Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) sbazsi válasza shev7 (#248) üzenetére


sbazsi
veterán

mikor írtál nekik mailt?
én 13-án többször is írtam nekik, de még nem kaptam választ....

(#252) dabadab válasza szeva000 (#233) üzenetére


dabadab
titán

Tipikus.
Az OTP hülyeségeket beszél, az állami szervek töketlenkednek meg elhatárolódnak a problémáktól, komolyan, abszolút vicces, hogy egy ilyen piti kis csaló banda megregulázásához külföldi csapatokat kell behívni.

DRM is theft

(#253) szeva000 válasza dabadab (#252) üzenetére


szeva000
addikt

A röhej az,ha nem írnak jópáran a visa és mastercardnak,talán mindent elsímítanak a bankok.A chargeback fogalmát nem hajlandók ismerni és nem is igazán akarják alkalmazni,holott ez a szabályzatban egyértelműen le van írva....én még hülyének is néznek bennünket.Nos majd meglátjuk,hogy most mit mernek így megtenni.

(#254) shev7 válasza sbazsi (#251) üzenetére


shev7
veterán

12-en es 13-an. A 13-aira valaszoltak.

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#255) Drenadar


Drenadar
veterán

Nekem tetszett addig a PPO, amí nem kellett a kártyaregisztráció!
írtam nekik, hogy én szeretném a régi módon használni a ppot, szivesen beírom a kártyaszámot minden egyes tranzakciónál. Nem, nem, ez így egyszerübb regisztráljak. Ezt írta vissz a PPO. én meg mondtam hogy nem :(. Kár mert nem ismerek alternatívát, de valahogy nem akartam regisztrálni a bankkártyámat, rossz érzésem volt miatta. És lám, tőlem nem is tudtak lopni éves díjat. Mennyivel tisztább megoldás lett volna az, ha belép a user és akkor kap figyelmeztetést hogy addig semmit se tud tölteni, amíg nem fizeti be az éves díjat? Jah hogy akkor nem folyt volna be ennyi összeg....

(#256) szeva000


szeva000
addikt

Ezt ma kaptam,természetesem a kitöltendő részekkel együtt:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Köszönjük, hogy a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségéhez (FEOSZ) fordult a ppo.hu oldalt üzemeltető cég általános szerződési feltételeinek egyoldalú, jogszabályellenes módosítása miatt.

A ppo.hu internetes oldalt üzemeltető vállalkozás, a svájci székhelyű CEBTILLION Consulting and IT Technology AG (székhely: Svájc, 6301, Zug, Gubelstrasse 5.) szolgáltatását 2009-ben a fogyasztók álláspontja szerint teljesen ingyenesen végezte, azaz sem hirdetéseiben, sem az általános szerződési feltételekben, sem az egyedi regisztrációban nem közölt regisztrációs díjat, vagy éves díjfizetési kötelezettséget számukra. Ugyanakkor a ppo.hu honlapon jelenleg megtalálható 2009-es Általános Szerződési Feltétel Díjtáblázat értelmében havi díja nem volt a szolgáltatásnak, 940 forintos adminisztrációs költség azonban igen.

Akár az ingyenes regisztrációhoz, akár a 940 forintos összeghez viszonyítjuk, a 2490 forintra történő emelés amellett, hogy jelentős anyagi kárt jelent a fogyasztóknak, egyszersmind jelentős anyagi hasznot a vállalkozásnak, jogszabályba is ütközik az Általános Szerződési Feltétel ilyen módon történő megváltoztatása miatt. A Polgári Törvénykönyv értelmében az ügyfeleket külön tájékoztatni kell arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban alkalmazott kikötéstől eltér. Mivel ezen tájékoztatás nem történt meg – a 2490 forintra történő emelés pedig lényeges szerződésmódosítást jelent –, a cég jogszabályba ütköző módon változtatta meg szerződési feltételeit és jutott hozzá a fogyasztók pénzéhez.

A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban Ptk.) 205/B. § (1) bekezdése értelmében „az általános szerződési feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát megismerje, és ha azt a másik fél kifejezetten vagy ráutaló magatartással elfogadta.”

