Legalább van motiváció a hódításra.
Küldetés: "ölj meg 10 frakciót" jutalom : 20%-al csökken a körváltás ideje
Nesze neked dinamikus questrendszer
EA: It's in the crate!
Legalább van motiváció a hódításra.
Küldetés: "ölj meg 10 frakciót" jutalom : 20%-al csökken a körváltás ideje
Nesze neked dinamikus questrendszer
EA: It's in the crate!
nagyon furcsa, hogy a hadvezérek (kémek, sampionok, stb) nagyon hamar kihalnak, 20-25 évet (kört) élnek, alig tudnak fejlődni.
azt hiszem a seregfejlődésnek (tradition) lesz igazán értelme.
nálam olyan 1 perc alatt fut le az új kör, nem vészes
- no es importante -
Hosszú idő az az 1 perc, jól átgondolom mielőtt megnyomom azt a nyamvadt end turn gombot.
Mondjuk a legjobb Empire-ben volt, a vége felé a Maratha-nál 5 percet is elidőzött.
/人◕ ‿‿ ◕人\
van olyan neves oldal ahol ez a játék értékelve van?? meg ahol esetleg több stratégiai játékot is megtalálok
/人◕ ‿‿ ◕人\
a beharangozott diplomáciából egyelőre semmit sem tapasztalok, sőt, ennyire rossz soha nem volt (bizonyos szempontból). a Suebi (=sváb?) seregeket vezetem, enyém három teljes provincia, szóval eléggé meghatározó vagyok a környéken.
ennek ellenére gyakorlatilag még kereskedelmi egyezményt sem tudok kezdeményezni, néha megkeresnek környékbeliek kereskedői ajánlattal, de egy zsák pénzért cserébe. mindezt olyan államocskák is, akiknek egyetlen poros kisvárosuk van.
szóval ezt nem igazán értem.
a másik még mindig a városfejlesztés, nagyon tudatosan kell csinálni, mert 4. szintű épületek már hatalmas negatívot adnak, amit nagyon nehéz kigazdálkodni.
- no es importante -
köszönöm
valóban. én is próbáltam kicsikarni valamit a szomszédos államokból, de gyakorlatilag semmi nem sikerült.majd talán kicsit később.
amúgy alapjáraton tetszik az új rendszer, csak ne esne be 5fps-re a térképen a játék.csatáknál van hogy 80fps-em van, bár olyan húdenagy várost még nem támadtam.
Én se vagyok megelégedve ezzel,ugyanígy tapasztaltam.
Próbálok nézelődni külföldi fórumokon,hogy hátha van valami pofonegyszerű magyarázata,vagy esetleg lesz vmi patch...
Pénteken ha minden igaz jön egy patch...
"Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
Na jó, akkor ez bezsákolva, lassan telepítem is fel.
Nálam rendszeresen összeomlik a játék.
Elég bosszantó volt most egy negyed órás csata vége előtt.
/人◕ ‿‿ ◕人\
engem csak ez a 5-8 fps térképen dolog b@sz fel, meg hogy 5 perc egy körváltás...
Most olvasom én is. Pénteken jön a "megváltó" remélhetőleg.D
Igaz most majd pár napig nem lesz gépem cserélem a procit 8350-re.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
Pontosan ezt akartam írni én is. Ettől eltekintve elégedett vagyok vele, igaz, csatát még nem játszottam le személyesen.
A póló tök jó, amit a CD Galaxis mellé csapott. Piros, fekete halálfejjel és Legi IX His felirattal.
Ja, ami még hiba: legutóbb felül akartam írni egy korábbi játékmentést, amire előbb leállt, aztán ki is lépett a program.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Póló tényleg jól sikerült, nem ilyenre számítottam de kellemes meglepetésként ért.
(#615) malacka87 Hajrá, jó kis proci az
"Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
Nekem más pólóm lett. Arany mintázatú SPQR felirat és persze a sas, mindezt a póló aljára helyezve.
Remélem majd patch után meg ezzel kicsit jobb lesz! Már régóta tervezem a cserét most ez adott egy kis+-t:-)
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
Ez Collectorshoz vagy sima kiadáshoz?
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Sima kiadáshoz. Sajna csak L és S-es méretben volt már csak. Úgyhogy majd tovább ajándékozom.
[ Szerkesztve ]
simához volt ajándék az előrendelőknek.ahogy nézem már nem adnak hozzá.
Én is kaptam, csak pirosat. Az arany sasos jobban tetszett volna.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
azon agyalok, lenne e értelme a 7950em helyére betenni a régi 7770-em, hátha azt kihajtja a procim 100%-on és nagyobb fps-t kapok.bár ez valószínű jónagy marhaság.
