Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) localhost


localhost
Közösségépítő

A Homáron feltett kérdés :

...és végkielégítést kap e a távozó PPO-vezető? :)

[ Szerkesztve ]

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#52) shev7


shev7
veterán

kitartas mindenkinek, en megsem teszek feljelentest. Most hogy vegre hozzajutottam a banknal regisztralt telefonomhoz egy sms ertesites vart miszerint a vasarlas sikertelen. Nem tudom miert sikertelen, de orulok neki, hogy a bankom visszautasitotta.. A kartyam elvileg regisztralva lett naluk, es hasznaltam is, akkor nem volt gond. Azert kivancsisagbol rakerdezek miert is. ERdekel hogy mi az ami az Allianznal feltunt de az Erstenel nem.

Es a regisztracio torles az meg fog tortenni amint elerheto a honlapjuk.

[ Szerkesztve ]

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#53) 8zabi


8zabi
őstag

engem is le akartak húzni, de szerencsére még a lejárt kártyám van nekik beregisztrálva, igy a lejárati idő és a cvv nem stimmelt

csak egy sms-t kaptam hogy sikertelen a tranzakció

biztosra veszem hogy lesz rendőrségi nyomozás, csak abban nem bízom, hogy bármi érdemleges eredménye lenne

az biztos, hogy többet semmilyen magyar oldalon nem adom meg a kártyaadatokat, max bankok oldalán

ja és d*g*lj*n meg az *sszes ilyen r*h*ad*t k*cs*ög :W

(#54) samgar


samgar
őstag

Én duplán szívtam meg, mivel két címen voltam regisztrálva :W

Oppo Find X5 PRO

(#55) szeva000 válasza samgar (#54) üzenetére


szeva000
addikt

remélem a feljelentést már elküldted.
Ugyanis:
Ptk. 205/B. § (2): Külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél - a külön, figyelemfelhívó tájékoztatást követően - kifejezetten elfogadta.

Ez egyértelműen nem teljesült így a szerződés érvénytelen,már csak az a kérdés hová kerülhetnek ki a bankkártya adatok

[ Szerkesztve ]

(#56) WonderCSabo


WonderCSabo
félisten

Mi ez a PPO? Azért kérdezem, hogy óvakodjak tőle.

(#57) vince válasza WonderCSabo (#56) üzenetére


vince
őstag

google?

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#58) localhost válasza WonderCSabo (#56) üzenetére


localhost
Közösségépítő

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

(#59) WonderCSabo válasza localhost (#58) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Köszönöm a válaszokat.

Szerk.: Mindkettőt kerülöm, bár utóbbi nehéz lesz, nagyon szeretem a marcipánt, stb. :)

[ Szerkesztve ]

(#60) sbazsi válasza Tim82 (#38) üzenetére


sbazsi
veterán

Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz.

Ezt mégis hogy gondoltad? Az ő szerverükön lévő adat pont annyit ér, mint az én falamon lévő. Ha erről kiküldtek volna 1 levelet mindenkinek, tájékoztatják a sajtót, akkor nem lenne gond. De így annyit ér, mint a hitelesítetlen radar az autópálya mellett.

Egyébként egy kérdés:
Fontos, hogy a megadott adatokat a PPO semmilyen formában nem tárolja, hiszen a fizetést az OTP Bank Internetes Fizetés szolgáltatásán keresztül intézi

Ez áll(t) a honlapjukon a bankkártya kezelés menüpontban. . Ha nekik nincs meg a kártyaadat, akkor hogy a fészkes fenébe tudták beterhelni a kártyákat?

Ha Te voltál aznap a sokadik ilyen problémával bejövő, akkor lehet, hogy belefutottál ebbe, de ez nem bankfüggő, hanem ügyfélszolgálatos-függő, remélem, ezzel tisztában vagy
Tudod egy étteremben a felszolgálótol elvárom, hogy ne az unott képét kelljen néznem. Még akkor sem, ha este az asszony semmire sem volt hajlandó, vagy előttem 10 idegtépő vendég volt. És ez nem étterem és pincér függő. Mint ahogy én is mosolygok a hozzám betérőkre.