A (2) bekezdés szerint „külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél - a külön, figyelemfelhívó tájékoztatást követően - kifejezetten elfogadta.”

A vállalkozás jogszabályellenesen jár el akkor, amikor általános szerződési feltétele 4.2 pontjában kimondja, hogy „Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a PPO Tagságra vonatkozó jelen Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja.”

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a fentiek alapján levélben kereste meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot és a Gazdasági Versenyhivatalt, és javasolta eljárás megindítását, valamint megkereste a Pénzügyis Szervezetek Állami Felügyeletét és az OTP Bank Nyrt.-t is tájékoztatás kérése céljából. Ezen túlmenően a Szövetség minden rendelkezésére álló jogi eszközt igénybe fog venni annak érdekében, hogy a fogyasztói jogok érvényesüljenek.

Így a FEOSZ tervezi, hogy minden egyes hozzá forduló panaszos nevében békéltető testületi eljárást kezdeményez. A Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29./B § ugyanis lehetőséget ad a fogyasztónak, valamint az őket meghatalmazottként képviselő társadalmi szervezeteknek, hogy békés úton, a bírósági eljárást elkerülve rendezze a gazdálkodó szervezettel szemben fennálló jogvitáját. A későbbiekben természetesen folyamatosan tájékoztatjuk a közvéleményt az ügy jelenlegi állásáról.

Amennyiben meghatalmazza a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségét, hogy az Ön nevében eljárjon az illetékes békéltető testület előtt indítandó fogyasztói jogvita során, kérem, hogy a csatolt meghatalmazást, és békéltető testületi eljárás iránti kérelmet kitöltve küldje el a feosz@feosz.hu elektronikus levelezési címre.

Szíves tájékoztatásul hozzá kell tennünk, hogy a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége társadalmi szervezetként, az egyesülési jogról rendelkező 1989. évi II. tv., a fogyasztóvédelemről rendelkező 1997. évi CLV. tv. keretei között ad felvilágosítást és lát el tanácsadási tevékenységet, azaz nem hatóságként jár el.

Tisztelettel:

Budapest, 2010. január 18. Dr. Baranovszky György

(#257) Badb0y


Badb0y
addikt

Várjuk a fejlmeményeket :) Mocskok :W

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#258) szeva000


szeva000
addikt

Néztétek az ESTE adását?
Majdnem lek*ptem a tv-t is :D
Nem is tommm sírjak vagy már röhögjek az egészen...
Pofátlanul bejelenti az ügyvéd, hogy akár 2.000.000 is levonhattak volna..
ez eddig szép...
azután:
ők igenis küldtek maileket(hírlevél)...hozzáteszem egy darabot sem kaptam soha tőlük,de ha nem kérted regisztrációkor,nem is küldték ki...akkor miről is beszélünk?? :D
A legszebb:
Azt hozta ki a végén,már szószerint nemtomm,de a lényege az,hogy mi követtük el a hallgatásunkal azt,hogy elfogadtunk mindent....
erre egyet tudok mondani
QRVA A.....D

(#259) szeva000


szeva000
addikt

Itt megtekinthető már :)
[link]

(#260) sbazsi válasza szeva000 (#258) üzenetére


sbazsi
veterán

Nyugi. Bár nem láttam, de gondolom a ppo ügyvédje volt. Már a pannon is szerződést bontott. Ez azért csak jelent vmit.
Hajrá tmobil, hajrá voda

[ Szerkesztve ]

(#261) FixY67 válasza szeva000 (#259) üzenetére


FixY67
senior tag

Nem nézném meg (igaz, nem is vagyok érintett), de igen vastag pofátlanságnak tartom a PPO vezetőségétől, hogy ügyvédet küldtek maguk helyett. Ennyire nincs gerincük?

...

(#262) vince válasza FixY67 (#261) üzenetére


vince
őstag

szvsz teljesen érthető a részükről. A helyükben én sem állnék ki a nyilvánosság elé (bár ma reggel az MR1 Napközben c. műsorában Simén Tamás is telefonos vendég volt) nehogy valami olyat mondjak, amibe bele lehet kötni!