Igen, ez marhaság.
De ha ráérsz megnézhetnéd hogy megy a HD7770-nel, mert olyasmi kártyát akarok pont venni, és érdekel hogy menne vele
vedd meg az enyém.
Ha elég jó árat mondasz, ok
De ezt már inkább PÜ-ben
L-es nem eladó?
Üdv!
A csatáknál a egységek panel tökre belelóg a harcmezőbe. Túl nagyra sikeredett. Nem lehet valahogy lekicsinyíteni??
Vegyél nagyobb monitort.
Viccen kívül,elvileg el tudod rejteni. A panel job alsó sarkában kell legyen egy kör,benne egy mínusz jellel. Ugyanilyen kell legyen a térképnél is és az egység leírásánál.
Én nem tudom,ki hogy van vele,de én egész nap játszottam vele,minél jobban szokom,annál jobban kedvelem meg. A hangulata jó,a zenék is jók,lehetne pörgősebb a játék,de ezt csak megoldják majd a patch-ek és a friss driverek.
Azért az tényleg érdekes, hogy az amúgy nem éppen csúcs gépemen a Shogun 2 lényegében ultra beállításokkal gyönyörűen fut, a Rome 2 csupa low-on is szaggat. Asszem, felejtős egyelőre ez a játék.
Nvidiánál vizsgálják már a problémát a driverekkel
Egy SLI profilt legalább majd összeütnek ha más nem is lesz esetleg
EA: It's in the crate!
az a baj, hogy szerintem ez egyáltalán nem az NVIDIA-n múlik, esetleg tudnak valamit tenni, de hiába lesz pl rendes SLI amíg még egy vga sincs kihajtva...
What is your ikigai?
egyelőre sajnos ugyanaz a gondom mint az empire/napoleon-nal volt. nincs seregfejlődés. vagy 60 év telt el, van 4 teljes provinciám és még mindig spear brother-rel és slingerekkel nyomom, mert esélyem sincs h a magas szintű sereghez kellő épületek óriási squalor/food büntetését kompenzáljam.
valakinek bármi tippje?
- no es importante -
Szerintem ide minden kell majd. Patchek és driverek is, na meg idő....
Sajnos valószínű nálam még patch után is felejtős lesz a játék.. Ide totál új gép kell. Az meg nem mostanában lesz. Na nembaj, addigra Steamen majd megveszem a kiforrot játékot 50-75%-os akcióban, az összes DLC-vel.
[ Szerkesztve ]
találtam egy kritikai írást, ami nagyjából összeszedi a gondokat: >>itt<<
hevenyészett összefoglaló a leírtakról, sajnos minden pont igaz. (elnézést a hibákért, csak gyorsan lefordítottam a lényeget)
Total War: Rome II review: A total mess
"A történészek évszázadokon keresztül vitatkoztak arról, hogy Róma miért bukott el.Túlterjeszkedés? Tisztázatlan utódlás? Kereszténység? Balszerencse? Ólommérgezés? A történelem persze nagy, zavaros és bonyolult, szóval az ok valószínűleg nem csak az előbbi dolgok egyike.
Mint ahogy Róma, a Total War sorozat egy évtizedekig fennálló birodalom lehetett volna. A Rome II lehetett volna a koronaékszer. De akkor miért ekkora a bukás? Azért mert nagy, zavaros és bonyolult."
Alapgondolatok:
- mint ahogy megszoktuk van stratégiai kampány térkép és taktikai csatatérkép. Ha egy Total War játék jól működik, akkor a két oldal harmóniában van. A kampánytérképen hozott döntés ugyanolyan szórakoztató és fontos, mint a csatatérképen harcolni.
- ha az egyik tényező nem stimmel, akkor borul a harmónia
- ha egyik tényező sem stimmel, akkor az egész csikorogva ledöglik
Óriási térkép, óriási töltési idők
- legnagyobb gond a Rome II-vel, hogy óriásira van fújva
- a kampánytérkép bármennyire is jól néz ki, egyszerűen rohadtul túlságosan nagy
- 200 különböző város, mind külön frakció által irányítva, nincsenek függetlenek. Többségük egészen apró, 1-2 városból áll, emiatt a diplomácia hihetetlenül idegesítő, 30+ frakciót végigklikkolni, azért, hogy lássuk akarnak-e kereskedni? Ez nagyon messze van a szórakoztatótól.
