaplapi hangkártyával, de helyette újrainstalláltam mindent. Gondoltam hátha. Az intró bikjét megnéztem külön, lejátszóval, olyan sokat nem pofázik a narrátor, legalább a zenét végighallgattam. Mondjuk később már meg tudtam oldani ezt a játékban is, csak át kellett nevezni egy dll-t.

A harccal kapcsolatban talán igazad lesz, most épp két katt a kutyus. Egy-egy Swallow (ez a Vit regenes ugye?) lement, de a spéci löttyökre igazából nem volt szükség, pedig vártam. A legjobban meg a fegyvereket sajnálom, szerettem volna, ha felsülök a karddal a sok gyökér ellen a barlangban, de nem.
Az meg már az én lustaságom, hogy nem megyek vissza a fogadóba a lángszóróért, hogy fegyvert cseréljek, hanem kortyolok egyet, mert az kéznél van. Ja, meg az is elborzasztott, hogy a szilveres kardot helyettesíteni lehet a normál penge bemártásával. Remélem a sebzéseket másképp számolja majd, mert a szkillfát elnézve van némi (nagy) különbség a kettő között. Ha meg szilverként használható így a normál kard, akkor nem látom semmi értelmét azt a részt is fejleszteni (még).

A gyűjtögetés is túl van egyszerűsítve, ez a "bemegyek, kijövök, de jóóól kijövök", ez elég régen volt divat. Nem érzem, hogy ne tudnék akármennyit csinálni akármiből (kivétel a spec itemeseket ugye). Drakensangban ez (is) zseniálisan volt megcsinálva, előbb keresni kellett, meg szenvedni vele, aztán ha már a ház kertjében termesztetted, akkor nem is kellett vele foglalkozni... a legszebb meg az volt benne, hogy hatalmas pénzeket lehetett összekotyvasztani, ha kicsit figyelt az ember.

Megpróbálom én is a másik kameranézetet, hátha. Imádtam, mikor a kutyusok pont akkor jelentek meg, mikor épp beszélni készült hozzám egy NPC. A dialógus elején még volt némi morgás, nézeteltérés, aztán elcsendesedett mindenki, még a pokolfajzatok is leültek a fülüket vakarni, megvárták amíg befejezem a szövegelést. Itt legalább nem teleportálódtak el a párbeszéd közben, mint a Neverwinter Nights 2 esetében. Csata közben, ha túl gyorsan rontottam rá a kutyusokra, akkor viszont igen, köddé váltak... hm.

Az is érdekes volt, hogy járni nem tudott a koma sakkmattrészegen, de a harcra egész jól összeszedte magát. Logikusan arra használtam, hogy gyorsabban jussak el egy távolabbi pontra...

A pincérlány hazakísérése lutri. Van, hogy mindegyik pincsi rárohan, és gyorsan összenyálazzák a bokáját... még kézzelpúzva sem lehet mindig levakarni a csajról a támadókat. Amikor egyedül van a karakter, akkor könnyű... legalább azt elérték, hogy nem akar az ember NPC-kkel rohangálni. Gyertyázzam végig a reverendes küldit, amíg azok a tahók a nőt 'sztatják? Nane:D!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1670) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1669) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Magyarul játszottam, így nem tudom mi az a a Swallow (gondolom nem fecskékre gondolsz :D ) Angolul annyira nem tettszett Geralt hangja a magyar változathoz képest, hogy heveny illúziórombolás miatt inkább bevállaltam a helyenként hibás magyar fordítás gyötrelmeit is.