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#263) sbazsi


sbazsi
veterán

van valami fejlemény az üggyel kapcsolatban?
én még sem az investtechtől, sem az erste banktól nem kaptam választ.

bankban 12-én sikerült panaszt tennem, 11-én írtam két panaszlevelet netbankon keresztül.
investtechnek több levelet is írtam, az elsőt 13-án.

(#264) szeva000


szeva000
addikt

az utóbbi levelemből :D
Mától nem írok nekik,mindegy.

"És mostmár a f*szom tele van,hogy nem küldenek vissza semmit,holott a weboldalukon eldugott deregisztrációt is sikerült kitöltenem,amit bizonyítani is tudok!
Lehet süllyed ez a hajó....."

A qrva bankok,meg próbálnak szopatni....

(#265) fricz19 válasza FixY67 (#261) üzenetére


fricz19
őstag

ezen ne lepődj meg.
ilyen mocskos szemét embereknek annyi gerincük sincs mint egy csigának...

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#266) szeva000


szeva000
addikt

Nah megkaptam a vodától is a mailt..
magyarul kabdbeee ügyfél...levagy sz*rva.

Hivatkozási szám: 20100114/148/E

Tisztelt XXX!

Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett leveléből sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről.

Szíves tudomásulvétel végett tájékoztatjuk arról, hogy az interneten keresztüli feltöltés a PPO-n keresztül üzemeltetett, Vodafone-tól elkülönült szolgáltatás. Az üzemeltető egy, a Vodafone-tól független társaság, mely szolgáltatás nyújtását a Vodafone-tól függetlenül saját üzleti szabály és feltételrendszere alapján teszi. Tekintettel a fentiekre javasoljuk, hogy panaszával szíveskedjen az üzemeltető céghez, vagy az azt felügyelő hatóságokhoz fordulni.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy feltöltőkártyás ügyfeleink számára az internetes feltöltési lehetőségen kívül biztosítjuk még a bankautomatákon történő feltöltési lehetőséget is, továbbá hivatalos viszonteladói boltjainkban és egyéb partnereinknél a POS (Point of Sales) terminálon keresztül történő feltöltést, valamint feltöltőkártya vásárlása esetén manuális egyenleg-feltöltéssel is növelheti kártyája egyenlegét.

Fentiekkel kapcsolatos szíves megértését köszönjük!

Tisztelettel:

XY
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport

kivettem a nevet belőle, személyiségi jogi okok miatt - Bog

[ Módosította: Bog ]

(#267) infectedmann válasza szeva000 (#253) üzenetére


infectedmann
őstag

Kéne ezekhez is valami "formanyomtatvány" amit csak becopypaste -el az angolul nem tudó emberke és ennyi és ezt is kén terjeszteni, hogy a visa -nak és a master cardnak milyen email címen tudna írni.

(#268) sbazsi


sbazsi
veterán

Tisztelt Ügyfelünk !

A tranzakció az Ön 2010 es PPO light adminisztrációs díja címén került terhelésre.

A PPO portál díjköteles ! Azon ügyfeleink akik 2008.11.15.-2009.01.20 között regisztrálta az oldalon bankkártyáját, a 2009 es évben ingyenesen vehették igénybe a cég szolgáltatásait egy promóciós ajánlat keretén belül. Ön is ezen ügyfeleink csoportjába tartozott.A promócióra vonatkozó feltételeket az oldalon jól láthatóan az adott időszakban feltüntettük.
Ezt követően az aktuális ÁSZF-ben foglaltak szerint és az éves díjtáblázatban feltüntetett áraknak megfelelően lehet a szolgáltatást igénybe venni.
Az adminisztrációs díj illetve tagdíj az ÁSZF-ben leírtaknak megfelelően lemondás hiányában automatikusan terhelésre kerül az adott időperiódusnak megfelelően.

Ön nem kérte az automatikus terhelés megszüntetését.

A PPO light szolgáltatás havidíjmentes, éves egyszeri adminisztrációs díja van. Az éves díj automatikus/recurring módon került terhelésre.

Jelen levele alapján felhasználói accountját töröltük.