(#61) sbazsi válasza dabadab (#43) üzenetére


sbazsi
veterán

sot, mindenkeppen erdemes lenne megkeresni a Visat/Mastercardot
Ne aggódj, meg fogom tenni.
Szerencsére tudom, hogy pontosan mikor zajlott a beszélgetés, és az emberek nevét is tudom.
tudsz linket adni, hogy lehet ilyen panszt tenni? :F

(#62) sbazsi válasza Panther (#45) üzenetére


sbazsi
veterán

mintha olyat olvastam volna, hogy azoktól is beszedték a díjat, akik az otp oldalán vásároltak korábban. de lehet, hogy ez kacsa, index fórum. :U

(#63) shev7 válasza sbazsi (#61) üzenetére


shev7
veterán

meg este megirom, hogy az allianz milyen indokkal utasitotta vissza a fizetest. Ha panaszt akarsz tenni a Visa-nal a bankod ellen, ez az info is jol johet majd.

#62: hat ha tenyleg lehet azoknak hinni, akik csak 2007 vagy 2008-ban vasaroltak naluk akkor tenyleg elofordulhat. Erositsetek meg, de ez a kartyaregisztracios moka valamikor 2009-ben kezdodott. Tudom, mert en is meglepodtem rajta. De megnyugtattam magam, hogy az adatokat a bank kezeli nem ok...

[ Szerkesztve ]

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#64) sbazsi


sbazsi
veterán

Tisztelt "sbazsi"!

Bejelentését továbbítottuk a XIV. ker. Rendőrkapitányságnak.

Tisztelettel: BRFK KÜFO III. Osztály

(#65) bobsys válasza sbazsi (#61) üzenetére


bobsys
addikt

Visa - UK a customer service center
Cardholder or merchant enquiries – Monday to Friday, 08.30 to 17.00 GMT
E-mail: enquiries.europe@visa.com
Tel: +44 (0)20 7795 5777

MasterCard
Hungary
Westend City Center
C-Tower, 6th Floor
Vaciut 1-3
Budapest, Hungary H-1062
Telephone: 36.1.238.7500

De ez Meg jobb:

QUESTIONS ABOUT YOUR CARD OR SERVICE, LOST OR STOLEN CARDS, OR TO REPORT FRAUDULENT MASTERCARD E-MAIL OR SECURITY CONCERNS
please contact the
MasterCard Assistance Center:
Call collect from anywhere globally: +1-636-722-7111 or
toll-free from the United States: +1-800-627-8372
You may also send an e-mail to: consumer_advocate@mastercard.com

[ Szerkesztve ]

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#66) sbazsi válasza bobsys (#65) üzenetére


sbazsi
veterán

na majd megy erre a címre egy mail.
Visa kártyám van, uh master nem játszik.
na meg fel is hívom a Visát...

(#67) Panther válasza sbazsi (#62) üzenetére


Panther
HÁZIGAZDA

Nekem nem vontak le. Nem is igazán értem, miért tették volna: az OTPDirekt-en belül vásárolva nem sok közöm lehet a PPO adminisztrációs díjához, tekintve hogy én velük semmilyen viszonyba nem kerülök.

[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

(#68) sbazsi válasza shev7 (#52) üzenetére


sbazsi
veterán

Ezexerint nem teszel feljelentést, ha megpróbálnak betörni hozzád, de nem sikerül?

(#69) shev7 válasza Panther (#67) üzenetére


shev7
veterán

szerintem ugy ertette az otp-n keresztul vasarlast, hogy korabban meg elvileg nem taroltak a bankkartya adatokat, minden vasarlasnal meg kellett adni az otp-nek. Ha lehet hinni a hozzaszoloknak van olyan aki csak ebben az idoben vasarolt toluk, megis levontak a 2490 forintot tole.

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#70) Jaffafa válasza Tim82 (#48) üzenetére


Jaffafa
aktív tag

Azért álljunk meg egy szóra. Gondolom te is bankban dolgozol, méghozzá Magyarországon, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy nem tudod mit jelent az, hogy ÜGYFÉL.