Hardon a löttyökre is sokkal nagyobb szükséged lenne, ott gyakorlatilag nélkülözhetetlen. Lesz azért pár helyszín ahol éjjellátás meg miegyéb kellenek majd gyengébb fokozatokon is. Vagy a nagykutya ellen.
Sok gyökér ellen? Ahol a kereskedő haverját kell keresni? Az hard-on elég nehéz küldetés. Ha már azt is könnyűnek találtad, akkor tényleg nem lesz jó a mostani nehézségi szinted...
Az argentia krém nem helyettesíti az ezüstkardot. Kéjleányra nem. Szóval ne aggódj kelleni fog az, nagyon is, és később lesz lehetőség némi fegyverfejlesztésre is, mindkét kardnál.
Geralt a másik p-t is szereti, szóval ha úgy tartja kedved, nyugodtan piálj csak. Cuccokat is nyerhetsz így a kocsmákban. És van a fejlesztéseknél olyan opció, ami kifejezetten a részegen történő harcolásra vonatkozik. Nem kell ezen meglepődni, gondolom ez is hagyományos lengyel dolog lehet :D
Őőő, lángszóró??
A gyűjtögetést tényleg elqrták. Nekem sem tettszett, hogy besétálsz, oszt' annyit sem szólnak rád, hogy "mukk". Amúgy mondtam, hogy ne várj Drakensangi mélységeket, különben csalódni fogsz.
Nem lutri az a hazakísérés. Csináld meg a reverendás gyertyás hülyeségét, és számolj be róla neki, még mielőtt még megközelíted a csoportosulást a csaj körül. És amikor kíséred, menj sokkal a lány előtt, kivont karddal. Pl. ha "mezei" kutyát látsz, az tuti át fog alakulni, tehát előzd meg a csajt és nyírd ki mielőtt odaérne. Ha nem csinálod meg a reverendás küldetését, akkor az oltárok körül is jön majd egy csomó, és úgy jóval nehezebb. És ments gyakran, ha sikerült a csajnak egy csoport kutyát komolyabb sérülés nélkül átvészelnie.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1671) Kassadin válasza HaaS (#1667) üzenetére


Kassadin
addikt

Játsszál hardon, és nem lesz olyan könnyű.

(#1672) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1670) üzenetére


HaaS
addikt

Kösz a jótanácsokat, rég túljutottam már rajta természetesen, de nem hagynám ott a csajt semmiképp, harmadjára sem, az biztos:D!
szerk: ja, a gyűjtögetésnél a növényvilág szüretelésére gondoltam!
szerk2: lángszóró = fáklya tán... passz, csak ledobtam a kocsmában... mindenesetre gyökerek ellen ez kellett volna az infó alapján, amit összeszedtem.

Kassadin: azt hiszem félreértettétek, én nem akarom, hogy nehezebb legyen. Nem hiszem, hogy attól lenne jobb a játék, hogy gyakrabban töltögetek... sőt.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1673) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1672) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Oké, csak nehogy később túl könnyűvé, és ezért unalmassá váljon! Mondjuk én lehet hogy a tudat alatti mazo hajlamaimat élem ki, mert mindent a legnehezebb fokozaton kezdek el. :)

Gyüjtögetés: ja hogy az. Azzal mi a gond? Egy csomó dolgot még nem tudsz azonosítani, majd később sokkal többféle cuccot lehet csinálni. Engem a "begyűjtögetés" zavart. :)
Fáklya: jól gondoltad. Később is tűz kell az ilyesmik ellen. Hard-on szükség volt a felgyújtásukra.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1674) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1673) üzenetére


HaaS
addikt

Kicsit előrébb vagyok már, minden könyvet megvettem, elolvastam, minden fogatlan nyanyának adtam enni, végighallgattam a meséiket (ez a rész tetszett)... arról beszélek, hogy azonnal regenerálódnak a szüretelt növények... trollbokrok :)!
Az összes élőlényről megvan az infó, nem csak "gondolom" a fáklyát, félreértéshegyek... sebaj. Arra nem emlékeztem, mi volt pontosan a neve, talán csak sima fáklya... majd megnézem.

Gondolom nem fejlődik majd ilyen brutális sebességgel a karakter a későbbiekben, mert ez tényleg durva...

A begyűjtögetés azért nem érdekelt különösebben, mert akkor arca van a főhősnek, hogy még szégyenkezni sem kell, mikor lop, akkora király.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1675) Kassadin válasza HaaS (#1672) üzenetére


Kassadin
addikt

Még mindig nem értem mi a probléma forrása. Ha nem tetszik, nem játszol vele. Minden játéknak vannak hibái, emberek írják embereknek.