Megkeresését megköszönve,

Üdvözlettel: PPO csapat
ügyfélszolgálat

(#269) sbazsi válasza sbazsi (#268) üzenetére


sbazsi
veterán

Nem mintha érdekelne, hogy levonták, és töröltek, mert ezek után biztos, hogy nem fogok ott vásárolni.

Egy ügyvéd vállalja el az ügyet, és be kell őket perelni. Magam részéről lemondok a pénzről egy ilyen esetben, de akkor már inkább az ügyvédé legyen.
Ha csak 1000 ember összeáll, akkor az szép summa. és több mint 100.000 ügyfelük volt.

Vajon mi marad a cégből? aák és pannon már bontotta a szerződést.
aki matricát és pannon töltést vásárolt volna idén is, és tegyük fel volt olyan, aki hozzájárult a 2490 levonásához, az most mit szól?

ehh, nem értem az illetékeseket, mindegyik csak azt vizsgálja, hogy ki az illetékes, és hárítják el a felelősséget, meg egymásra mutogatnak.

Egyébként még az Apehnál is feljelentést kellene tenni, mert számlát például nem kaptam.
Külföldi céggel nem állok kapcsolatban. tehát kell hazai, 25%-os számlát kapnom. :U

(#270) Badb0y válasza sbazsi (#269) üzenetére


Badb0y
addikt

Pontosan :K
Semmi szlát nem kaptunk. Csak egy levonást.

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#271) szeva000 válasza sbazsi (#269) üzenetére


szeva000
addikt

bebuknak ezek a szemetek!
Nem is értem,hogy milyen jogon húzták le előra a pénzt!
Tegyük fel jogos volt,ami persze lehetetlen...DE...
mivel már két cég is szerződést bontott a barmokkal és én mint vásárló pont ezeknek a szolgáltatásait akartam használni 2010-ben,de nem tudom így...
akkor milyen jogon van előre levont díj????
Az a baj,ez a szemét korrupt magyar rendszer,elfogja símítani az egészet sajna....
Majd mi meg barom vásárlók,megint szívunk----

(#272) szeva000


szeva000
addikt

megkaptam a raiffeisentől is a levelem....
Ezek barmok,ennyi...időhúzás....szopatás....
Azért az éjjel írtam nekik egy újabb levelet és megkérdeztem,hogy mikor merjem használni a blokkoltatott kártyám és garantáljájk e,hogy ez a csodálatos cég nem tud lelopni több pénzt?
Továbbá nem vagyok hajlandó kártyadíjat sem fizetni azért,amiért nem merem használni a kártyám...
Kíváncsi leszek mit fognak megint írni erre,de addig nem fogok nyugodni,míg ingyenesen nem adnak egy új kártyát.

(#273) sbazsi válasza szeva000 (#272) üzenetére


sbazsi
veterán

nekem az erste bank hallgat. de nagyon.
11-én nem vették fel a panaszomat, pedig telefonon és személyesen is próbálkoztam.
Még aznap a netbankon keresztül írtam két panaszlevelet, az elsőt miután telefonon elutasítottak, a másodikat miután a bankfiókban utasítottak el.
12-én először elhajtottak volna, de addig veszekedtem az emberrel, míg végül felvették.

Eddig semmi válasz.

Csak a popo válasza... azzal meg ki lehet törölni. ;]

Csak egy kérdés: ha otthagyom az erstét, és végül megállapítják, hogy jogtalan volt, és visszajár a pénz, akkor mi a menete a dolgoknak?

(#274) szeva000 válasza sbazsi (#273) üzenetére


szeva000
addikt

Legalább neked a popo írt valamit :D
Én már beleuntam a napi mailezgetésbe,lesz*rom őket,nem várom,hogy töröljenek,de az bizta,hogy ezt a bankkártyát hajítom ki.
Nekem egyébként magával a bankkal nem volt gond,mindössze először küldtek el...azután határozottabban beszóltam a csajszinak...és azonnal lett jegyzőkönyv meg minden...harmadjára meg már teljesen segítőkészek lettek,mikor már felemeltem a hangom is :D
Negyedik verzió a az ingyenes kártyacsere intézése lesz....kíváncsi leszek mit mondanak.Még adok arra esélyt,hogy válaszoljanak.
Ha nem hajlandóak semmire,kártya megszüntet és lesz*rom,legalább nem kell éves díjat sem fizetnem érte.
Másik bankhoz meg nem is merek menni,még ezek talán a legnormálisabbak.
Vagy talán OTP??? :D

Sztem akkor lesheted a pénzed,ha megszünteted a számlád...de ne aggódj....lehet így is ;]
Te tiltattad a kártyád vagy várod,hogy hátha leemelnek még???