Jelen esetben JOGTALANUL emeltek le pénzt az adott bankkártyáról. Az egy dolog, hogy "jelentéktelen" összeget, de a sok kicsi sokra megy elven 110e user-rel számolva azért az erösen : 273millió FT :Y Ha csak a fele perel, már megérte.
A szomszédos Ausztriában lakom és bár teljesen más a bankrendszer itt, de 1 hétig bármilyen tranzakciót visszahívhatok. Akár indok nélkül is. Ha meg azt mondták volna nekem "biztos félrekattintott" , már abban a minutumban hívom a fönökét és addig onnan nem megyek el, amíg nem kezdenek az ügyemmel valamit. Mondjuk ilyen szerintem itt elö sem fordul, bár ki tudja. Ki van kiért? Az ügyfél a bankért vagy fordítva? Ha a bankod szaros 2490Ft-ot nem tud visszahívni, akkor mi történik ha valaki leemel a számládról mondjuk az összes pénzedet? Biztos félrekattintott?
Igenis, mindenki jelentse fel a céget és addig basztassa a bankját amíg vissza nem kapja a pénzét.
Szerintem a bank azért is van, hogy segítse a "tudatlan" ügyfelét, itt nálunk egy ilyen beszólás után már repülne az ilyen bankos az tuti.

[ Szerkesztve ]

"Most már ideje lefeküdni. De előtte elolvasom a NENYI-t, hogy merjek nagyokat álmodni." by Szözö

(#71) shev7 válasza sbazsi (#68) üzenetére


shev7
veterán

nem, de eloszor megprobalok utanajarni a bankomnal, hogy miert is utasitottak vissza az utalast. Mert ha a bankomnal ugy gondoltak, hogy azert mert a PPO-nak nincsen felhatalmazasa erre a tranzakciora, akkor remelem a tomeges probalkozas miatt ok megtettek a szukseges lepeseket, de erre is rakerdezek.
Ha jol tudom a bankoknak bejelentesi kotelezettseguk van a rendorseg fele, ha furcsa dolgokat eszlelnek.

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#72) shev7


shev7
veterán

na nezegettem ezt a chargeback temat

ha valaki ellopja/klonozza a kartyadat, es azzal fizet akkor is van lehetoseg a penz visszahivasra (pedig ugye ez egyertelmuen user error). A kereskedo igy jart. Nem ellenorizte a fizeto szemelyazonossagat eleg korultekintoen. Ez ellen vedekezhet chargeback biztositassal, ami megteriti a karat. De a penz akkor is visszajar, nincs user errorra hivatkozas. Jo lenne ha a bankok is tudomasul vennek, hogy nem tehetnek meg mindent az ugyfeleikkel... megint ott tartunk, hogy a bank ugyfelenek csak kotelessegei vannak, jogai nincsenek...

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#73) sbazsi válasza Jaffafa (#70) üzenetére


sbazsi
veterán

EZ MEKKORA:
Gondolom te is bankban dolgozol, méghozzá Magyarországon, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy nem tudod mit jelent az, hogy ÜGYFÉL.

:R :R :R

(#74) sbazsi válasza shev7 (#71) üzenetére


sbazsi
veterán

Nem is a bankot kell bejelenteni,hanem a ppo-t.
A pénzt megkísérelték leemelni a számládról. az hogy ez nem sikerült, az mindegy.
Tudod, csuktak már le embereket lopási kísérletért

Na meg a feljelentés semmibe nem kerül, töled is leemelhették volna, nem rajtad múlt.
Szolidaritás :K

(#75) TheVeryGuest válasza Panther (#67) üzenetére


TheVeryGuest
senior tag

Aha, akkor most nézz meg egy számlát, amit a matrica vásárlásról kaptál. Eleve a PPO siteról töltheted le, meg Eladó: Investech Informatikai és Kommunikációs Kft.

Ami különbség lehet az az, hogy szerintem, ha OTPDirect-en keresztül vásárolsz, akkor az OTP PPO userét használod, csak a számlázási nevet/címet írják át.

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#76) shev7 válasza sbazsi (#74) üzenetére


shev7
veterán

nem is akarom a bankot bejelenteni, csak tudod alomvilagban elek, es valahol hiszek benne, hogy a bankom mar megtette a bejelentest helyettem. Ha nem, akkor termeszetesen intezkedem en is. Nehogy tul kevesen legyenek a bejelentok. Csunya lenne, ha ezt most megusznak PPO-ek...