[ Szerkesztve ]

(#1676) HaaS válasza Kassadin (#1675) üzenetére


HaaS
addikt

Csak azok a problémák léteznek, amelyekkel foglalkozunk.

Érdemi hozzászólást viszont szívesen vennék tőled is... a háeszed hangvételéből arra következtetek, hogy Witcher-rajongó vagy, csak nem tudod magad érthetően kifejezni. Neked mi tetszett benne, esetleg mi nem:)?

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1677) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1674) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Pontosítok: Minden könyvet elolvastál, és minden mesét meghallgattál, amit a külvárosban találhattál. Később lesz majd növényből, szörnyből, és könyvből is sok új.
A növények. Ezt én sem értettem, teljesen normális volt ha jól emlékszem az 1.4 patch-ig. Addig kb 2-3 naponta váltak újra "termővé". A patch óta turbózódtak fel ennyire irreális mértékben, gondolom túl sok lúzer sírt nekik, hogy nem tud napi 10 fecskét gyártani, vagy valami...

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1678) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1677) üzenetére


HaaS
addikt

Nanáhogy nem olvastam el, ami nincs, és nem beszéltem azzal, akivel nem lehet:D!

A növények: írjam, hogy megnyugodtam:U?!... "kicsit" könnyebb így... Neked is megvannak az extrák a játékhoz? Gondolom, hogy igen... érdemes azokkal kezdeni vagy a fő játék az első?

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1679) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1678) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Az extrák azok rövid kis küldetések, amelyeket rajongók írtak modként, aztán a CDProject feldíszített meg bugtalanított. Mindenképp a főjáték után ajánlom őket. Nekem egy magyar nyelvű alap witcherem van, amit felpatcheltem 1.4-ig. Abban két ilyen extra történet van, mindkettő honosított (igencsak ritka hozzáállás, hogy az alapot is ingyér patchelheted fel az enhanced editionra). Amikor az 1.5 megjelent, már nem volt fönn a játék a gépemen, ezért azokat nem ismerem. Gondolom angol verzióval probléma nélkül futnak.
Az angol szinkron jó egyébként? Mondom, nekem annyira unszimpi volt Geralt hangja a magyar után, hogy inkább hagytam a fenébe. Az angol verzióban úgy néztem elég nagy szabadszájúság meg kemény káromkodások vannak, amit a magyarban egy kicsit tompítottak. Kíváncsi lennék az eredeti lengyel melyikhez hasonlít jobban.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1680) Kassadin válasza HaaS (#1676) üzenetére


Kassadin
addikt

Mindenki azt lát a másik kommentje mögé, amit akar. Elég régóta azt ecseteled a witcher topikban, hogy mi a szar a játékban, de azért játszol vele, ez csak nekem ellentmondás? :F Van még millió más rpg, ahogy olvasom ismered is őket, mindenkinek van választása, mivel tölti a szabadidejét.

Hogy érdemben is hozzászóljak, mert ugye nem tudom magam kifejezni:
Ami nem tetszett az a játék lineáris felépítése, ezt csak az nem veszi észre, akinek ez élete első rpg-je. Viszont a játék hangulata szerintem nagyon ellett találva, a kocsmák világa élettel van megtöltve(szerencsejáték, bunyó stb), ez pl. az oblivionról nem mondható el. Nem beszélve a magyar szinkronról, szerintem az is egész jó lett.
Régen játszottam már vele, így hirtelen ennyi jutott eszembe.

[ Szerkesztve ]

(#1681) GypsFulvus2 válasza Kassadin (#1680) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Béke emberek, béke! Én dumáltam rá, mert nekem nagyon tettszett ez a játék, és sok dologban hasonlít az ízlésünk.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1682) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1679) üzenetére


HaaS
addikt

Oké!