(#275) sbazsi válasza szeva000 (#274) üzenetére


sbazsi
veterán

várom, hogy leemeljenek még.
az lenne csak az igazi. ;]

magával a bankkal nem volt gond,mindössze először küldtek el
hmm, eléggé naiv hozzáállás arra azt mondani, hogy nem gond, hogyha panaszod van, és elzavarnak.
vagy szerinted ez így van rendjén? :Y

(#276) szeva000 válasza sbazsi (#275) üzenetére


szeva000
addikt

Itt Abszurdisztánban semmi nincs rendjén.
Vagyis minden rendben :D
Gondolj bele,a bankok nem ismerik a chargeback fogalmát,nem hajlandóak teljesíteni,tehát itt 0% a lopás,minden tisztességesen működik!
Az ügyfél elégedett,mert kussolni kell neki....
A hatóságok mindenben korrektül és qrva gyorsan eljárnak...
Kell nekünk ennél jobb? :D

[ Szerkesztve ]

(#277) KEndre


KEndre
HÁZIGAZDA

A bankok szarnak az egészre, itt snki sem fog semmit visszakapni. Nekem csak az furcsa, ha ez, mint ahogy a PPO mindig is állította, egy közönséges bankkártyás fizetési mód, hogyhogy nem kérték senkitől a tranzakció engedélyezését... Ha a boltban kártyával vásárolsz, pinkód/aláírás kell. A neten is ez lenne a normális, nem az, hogy sumák módon leemelik a pénzt. Méghogy PayPal is ezt csinálja... ez egyszerűen nem igaz.

Ilyen egyszerűen látom, s szerintem hunyó itt az OTP is rendesen. :(

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#278) #16820480 válasza KEndre (#277) üzenetére


#16820480
törölt tag

attól függ milyen kártyád van, de például mastercard standard-hoz nem kell már egy ideje pin kódos megerősítés. csak atm-es tranzakciókhoz. de ha boltban veszel valamit, akkor csak nyomsz egy zöld gombot az összegre, és annyi. ettől függetlenül péládul számlaadási kötelezettségük van, de mondjuk ezt elég nehéz utólag ellenőrizni, mert számlát akármikor hamisíthatnak...

(#279) sbazsi válasza #16820480 (#278) üzenetére


sbazsi
veterán

de ha boltban veszel valamit, akkor csak nyomsz egy zöld gombot az összegre,
és a slip-et aláírod.

mert vagy pin-kód vagy aláírás.

Egyébként az egész ÁSZF egy hamisítvány

(#280) #16820480 válasza sbazsi (#279) üzenetére


#16820480
törölt tag

igen, ez így van, azért is írtam, hogy számla kell róla. az most más kérdés, hogy kb 99%-ban rá se néznek az aláírásra, hogy hasonlít-e a kártyán levőhöz, így kb bárki vásárolhat a kártyáddal.

egyébként olvastam, hogy hamisították azt is, így gondolom gyorsan kiállíŧani pár ezer névre szóló számlát nem lenne nagy ügy. sajnos tapasztalat, hogy az ilyen számla dolgokkal nagyon nehezen kezdenek a hatóságok akármit is. a számlaadási kötelezettséget gyakorlatilag úgy lehet lefülelni, ha személyesen az (adó)ellenőrnek nem adnak semmiylen számlát. utólag már... :(
ha tudnád mekkora csalások mennek ezzel (is)...

(#281) szeva000


szeva000
addikt

Nah végre töröltek a köcsögök :D:D
de hol a pénzem????

Ön a PPO portál szolgáltatásait a 2009-es díjszabás alapján vette igénybe.

Az ÁSZF módosulásról 2009.11.18.-án a PPO postaládájába megküldtük az értesítést.