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#77) sbazsi válasza shev7 (#76) üzenetére


sbazsi
veterán

ha megkísérelnének megölni, és egy biztonsági őr mentene meg, ott is várnád, hogy a biztonsági őr tegyen feljelentést? :F

ébresztő!!!

(#78) Tim82 válasza sbazsi (#60) üzenetére


Tim82
nagyúr

Ezt mégis hogy gondoltad? Az ő szerverükön lévő adat pont annyit ér, mint az én falamon lévő. Ha erről kiküldtek volna 1 levelet mindenkinek, tájékoztatják a sajtót, akkor nem lenne gond. De így annyit ér, mint a hitelesítetlen radar az autópálya mellett.

Nem egészen ugyanaz a kategória. Ugyanis valószínűleg naplózva van, mikor került ki az ÁSZF-módosítás stb. Már párszor leírtam, hogy szerintem az elégtelen tájékoztatással (hogy az ÁSZF-módosítást sunnyogva tették meg) lehet őket megfogni.

Tudod egy étteremben a felszolgálótol elvárom, hogy ne az unott képét kelljen néznem. Még akkor sem, ha este az asszony semmire sem volt hajlandó, vagy előttem 10 idegtépő vendég volt. És ez nem étterem és pincér függő. Mint ahogy én is mosolygok a hozzám betérőkre.

De, ez pincérfüggő. Sajnos. De nem "étteremfüggő", erre próbáltam utalni, párszor már...

Jaffafa:

Gondolom te is bankban dolgozol, méghozzá Magyarországon, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy nem tudod mit jelent az, hogy ÜGYFÉL.

A hozzászólásodból az látszik, hogy nem tudod, hogy mi az, hogy SZEMÉLYESKEDÉS (de alkalmazod). ;)

Egyébként igen, bankban dolgozom, Magyarországon, ezért éreztem azt a meglehetősen hülye késztetést, hogy leírjam a topikban, hogyan lehet kivédeni az ilyesmit és miért van a bankok keze valamennyire megkötve ilyen esetben, mert hátha segítség - teljesen feleslegesen, mint a mellékelt ábra mutatja. Ha én lettem volna az ügyfélszolgálatos helyében, eszem ágába nem jutott volna olyat mondani, amit Sbazsinak mondtak, én kapásból továbbítottam volna a bankkártyás kollégáimhoz, hogy megtegye a panaszát (mert ebben nem én lettem volna illetékes). És ezért is mondtam, írtam, hogy igen, indítson azzal, hogy panaszt akar tenni, mert a banknak akkor kutyakötelessége tőle felvenni azt és elindítani a vizsgálatot.

De mivel a frissen kikiáltott ellenség előörse vagyok itt, gondolom, ezért be is fejeztem itt a szájtépést.

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#79) shev7 válasza sbazsi (#77) üzenetére


shev7
veterán

mondtam, hogy ha a bankom nem tette meg megteszem en, mi kell meg? :)

''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

(#80) Badb0y


Badb0y
addikt

Ezek a gyökerek tőlem is levettem 2490-et :(((

Van valami általános teendő a jelenlegi esetben? Mindenkinek akivel ezt csinálták külön külön szépen fel kell jelenteni ?

Ezt néztétek ?

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#81) Jaffafa válasza Tim82 (#78) üzenetére


Jaffafa
aktív tag

Bocs, ha megsértettelek. Ugyanakkor továbbra is fenntartom amit írtam. Ha az a bank azt akarja, hogy odavigyem a pénzem, akkor igenis elvárható, hogy ilyen esetekben MINDEN TÖLÜK telhetöt megtegyék az ügyfelükért. Akkor is, ha esetleg az ügyfelük hibázott. Tévedni emberi dolog, csak éppen itt nem erröl van szó. Valamilyen szinten az "ügyfelek hibája" is ez, hisz, mint említettem, nyugaton ilyen esetben az ügyfél azonnal más bank után néz. Nálunk meg a többség belenyugszik és hagyja az egészet. Ha a zemberek egy kicsit is elvárnák a minöséget, akkor ez rövid idön belül megváltozna, hisz a bankpiacon is végre megindulna az igazi verseny az ügyfelekért. De addig még várhatunk vagy 30 éveet. Viszont ez nem indok arra a bank részéröl, hogy elzavarja az ügyfelét. Vajh, mint bankos, mit szólnál, ha holnapután a cégem leemelne a bankszámládról egy nagyobb summát? Te is hagynád, hogy elhajtsanak a sunyiba? Ugye nem. Sajnos ez van. Nagyon látszik még, hogy messze vagyunk Európától.