- unalmas nézni, ahogy az AI irányítja a soktucatnyi frakció minden egyes tagját arra várva, hogy megint mi jöjjünk
- az elején (i.e. 272-ben kezdünk, minden kör egy év) elfogadható 20-30 másodpercet várunk, de 10-20 év múlva, amikor már minden frakció mozgatja a kémeit és vívja a kis háborúit, a várakozás idegesítőbe csap át
- a kis átlagméretű frakciók olyan döntésekre kényszerítenek, amely szembemegy a játék lényegével. A térkép felfedezése és kereskedelmi utak nyitása pénzt hoz a konyhára, de kiterjeszti a térképet, így még jobban lelassul minden kör. Ha nem építesz kereskedelmi utakat, akkor viszont nem jön a pénz. (saját gondolat: fél Európát uralva sem tudok kereskedelmi egyezségeket kötni a legkisebb poros kisvárossal sem, ők ajánlkoznak, jellemzően a mindenkori készpénz állományom feléért)
- egy idő után azt veszed észre, hogy lerakod a fülest és mindig kimész mosogatni egy kicsit minden kör végén.
A stratégiai térkép túl stratégiai
- a túlzott várakozás megbocsátható lenne, ha a körönként elvégzett lépések ellenállhatatlanok lennének. A probléma egy váratlan helyről bukkan elő: az egyszerűsített provincia kezelés oldaláról. (a provinciák ugyebár 2-4 városból állnak, egy fővárossal)
- elsőre ez egy remek ötletnek tűnik, megszabadulni a mikromendzsmenttől, történelemhűség, motiválni a játékosokat teljes provinciák megszerzésére
- a probléma az, hogy a provinciák szerkezete miatt nehéz alapinformációkhoz jutni. A Shogun II-ben a közrend (public order) sima ügy volt: minden negatív pontot ellensúlyozni lehetett egy egységgel - 4 morcos arc kilőve 4 harci egységgel.
- mivel itt 2-4 városból áll egy provincia, az ezekhez tartozó információ nagyobb, bonyolultabb és amorf. A provincia info csak annyit mond, hogy a közrended -36.
- az infóhiány unalmassá teszi a döntéseket. Minden kör arról szól, hogy "asszem építenem kéne egy templomot, mert az segíthetne" ahelyett, hogy sokkal érdekesebb és közvetlenebb is lehetne: "ha a pénzemet most egy templomra költöm, akkor 3 kör múlva leállnak a lázongással".
- ez ugyanúgy igaz az ételre és a pénzre is
- Sid Meier mondása szerint "a játék érdekes döntések sorozata", hát a Rome II-ben kevés érdekes döntés van
Taktikai mód taktika nélkül
- sajnos nem csak a kampánytérkép zavaros, a taktikai csaták szintén komoly visszalépést jelentenek.
- először is aggasztóan ritkák, 50 éve játszom a római hadjáratot, de eddig csak egyetlen kiélezett csatám volt közel azonos seregekkel.
- legszebb éveiben egy Total War csata több döntési ponttal rendelkezett. Először is: hogyan helyezed el a seregeid, megkockáztatod-e a távolsági egységeidet a gyalogság elé helyezni, hegyek és erdők kihasználása, satöbbi. Második: hogyan harcolsz: támadsz vagy védekezel inkább, végig vagy csak egy ideig. Harmadjára: miután a seregek nagy része összeakadt, megválaszthatod a döntő lépést. A Shogun II-ben egy jól időzített lovasroham a szárnyakon megfutamított egy egységet, vagy akár az egész sereget.
- a Rome II csatái inkább egy alacsony költségvetésű real-time stratégiai játékhoz hasonlítanak: zavaros, anti-taktikai kavarodás, ahol a csatarend felállítása, a jó morál fenntartása nem is fontosak, egyszerűbb az összes egységet simán csak beküldeni a málnásban.
- a csaták mások: néhány különálló egység ráront más egységekre, amíg már csak pár marad talpon, szó sincs seregszintű taktikai ütközetről. Minden összetevő megvan, de nem működnek.
- a rohamok túl gyorsak, az egységek túl hamar futásnak erednek, és a menekülés nem érinti a közelben álló egységeket. A Shogun II-ben helyes volt ez az egyensúly. A Rome II semmit sem tanult az elődeitől.