Az adminisztrációs díj illetve tagdíj az ÁSZF-ben leírtaknak megfelelően lemondás hiányában automatikusan terhelésre kerül az adott időperiódusnak megfelelően.

Ön nem kérte az automatikus terhelés megszüntetését.

A PPO light szolgáltatás havidíjmentes, éves egyszeri adminisztrációs díja van. Az éves díj automatikus/recurring módon került terhelésre.

A bankkártya adatait Ön az OTP bank felületén adta meg, azokat cégünk nem tárolja. A bankkártya adatokra cégünknek nincs rálátása.

Kérésének megfelelően felhasználói accountját töröltük rendszerünkből.

Megkeresését megköszönve,

Üdvözlettel: PPO csapat
ügyfélszolgálat

(#282) sbazsi válasza szeva000 (#281) üzenetére


sbazsi
veterán

asszem ugyanezt kaptam én is.
egyébként
Ön nem kérte az automatikus terhelés megszüntetését.
ez nálam úgy hangzik helyesen, hogy
Ön nem kérte az automatikus terhelést.

(#283) KEndre válasza #16820480 (#280) üzenetére


KEndre
HÁZIGAZDA

OTP VISA Electron kártyám van a lakossági folyószámlámhoz, de nem gondoltam volna, hogy így megszívatnak. A normális kereskedelmi megoldás az lett volna, ha a legközelebbi vásárlásomnál figyelmeztet: lejárt az előfizetésem, tessék megújítani...

a számla egy külön érdekesség, amikor persze vettem matricát náluk, tudtak e-mailben küldeni visszaigazolást. Erről az éves díjról természetesen számlát nem kaptam. E-számlát sem.

Az APEH is rájuk szállhatna...

[ Szerkesztve ]

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#284) szeva000 válasza sbazsi (#282) üzenetére


szeva000
addikt

Én írtam újra nekik egy mailt,hogy követelem vissza a pénzem,természetesen törvényekkel alátámasztva,mit miért...és ha nem teljesül a visszafizetés pert indítok ellenük,de nagyon úgy néz ki a helyzet,hogy erre nem lesz szükség,mert a hatóságok megállapítják a törvénysértést.

Kíváncsi leszek mit válaszolnak,ha egyáltalán fognak.

(#285) mleslie


mleslie
tag

Az létezik, hogy tőlem nem vonták le a pénzt?

Nem látok a bankszámlámon ilyen terhelést pedig 2x használtam már a ppo rendszerét!

(#286) KEndre válasza mleslie (#285) üzenetére


KEndre
HÁZIGAZDA

neked milyen kártyád van? volt pénz 12-e körül a számládon? akinek nem volt, az megúszta.... elképzelhető, hogy kártyafüggő a dolog? :F

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#287) sbazsi válasza KEndre (#286) üzenetére


sbazsi
veterán

ja, meg kérdés, hogy mikor használta, maradt-e ugyanaz a kártya, vagy közben lejárt és kapott újat, mert ez esetben a kártyaszám stimmel, csak a lejárat és a cvv nem.
persze lehet, hogy limit volt rajta (mármint pl volt egy napi limit, és épp aznap vett plazma tv-t :)) ), vagy amiket írtál, vagy más...

(#288) KEndre válasza sbazsi (#287) üzenetére


KEndre
HÁZIGAZDA

sok tényezős.

más: az ÁAK Zrt. és a Pannon felmondta a ppo-val fennálló szerződését három hónapos határidővel, most akkor szolgáltatást se fognak tudni nyújtani. Ilyenkor is visszajárna az éves díjból arányosan valami (mondjuk 3/4-ed).

A ppo-tól meg várnék egy számlát/nyugtát! A magyar jogszabályok előírják, hogy a szolgáltatónak ki kell adnia a számlát, ha fizet. Azt hogy kapom meg? Tehát kedves APEH, számázás elmulasztása a vállalkozás bezárását vonja maga után. Most mi a helyzet?

Az APEH felé is fel kéne lépnünk talán... Van aki velem együtt felvállalja? Priviben jelentkezzen.