Mégvalami: Amennyiben 82-ben születtél (a nicked miatt gondolom), annyiban még elszomorítóbb a helyzet, hisz te fiatal vagy és max a szüleid által "fertözödhettél meg" szocializmus témában, ennek ellenére mégis a jó öreg szoci (félreértés ne essék nem a jelenlegi politikusokról beszélek) gondolkodásmódot képviseled. Hivatalnok>ügyfél. Ezt tapasztalod az önkormányzatnál is pl. S, ha a fiatalok is ezt képviselik, akkor mikor lesz változás? 100 év múlva?

[ Szerkesztve ]

"Most már ideje lefeküdni. De előtte elolvasom a NENYI-t, hogy merjek nagyokat álmodni." by Szözö

(#82) szeva000 válasza Badb0y (#80) üzenetére


szeva000
addikt

Én tegnap voltam a rendőrségen,van 1-2 nyomozó haver bent.Ők is azt ajánlották,hogy tegyek feljelentést ismeretlen tettes ellen a panasz.orfk@orfk.police.hu e-mail címen.Most ez a legcélszerűbb megoldás,mivel ide már qrva sok feljelentés érkezett,így nagy eséllyem meg fog indulni a vizsgálat.
Ma már belinkeltem,hogy mit is írtak vissza.Mindenféleképpen tegyél feljelentést,ha kell segítek ebben,de már találsz megfelelően megfogalmazott szöveget a neten,nem is kevés helyen..pl. amit linkeltél ott van:)

[ Szerkesztve ]

(#83) sbazsi válasza Tim82 (#78) üzenetére


sbazsi
veterán

Ugyanis valószínűleg naplózva van, mikor került ki az ÁSZF-módosítás stb.
És egy naplófájlt nem lehet módosítani.

ok, pincérfüggő, egyről beszélünk.
peace :R

eszem ágába nem jutott volna olyat mondani, amit Sbazsinak mondtak, én kapásból továbbítottam volna a bankkártyás kollégáimhoz, hogy megtegye a panaszát
az kimaradt a postomból, hogy ezt nekem a bankkártyás "kollégád" mondta. tehát nem az akihez véletlenszerüen kapcsolt a telefon.

megnéztem az RTL híradóját.

(#84) Badb0y válasza szeva000 (#82) üzenetére


Badb0y
addikt

Dobj privben egy sablont légyszi.

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#85) szeva000 válasza Badb0y (#84) üzenetére


szeva000
addikt

Nah nemrégen közöltem a Raiffeisennel,hogy ha záros határidőn belül nem lépnek,akkor lépek.Természetesen lenulláztam a számlám és közöltem velük,hogy nem vagyok hajlandó a dombornyomott kártyám tiltani és újat csináltatni saját költségen,mivel úgy vélem önhibámon kívül történt minden és a kártyaadataim illegális tulajdonba kerülése is valószínű...
Kíváncsi leszek mit lépnek,mert nagyon hallgattak ma is.

mindjárt megy a privi

(#86) sbazsi válasza szeva000 (#85) üzenetére


sbazsi
veterán

szerintem jöhet a topicba... :U

én a következő helyeken tettem feljelentést:
rendőrség, nhh, fogyasztóvédelem, obh, pszáf

továbbá a bankomat bepanaszoltam a pszáfnál.

(#87) szeva000 válasza sbazsi (#86) üzenetére


szeva000
addikt

e-mail:
panasz.orfk@orfk.police.hu és még legalább a fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Tárgy: Feljelentés (közérdekű bejelentés) csalás és személyes adatokkal való
visszaélés, azok jogosulatlan felhasználásának alapos gyanúja miatt

(az a röhej,már engem sem a 2500ft érdekel,hanem mivan,ha 1év múlva símán lelopják a pénzt,mert ellopták és eladták az adatokat?)

Tisztelt Panasziroda!