Itt ezek vannak:
# Bonus Content (D'jinii Adventure Editor and Two New Adventures)
# The D’jinni Adventure Editor allows players to create or modify their own adventures in the world of The Witcher.
# "The Price of Neutrality": the adventure tells the story of Geralt coming back to Kaer Morhen and finding a mysterious camp near the stronghold (featuring 3 new quests)
# “Side Effects”: the first ever release of this new adventure which focuses on Geralt's close friend, Dandelion, and his troubles in Vizima City (featuring 5 new quests)

(Ez a verzió az, öt vagy hat nyelv van benne, a magyar is.)
Jó a szinkron, nekem nincs bajom vele... olyan nagyon nem is tűnt fel, tényleg. Az azt jelenti hogy biztosan jó:K! Csak a káromkodások, az meghökkentő... meg mondjuk vannak ilyen apróságok, hogy egy öreg nyanya kétféle hangon szólal meg (két mondat, egymás után), de hát istenem, hetvenévesen mutál megint, ám legyen...a fantázia megoldja a többit.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1683) Kassadin válasza GypsFulvus2 (#1681) üzenetére


Kassadin
addikt

Különbözik a véleményünk, erre ő már személyeskedik. Amúgy nincsen probléma. ;)

(#1684) HaaS válasza Kassadin (#1683) üzenetére


HaaS
addikt

Csak azok a problémák léteznek, amelyekkel foglalkozunk.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1685) Kassadin válasza HaaS (#1684) üzenetére


Kassadin
addikt

Te valami papagáj vagy? Ugyanazt ismétled.
Megkérdeztél valamiről, de visszaválaszolni már nem tudsz rá.

[ Szerkesztve ]

(#1686) HaaS válasza Kassadin (#1685) üzenetére


HaaS
addikt

Hja, kicsit felgyülemlett a meló a végére... már itthon!

A lineáris felépítésről nem tudok nyilatkozni, GypsFulvus2 szerint pont az benne a szép, hogy a döntések befolyásolják a történéseket, én meg ugye sehol sem tartok még, hogy véleményem legyen.
A hangulattal nincs bajom, nekem fura a szerepjátékokban, ha az első pillanattól király a főhős, erről már beszélgettünk többször, bár lehet, hogy nem ebben a topikban. A kocsma az jó, tényleg... a Gorasul ugrott be, talán az az egyetlen rpg, ahol a karakter kerek perec kijelenti, hogy már ő ugyan oda be nem megy:D!
Magyar szinkronról megint nincs infóm, csak amit ti mondotok.

A harc volt, ami miatt azonnal dobtam anno, nem kenyerem a kattogás, nekem káosz az egész. Ez az aktív pause is gyanús valahogy, majd még próbálgatom. Remélhetőleg a váll feletti nézet helyrerakja a dolgot, nekem jobban átlátható a terep fentről (aktiválható cuccok, átjárók, ezaz), csak úgy néz ki, hogy a harc rovására megy.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1687) Kassadin válasza HaaS (#1686) üzenetére


Kassadin
addikt

A lineárist értsd úgy, hogy nem mehetsz oda ahova akarsz és amikor akarsz. A harc hát igen az érdekes, az tény. Van akinek bejön, van akinek nem. A pause tudtommal csak arra szolgál, hogy tudj váltogatni a harcstílusok között/potit rakj be a "rekeszbe", szerintem jó dolog, sőt rá is leszel kényszerítve hogy használd, mert többfajta ellenfél ellen fogsz egymásután harcolni nagyon sokszor(pl lesz majd mocsár, ott egy halom szörny, és mindegyiket másfajta támadással fogod tudni legyilkolni). A kameranézetet szokni kell, nekem se tetszett az elején, de megszoktam.

Más: Még annyi negatívum jutott eszembe, hogy a vége felé nem igazán okoz kihívást a harc szerintem(közepes fokozaton). Olyan szinten táp karaktert lehet csinálni, hogy nem kihívás leölni a szörnyeket, itt is elbírtam volna viselni hogy veled együtt fejlődnek az ellenfelek, akárcsak az oblivionban.