üdv:
KEndre

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#289) sbazsi válasza KEndre (#288) üzenetére


sbazsi
veterán

most akkor szolgáltatást se fognak tudni nyújtani. Ilyenkor is visszajárna az éves díjból arányosan valami
Nézd, ha én pannonos lennék, és csak pannon egyenleg töltésre használnám a szolgáltatást, akkor nem a 3/4-ét követelném vissza.
Ebben az esetben sok ember számára kikerülhet a csomagból egy olyan szolgáltatás, amelyet máshol nem nagyon lehetett elérni online, es az emberek kizárólag emiatt "fizettek" elő a csomagra...

Az APEH felé is fel kéne lépnünk talán..
Magam részéről szívesen írok az APEH-nek is egy levelet, ha valaki megírja a sablont :B :U

És továbbra is javaslom mindenkinek, hogy ne arra várjon, hogy majd lesz valami, és annak függvényében tegye meg a feljelentést/panaszt, hanem küldjön mindenki mindenhova panaszt/feljelentést, mert amíg csak pár bejelentés érkezik, nem történik semmi. de amint ezrével érkeznek a bejelentések, úgy talán lesz valami.

És ne felejtsük. Jön majd a második hullám, nem mindenki kap sms-t a terhelésről, van aki csak a számlakivonatot kapja.

(#290) KEndre


KEndre
HÁZIGAZDA

akkor beküldtem a bejelentést: [link]

---------------------------------------------------------------
Közérdekű bejelentés

Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal

Tisztelt APEH Ügyfélszolgálat!

Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a továbbiakban: áfatörvény), valamint az e törvény felhatalmazása alapján kiadott PM rendeletek tartalmazzák a számla és a nyugta kibocsátásának szabályait.

Erre hivatkozva szeretnék közérdekű bejelentést tenni az Investech Kft és a CENTILLION AG ellen, mert két esetben is elmulasztott (papíralapú vagy elektronikus) számlát vagy nyugtát átadni a www.autopalyamatrica.hu weboldalon értékesített PPO Light csomag éves díjának a bankkártyám terhére „reccuring” fizetési módszerrel történt lehívásakor. A weboldal üzemeltetői:

Üzemeltető adatai 2009-ben:
Investech Informatikai és Kommunikációs Kft.
Székhely és posta címe:
1141 Budapest, Bonyhádi utca 49/B.
Adószám: 12972847-2-42
Cégjegyzékszám: 01-10-041585
Elérhetőség, kapcsolattartó:
Simén Tamás ügyvezető | simen@investech.hu | 06 70 299 99 55

Üzemeltető adatai 2010-től:
Üzemeltető neve: CENTILLION Consulting and IT Technology AG
Rövidített neve: CENTILLION AG
Székhely: Svájc, 6301 Zug, Gubelstrasse 5.
Adószám: CH-170.3.030.027-3
Cégjegyzékszám: CH-170.3.030.027-3
Mo.-i képviselő: Simén Tamás | simen@investech.hu | 06 70 299 99 55

A számla/nyugta nélkül adott szolgáltatások:

2009-es éves díj
VÁSÁRLÁS KÁRTYÁVAL 2009.09.22. 2009.09.21. -940
00000006-22790922 PPO.HU - INVESTECH KFT.
Hivatkozás: *B: 3130xxxxxx

2010-es éves díj
VÁSÁRLÁS KÁRTYÁVAL
Könyvelési dátum 2010.01.12.
Értéknap 2010.01.11.
Összeg -2490
Ellenoldali számlaszám 00000006-95990549
Ellenoldali név Közlemény PPO LIGHT 2010 TAGSÁG
*B: 3130xxxxxx

Szeretném jelezni, hogy sajtóértesülések szerint közel százezer hasonló tranzakciót hajtott végre 2010. januárban a nevezett szolgáltató-páros, melyekről vélhetően szintén nem adtak számlát. Az is problémás, hogy sok felhasználó éves díját közvetlenül egy svájci bankszámlára emelték le. Szeretném kérni továbbá, hogy a szolgáltató e-számlázási módszerét is szíveskedjenek megvizsgálni, mert félő, hogy az általunk megfizetett ÁFA nem kerül megfelelően elszámolva és megfizetésre! Az is megérne egy vizsgálatot, hogy a tavalyi milliárdos nagyságrendű forgalom után az egyéb adók (pl. Társasági adó) elszámolásra kerültek-e a decemberi feltöltési kötelezettségnél!