Alulírott XY (személyes adatok,anyja neve és sz.ig számod feltétlenül!) feljelentést szeretnék tenni ismeretlen
tettes ellen csalás és személyes adatokkal való visszaélés, azok
jogosulatlan felhasználásának alapos gyanúja miatt. Bejelentésem nem csak
személyes érintettségű, hanem közérdekű állampolgári bejelentés is.

A tényállás a következő:
Létezik a PPO.hu nevű internetes oldal, melyet az Investech Kft. üzemeltet
és melyen keresztül mobiltelefon egyenleget lehet feltölteni, autópálya
matricát vásárolni, stb. Ehhez szükség van egy regisztrációra, ahol meg kell
adni a személyes adatokat. Ez a cég önkényesen és a felhasználók
megkérdezése, korrekt, az elvárható alaposságú értesítése nélkül a
felhasználók által a regisztrációkor rábízott adatokkal visszaélt, tegnap
óta minden regisztrált felhasználó bankszámlájáról pénzt vont le.

Valószínűsíthető, hogy nemcsak a személyes adatokkal való visszaélés történt
meg, hanem a személyes adatokhoz (ebben az esetben bankkártya adatok) való
jogosulatlan hozzáférés, és a személyes adatok jogosulatlan felhasználása
is. Ugyanis a felhasználók a fizetési tranzakciót az OTP Bank által
üzemeltetett ún. fizetési oldalon valósították meg, így elviekben az
Investech Kft. a bankkártya adataihoz nem férhetett hozzá, azonban az a
tény, hogy sokan számolnak be arról, hogy a tegnapi nap óta az Investech Kft
önkéntesen visszaélve a bankkártyájuk adataival, pénzt vett le
ellenszolgáltatás és számlaadás nélkül a bankszámlájukról. Olyan személyek
bankszámlájáról is vettek le pénzt - mint például jómagam is -, akik évek
óta nem használták az adott oldal szolgáltatásait.

Az Investech arra hivatkozik, hogy értesítették a regisztrált felhasználókat
2009. 11. 28-án az Általános Szerződési Feltételek ilyen irányú
módosulásáról, azaz hogy az addig ingyenes szolgáltatás fizetőssé válik, de
ezt csak a portál belső értesítési rendszerén tették meg, így aki már régóta
nem használta az oldalt, azok erről nem értesültek. Ez az eljárás véleményem
szerint nem csak etikátlan, hanem felveti a csalás, szándékos megkárosítás
gyanúját is.

Létezik egy internetes fórum a forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198287
címen, ahol a szerencsétlenül járt felhasználók osztják meg egymással
sérelmüket, tudomásom szerint rajtam kívül mások is feljelentést fognak
tenni.

Kérem, hogy a bejelentésem alapján a nyomozást, vizsgálatot szíveskedjenek
elrendelni.

Budapest, 2010.01.12

Tisztelettel:
XY

Melyik banknál vagy?Mert egyik sem akar foglalkozni a dologgal.A tv-ban voltak már ezek a szemetek?

[ Szerkesztve ]

(#88) szeva000


szeva000
addikt

DUNA TV:
[link]

(#89) sbazsi válasza szeva000 (#87) üzenetére


sbazsi
veterán

(az a röhej,már engem sem a 2500ft érdekel,hanem mivan,ha 1év múlva símán lelopják a pénzt,mert ellopták és eladták az adatokat?)

engem sem a 2500 ft érdekel, sőt, az sem, ha 1 év múlva eladnák a kártyaadatokat
(a kártyaadatok az otp szerverén vannak, csak egy generált kóddal hivatkoztak rájuk, szóval eladni nem tudják)
addigra ez a kártya, és a mögötte lévő számla már nem fog létezni.

sokkal inkább az elv.

(#90) sbazsi válasza szeva000 (#88) üzenetére


sbazsi
veterán

A cég 2490 Ft-ot vont le éves szolgáltatási díjként egyes ügyfeleitől.
a video most nem megy, de ezt írják...
:W

(#91) szeva000 válasza sbazsi (#90) üzenetére


szeva000
addikt

lehet lelopták azt is :D
megy az,de nekem sem indul opera alatt,viszont IE-rel megy

(#92) szeva000 válasza sbazsi (#89) üzenetére


szeva000
addikt

Nekem gyanús a generált kód,van valami gyanúm,hogy nem véletlen kussol az otp....