Róma bukása
- mindezt összegezve a játékból teljesen hiányzik a urgency or momentum
- a legnagyobb gond a Rome II siralmas lassúsága minden egyes kör végén
- nincs elég tisztességes csata, hogy megtörje ezt a tempót, ami van, az sem jó
- a provinciák és a gazdaság fejlesztése inkább olyan, mint egy darts-táblára dobálni, sem mint számolni a hátralévő köröket a csillivilli új épületekig
- az ellenséges AI gyakorlatilag pacifista, ami elég hülyén áll egy játéknak, ami Total War-nak hívja magát
- talán a legelkeserítőbb a Total War: Rome II-vel kapcsolatban, hogy a nem tűnik menthetőnek. Nem tudok elképzelni egy javítást vagy bővítést, ami kisebb térképhez vezet, noha ez lenne a legnagyobb segítség, amit a játék kaphatna.
- a legtöbb jófajta stratégiai játékban az a legvonzóbb, hogy játsszon az ember "csak még egy kört", a Rome II-ben a "csak még egy kört" viszont fenyegetés
A Jó
jól néz ki
A Rossz
a csaták zavarosak és bugosak
a stratégiai rész érdekes döntésektől mentes
az AI rettenetesen nem agresszív
A Csúf
"Kör vége" gombra kattint és vár... és vár.. és vár
Végszó
Kihagyhatod. A Shogun II minden tekintetben sokkal jobb, mint ahogy az az eredeti Rome: Total War több mod-ja is
[ Szerkesztve ]
- no es importante -
Azt én is észrevettem, hogy elég könnyű megfutamítani az ellenfelet, nincs a csatákban sok kihívás így... bár lehet, hogy az élet nem normal nehézségi fokozaton kezdődik. Pl a Diablo III-nál is az csak amolyan tutorialnak számított... később vadult be a játék. (bár addigra már meguntam... de ez más lapra tartozik )
Ettől függetlenül a sok frakció miatt lehet Róma után már emelek a nehézségen.
Egy gyors patch-el szerintem tudnak azon javítani, hogy később kezdjen megfutamodni az AI...
Pl a King Arthur I - II-ben néha keményen izzadtam, hogy meg tudjam nyerni a csatát.
ami teljesen kaotikusnak tűnik, az az egységek képzése. pontosabban új egységek unlockolása.
ha jól látom/értem, akkor a kard/lándzsa/távolsági/ló azok más más fejlesztési vonalon aktivizálódnak, kultúra/vallási/stb.
egyszerűen nem találom az infót, h mi kell nekem ahhoz ha pl Sword mastereket vagy Berserkereket szeretnék a sváb seregembe. Ezt nem is értem, hogy gondolták.
kb. 6odszorra kezdem újra, hogy a megfelelő városfeljesztési irányba álljak végre és ne spear levykkel legyen végre tele az összes seregem.
unit lista persze nincs neten.
- no es importante -
Én épp ezért játszom a rómaiakkal. Velük könyebb a játék,és tanulhatóbb,egyszeűbb megérteni. Jelenleg is nagyon jól haladok,kezdem érteni a játék felépítését,egyre jobban tudok provinciákat kezelni.
Arra leszek kiváncsi,hogy hol jönnek be a légiós egységek. Vajon itt is lesz egy katonai reform,mint a rómában? Vagy nekem kell kifejlesztenem őket?
Tegnap este próba, prológ, első városfoglalásig...
Grafika: Nos, i3+6850 kombóval fogta és beállította magának ultra-ra fullHD-ben teszt minfps 19 átlag 25 körül, picit lejjebb húztam és rendben.
Játék: hááát nem tudom, igaz nekem a med2 volt eddig a favorit, meg talán az empire tetszett még. Valahogy olyan átláthatatlannak tűnik elsőre a campaign map, nincsenek a jó kis infó scrollok (vagy csak nem találom), a csatákról még nem nyilatkozom, majd prológ után kiderül mi lesz...
Apropó, ezt a kamerán a víz lefolyik effektet hogy a lóherébe tudom kikapcsolni, marhára idegesít
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Distortion effects elől vedd ki a pipát ...
Mint egy rossz autós játékban .. hogy ez minek kell
[ Szerkesztve ]
Realizmus-érzet meglétének.
full grafon megy akadás nélkül
bár nem hiszem,hogy sokáig a gépen lesz mert én a régi stratégiai játékok híve vagyok
esetleg ezt lehet úgy jtszani mint az age of verziókat(építés stb ameddig akarom,küldetések nélkül) ?
eddig mindegyik TW-t lehetett
tegnap abbahagytam egy időre a játékot, kicsit felidegelt hogy lenyomtam az ellent de az egyik egysége 10percen keresztül bebugolt a hajóba és forgolódott össze vissza.
ha odamentem a nyilasokkal azokat meg lezúzták...
[ Szerkesztve ]
PH-n megjelent hír a játékkal kapcsolatban,és a problénák bizonyos okairól:
[link]