Budapest, 2010. január 24.

Krasznay Endre – szerkesztő
IT Café
www.itcafe.hu
----------------------------------------------------------

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#291) szeva000 válasza KEndre (#290) üzenetére


szeva000
addikt

Látom te is kedveled ezeket a becsületes emberkéket :D
A másik legnagyobb gond az,mint írtad:
Üzemeltető adatai 2010-től:
Üzemeltető neve: CENTILLION Consulting and IT Technology AG
Nos akkor,mivel tulajdonosváltás lett így egy ÁSZF módosítás alapból nem lehet elég,mindenféleképpen új szerződést kellett volna elfogadnunk...
Nem is tudom felfogni,miként lopta legy egy ilyen cég a pénzt :W
Mit képzelnek ezek a mocskok???
Lehetetlennek tartom,hogy ezeknek egy hatóság is igazat adjon.
Asszem én is beküldöm ezt a levelet :)

[ Szerkesztve ]

(#292) sbazsi válasza KEndre (#290) üzenetére


sbazsi
veterán

holnap megy tőlem is.
egy kérdés: tőled tavaly is levonták az összeget?
mert tőlem nem.

asszem ez elférne az index fórumon is, nem? :U

(#293) vegyszer


vegyszer
addikt

azt hol lehet(ett) megnézni a ppo oldalán, hogy 2009-re tényleg fizettem-e, mert én nem emlékszem, és a mai nappal egy évre visszamenőleg nincs semmilyen 940-HUF-os terhelésem. csak az omikózus 2490HUF. :W bár azt láttam, hogy a tavalyi évre egyszer idén láttam kiírva, 940 HUF, rendezve...

más: ha úgyalakul, hogy töröltetem a regisztrációt, hogyan lehet megbizonyosodni, hogy az OTP a tárolt adataimat is törölte, és a popót nem hadja újra a számlámhoz nyúlni???
vagy erre nem kerül sor?

A reccuring-ról annyit, hogy a megújuló, pl csoportos lottó 4 hétre, a végén megújul, opcióhoz ez elengedhetetlen, hisz nem kérheti, hogy minden héten, hónapban lépj be, és engedélyezd a tranzakciót...

ezt jól ki is lehet játszani, nekik bejött.

hol van infó forrás arról, hogy a bankok visszaadnák a pénzt???
csak itt találtam rá utalást.

köszi.
APEHmail ment, 1 tétellel ugyan, de sebaj.

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#294) vince válasza vegyszer (#293) üzenetére


vince
őstag

Az OTP-nél tárolt kártyaadataidat magad is tudod törölni: Kártya adatok törlése online

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#295) samgar válasza vince (#294) üzenetére


samgar
őstag

Megcsináltam, működik! :C

Oppo Find X5 PRO

(#296) sbazsi válasza vegyszer (#293) üzenetére


sbazsi
veterán

A reccuring-ról annyit, hogy a megújuló, pl csoportos lottó 4 hétre, a végén megújul, opcióhoz ez elengedhetetlen, hisz nem kérheti, hogy minden héten, hónapban lépj be, és engedélyezd a tranzakciót...

hát nem tudom a popo pontosan hogy működik, de ha a lottózoban megvesszük a lottószelvényt, akkor kifizetem előre az egészet. nem kell kártyát ott hagyni, nem kell hetente bemenni.

(#297) sbazsi válasza vince (#294) üzenetére


sbazsi
veterán

Ennek menete: 1. belépsz a PPO-ba

De jó, hogy töröltek :C

(#298) vince válasza sbazsi (#297) üzenetére


vince
őstag

Ez esetben remélhetőleg ők kezdeményezték ezt a banknál.

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#299) Neil Watts válasza sbazsi (#297) üzenetére


Neil Watts
veterán

él az... :W

(#300) sbazsi válasza vince (#298) üzenetére


sbazsi
veterán

mármint mit? a törlés adminisztrációjának a terheléséről nem kaptam sms-t...
;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.