(#93) sbazsi válasza szeva000 (#91) üzenetére


sbazsi
veterán

ie? az mi? ;]

(#94) sbazsi válasza szeva000 (#92) üzenetére


sbazsi
veterán

"A legközelebbi fizetéskelőtt Önnek létre kell hoznia egy jelszót (PIN), melyet az OTP rendszere rögzít az Ön kártyadadatai mellé. Későbbiekben, ha fizetni kíván, a rendszer már csak ezt a jelszót kéri a vásárláskor, kártyaadatait nem. Kérjük a jelszót ne felejtse el és biztonságosan tárolja!"

Jól mondod, nem véletlen qssolnak.
Sőt, a híradó sem mondott be semmit. Az is hallgat. :(

(#95) szeva000 válasza sbazsi (#94) üzenetére


szeva000
addikt

Szeretném én azt a PIN-t látni:D..csak az a gond,hogy ezt valakinek használnia kellett,mert csak így tudták lehúzni a pénzeket.
Mi ez,ha nem csalás minimum???
Mindegy mi lesz a vége,de remélem a bank lesz olyan nagylelkű,hogy ingyen ad egy új kártyát,nomeg az ilyen cégeket örökre eltörlik.
De abban bizta vagyok,hogy ezeknek lőttek,nem lesz olyan ember aki ezektől a szemetektől venni fog valamit,mégha netán visszaadják a pénzt is.

[ Szerkesztve ]

(#96) Tim82 válasza Jaffafa (#81) üzenetére


Tim82
nagyúr

ennek ellenére mégis a jó öreg szoci (félreértés ne essék nem a jelenlegi politikusokról beszélek) gondolkodásmódot képviseled. Hivatalnok>ügyfél.

Ez továbbra is hülyeség, illetve belemagyarázás. Nem értem, miből gondolod, hogy a személyes véleményem az, hogy az ügyfél mekkora lúzer, a bank meg mossa kezeit. Azt írtam le, hogy tapasztalataim szerint a kivizsgálás eredménye kétes. Úgyhogy legyél szíves, továbbra se vidd el személyeskedés felé a dolgot, főleg úgy, hogy belemagyarázol olyasmit a mondandómba, amit egyáltalán nem állítottam. Nem, azt sem gondolom, hogy az ügyfél van értem. Egyébként igen, a 82 a születési évemre utal.

Akkor még egyszer. Leírtam, hogy mivel lehet kivédeni az ilyen eseteket. Nem írtam olyat, hogy az ügyfél hótt hibás mindenben, azt írtam le, hogy ha kiadod a dombornyomott és minden nap használt bankkártya adatait, akkor ilyenek megtörténhetnek és igenis, tessék ésszel vásárolni a neten! Tudod, abban a naiv hitben élek, hogy ha erre figyelmeztetem az embereket (és szoktam az ügyfeleket is, nap mint nap, mert lelkiismeretesen és az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva igyekszem végezni a munkámat, hogy nyugodt lelkiismerettel nézhessek tükörbe), akkor esetleg lesz valaki, aki meg is fogadja. Azt is leírtam, hogy ilyenkor a magyarországi gyakorlatban a bank ezt és ezt teheti meg. Nem a "hivatalnok" van előrébb az ügyfélnél, ellenben a "hivatalnok"-nak meg van kötve a keze. Van, amit megtehet, van, amit nem.

Ha olyanod van, szidd a magyarországi banki rendszert, amelyikben ilyenek megtörténhetnek és igazat is fogok adni neked, de azt különösebben nem fogom jó néven venni, ha engem és az általam végzett munkát becsmérled, anélkül, hogy bármi fogalmad is lenne róla, hogy azt hogyan végzem el. (Mindenesetre, hogy az Sbazsival közösen használt hasonlatnál maradjak, igyekszem "jó pincér" lenni.)

Valamilyen szinten az "ügyfelek hibája" is ez, hisz, mint említettem, nyugaton ilyen esetben az ügyfél azonnal más bank után néz. Nálunk meg a többség belenyugszik és hagyja az egészet.