(#1688) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1679) üzenetére


HaaS
addikt

Újrakezdtem hardon, vállas nézet: ég és föld. Mivel nem kell használnia az agyát, nincsen irányításbéli gond, sőt, nincs röhejes kamerakezelés, kamerabeállítás. Óver. Többet kell mozogni, ennyi. A játszhatóság mellett az élvezhetőségi faktor is úgy háromszorosára nőtt, hogy nem a színváltós kurzort figyelem a távolból. Jó izzadtságszagú lett így, most a sárgasuhogásra kell koncentrálni, akkor jó a kombó, de úgy van, ahogy mondod, inkább ritmusérzék kell. A harc jóval egyszerűbb így, hogy nem kell "eltalálni", hol az ellenfél... mert ott van előttem. Bár semmit nem látni a csata hevében hátrafelé, viszont a kattolásnál nem kell mozdítani az egeret... bombagól. Ennyi kivégzést még életemben nem láttam... ez valami hard setting spec?
Nem is ittam pósönöket Gongragerjedő Sáskakománál, mer minek.

A felszolgálólány kísérgetése semmilyen problémát nem jelentett. Elsőre, töltögetés nélkül szétkaptam a pincsiket, úgy, hogy ez volt az első küldetés, aminek nekiestem. Nem értem. Találtam egy szalmakazalba lökhető parasztlányt is. Még jó, hogy steril a srác..

szerk: hja, erősen koncentráltam a hangokra is, szerintem tökéletesek, Gergő hangja kicsit haloványabb, a társak kivétel nélkül jók. A Pírszinges Mágus meg 100%.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1689) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1688) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

No, ahogy a jó angol mondaná erre: That 's the spirit! :D
Éreztem én, hogy ez a játék nem igényel távoli nézetet. Az, hogy miért lehet több kivégzőmozdulat, nem tudom, elvileg bénító csapás, vagy aard kell hozzá előtte. Izgalmasabb is így a harc, nem? Közvetlenebb élmény.
Akkor ha jól értem most magyarul tolod? Az angol verzióban ilyen káromkodások voltak pl. "Your mother sucks dwarfcocks!" amin jót lehet röhögni persze, de nekem szimpatikusabb volt a magyar verzió: "Anyád törpékkel hál!" Utóbbi valahogy jobban megfelel az én ízlésemnek. A magyar fordítás helyenként cikis hibákat tartalmaz: "Meg kell őriznem a természetességemet" -itt a "neutrality"-t semlegesség helyett természetességnek fordították. Több ilyen is van, ahol felszisszentem. Szóval ha magyarra váltottál, erre készülj fel lelkiekben. Viszont Kalkstein vagy Mikul magyar szinkronja fenomenális, Dandelion is jó szerintem. Van néhány lélektelen, "alámondó" jellegű szinkronszínész is, de a többségük szerintem jó. Viszont ha nekem adják ki a szöveget, tuti jobb és pontosabb fordítást csináltam volna, olcsóbban... no mindegy.
A verziók: Amit én használtam, abban szintén benne volt az a két kiegészítő kaland, csak a D'jinni kalandszerkesztő hiányzott. Az a két kaland nem rossz, se semmi különös, pár órások. A Semlegesség Ára elregéli hogyan szerezte Lambert azt a marha ronda sebét az arcára, a másik történet meg Dandelion egyik szokásos hülyesége miatti "kármentés" története. A főjáték előtt nincs értelme elővenni őket.
Akkor a nagykutya legyőzése lesz a sorfordító nálad. Ha azt győzöd türelemmel hard-on, akkor szerintem már végig fogod játszani.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1690) Kassadin válasza GypsFulvus2 (#1689) üzenetére


Kassadin
addikt

Én hardon anno nem toltam ki, csak közepesen... Pont a pokolkutya miatt. De persze a falubéliekkel könnyebb legyőzni a kutyákat.

Más: Most jutott eszembe, hogy ha odadobod a boszorkányt a falusiaknak, akkor később nem tudsz hozzá menni küldetéseket felvenni a másik területen? :F

(#1691) GypsFulvus2 válasza Kassadin (#1690) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nekem sikerült a boszival, de csak a 12. nekifutásra. Szóval finoman fogalmazva nem volt egyszerű.

SPOILER:

Ha odaadod nekik őt, akkor utána már nem találkozol vele (hisz nyilván megégették), helyette egy másik gyógyítót találsz, akitől ha jól emlékszem szintén lehet küldetéseket felvenni.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1692) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1689) üzenetére


HaaS
addikt

Dehogy, nem váltottam magyarra, nem. Nem.
Nekem semmi bajom az angol hanggal. Az a mágus az meg tényleg nagyon jó benyomást tett rám. Vagy nagy haverok leszünk, vagy ki fogom belezni...

Hanem a ghoul kivégzés mozdulatsoron hogy röhögtem már:DDD!

Ja nem is írtam a lényeget, megvan az első mozzanat, ami végre "magamtól" elsöprő sikert aratott. Hozzászoktam már, hogy nappal semmi nem történik, lehet lopni, meg ismerkedni az emberekkel a faluban... szóval vegyülés. Éppen fogatlan nyanyákat keresek sztorizni, mikor egyszer csak mindenki hanyatt-homlok rohanni kezd... egyből forgok körbe, előpattan a fegyver is a hátamról, nézem, mi a jó franc támad itt nappal, 11 órakor, mikor minden normális ember az ebédre gondol... a népek szaladnak szerteszéjjel, pánikroham... honnan a fenéből jöhet az a dög... aztán kicsit még tülekedtek, hogy beférjenek a fedett helyekre... villámlani kezdett...
Aztán ott álltam az esőben a falu kellős közepén... a steril albínó félistennel, zihálva. A falu meg röhögött a tető alatt.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1693) HaaS válasza HaaS (#1692) üzenetére


HaaS
addikt

A fegyverre nem esküszöm meg;)!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1694) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1692) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

:) Lesz még pár ilyen poén. Nem lövöm le őket, de pl a Szőrös Medve fogadó előtt érdemes ácsorogni, ott néha jókat lehet röhögni.
A pirszínges tezsvírnek a magyar hangja is meggyőző volt. Különösen az "Uralom az elemek öt körének erejét!" mondat tettszett. Azóta, ha valami gáz van a melóban, és a dolgok kezdenek káosz irányába fordulni, mindig ezt üvöltöm, magasra tartott kézzel a kolllégáknak... :)

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1695) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1694) üzenetére


HaaS
addikt

A dvarfkokkos karatekölyök nekem nem volt vicces... tíz aranyat fizetett, hogy lefejeljem. Keveset kértem...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1696) GypsFulvus2 válasza HaaS (#1695) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nem is arra gondoltam. Az a fogadó a városban van. És nem benne, hanem előtte röhögtem marha nagyot, amikor...

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1697) HaaS válasza GypsFulvus2 (#1696) üzenetére


HaaS
addikt

#1689-re ment, csak lusta voltam... ott írtad dvarfkokkos kiszólást. Közben meló van, gyorsítok néha, hátha kitalálod, mire gondolok...:D!

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#1698) hoffman_


hoffman_
nagyúr

Win7 64bit alatt játszik valaki? Nekem még mindig cumi van ezzel a kombóval, szívesen beszélnék olyannal, aki így tolja, de smooth a dolog.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#1699) KKaresz45 válasza hoffman_ (#1698) üzenetére


KKaresz45
senior tag

Én Win7 64 bit alatt játszom. Apró problémám van, néha (kb. 2-3 óránként) lenyomja a játékot tálcára. Nem zavar túlzottan, gond nélkül vissza tudom tenni azonnal, és megy tovább simán.

Neked mi a problémád? (Bocs, lehet, hogy már írtad korábban, csak elsiklottam fölötte.)

(#1700) hoffman_ válasza KKaresz45 (#1699) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Ha írtam is, inkább W7 topicba, semmi gond :) Nekem a beépített másolásvédelemmel van bajom. Telepítésnél voltak bajaim, és amikor végre felszenvedtem, akkor nem indult el. Kaptam egy linket W7 topicban, ami ezt a másolásvédelmet frissíti. Ezek után eltudtam indítani, de CD-t kért, ami Xp alatt nem volt, és most nagyon zavaró. A frissítésekig azt hiszem el se jutottam emiatt.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Witcher (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.