Érdekes módon valahogy szelektíven olvasol. Az nem az ügyfél, hanem a bank "hibája" szerinted, ha az ügyfél megadja a bankkártyája adatait egy olyan kereskedőnek, aki aztán visszaél ezekkel? Az viszont már egy külön kérdés, hogy milyen alapon hajtja el a bank (illetve az adott ügyfélszolgálatos) az ügyfelet. De ugyan már legyél szíves szétválasztani a két kérdéskört, mert nem is szabad egybemosni.

Tudod, a Nyugathoz való felzárkózást vagy annak hiányát abból is fel lehet mérni, hogy milyen előszeretettel vagyunk nemtörődömök és amikor baj van a nemtörődömségből, lehet a helyzetben éppen érintett autoritásra mutogatni, hogy "a szemét miért nem tesz semmit, ez is kizsákmányolja a kisembereket". Nyugaton az emberek talán jobban odafigyelnek a saját érdekeikre, jobban követik a pénzügyeiket, figyelnek a kockázati tényezőkre is... Sajnos, nálunk ennek igazán sem banki, sem ügyfél oldalról nincsen kultúrája. Persze, Nyugaton sokkal inkább létezik kereskedői etika is. Félreértés ne essék, ez most általános megjegyzés volt, nem kapcsolódik a PPO-témakörhöz.

Viszont ez nem indok arra a bank részéröl, hogy elzavarja az ügyfelét. Vajh, mint bankos, mit szólnál, ha holnapután a cégem leemelne a bankszámládról egy nagyobb summát? Te is hagynád, hogy elhajtsanak a sunyiba? Ugye nem.

Továbbra is szelektív olvasás. Sbazsi belefutott egy "rossz pincérbe", szerinted ez azt jelenti, hogy akkor innentől kezdve az adott banknál, mint intézménynél van megtiltva, hogy panaszt tegyen?

És valóban, abban az esetben, ha elkövetném azt a hibát, hogy a te cégednek megadnám a dombornyomott Visa Classic-om kártyaadatait (a Visa virtuális kártya helyett) és a te céged megpróbálna leemelni a tudtom és jóváhagyásom nélkül egy összeget róla, nem hagynám, panaszt tennék a banknál - és ha el akarnak hajtani, követelném a panasz felvételét és kivizsgálását, amihez minden jogom megvan. Ezt is leírtam, gondolom, ezt sem olvastad el...

[ Szerkesztve ]

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#97) milanscs


milanscs
aktív tag

Engem is meg akartak lopni, de mivel éppen csak 2000ft volt a számlámon nem sikerült nekik... :P Kis mocskok!

Il Milan In Vetta All'Olimpo!!! Campioni D'Europa!!!

(#98) Szabesz


Szabesz
őstag

Egy újabb minthapéldája annak, hogy milyen jó is lenne egy visszaigazóló SMS-en alapuló banki szolgáltatás: egy utalás/vásárlás/terhelés esetén SMS az ügyfélnek, és ő egy visszaigazoló OK, vagy STORNO üzenettel igazolja, vagy utasítja el a tranzakciót.
De nem akarják, vajon miért? :U
Előrelátásból nekem is Internetkártyám van, az idő többségében 0Ft egyenleggel, csak vásárláskor vezetek át rá pénz (ingyen; mondjuk mindenhova ingyenes az utalás a CIBnél)

¯\_(ツ)_/¯

(#99) szeva000 válasza Szabesz (#98) üzenetére


szeva000
addikt

Ezt én sem értem.Átutalásoknál megy az sms visszaigazolós dolog,miért nem lehetne a bankkártyánál is megtenni?Igaz akkor tuti megszívnánk,akkora havidíjakat kellene fizetnünk,hogy elmenne a kedvünk a vásárlástól örökre.

(#100) vince válasza Szabesz (#98) üzenetére


vince
őstag

Egy újabb minthapéldája annak, hogy milyen jó is lenne egy visszaigazóló SMS-en alapuló banki szolgáltatás: egy utalás/vásárlás/terhelés esetén SMS az ügyfélnek, és ő egy visszaigazoló OK, vagy STORNO üzenettel igazolja, vagy utasítja el a tranzakciót.

Népszerű lennél a pénztárnál púposra rakott bevásárlókocsival feltartva a sort, otthon/kocsiban/dolgozóban felejtett mobillal :D

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.