Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Total War: Rome II

Hozzászólások

(#1) McCartman


McCartman
senior tag

A SEGA július elején leplezte le hivatalosan is a legújabb Total War epizódot. A Creative Assembly csapata több mint 8 évvel a nagy sikerű előd után ismét feléleszti a Római Birodalmat.

Megjelenésének pontos időpontja egyelőre nem ismert , de az előző részek kiadásainak időpontjaiból következtetve 2013 tavaszán várható.
Számos újítást ígérnek a fejlesztők , többek között új grafikus motort kap a játék, ami egyszerre akár 10 000 főt is mozgatni képes.

Faces of Rome - Live Action trailer:

Képek:

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#2) McCartman


McCartman
senior tag

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

* A játékon mintegy 2100 ember dolgozik és a költségvetése a Shogun 2-énél 40%-al magasabb, mely rekordnak számít TW háza táján
* Az új grafikus motor elképesztő részletességgel tárja majd elénk az ókori városokat és hadseregeket
* Új kameranézeteket is kapunk majd. A fejlesztők felhagytak az eddigi kampánytervező mechanizmussal, felbéreltek egy egész MI-tervező csapatot és velük karöltve kezdték el tervezni az új térképet
* A CA törekszik a történelmi hitelességre, de úgy, hogy az nehogy a játékélmény rovására menjen.

CSATÁK ÉS EGYSÉGEK

* A ROME2 csatáinak száma a realisztikusabb rendszernek köszönhetően csökkennek, viszont jóval nagyobbak és epikusabbak lesznek
* A fejlesztők úgy döntöttek, hogy eltávolítják a minimap-ot, melyet a gyors madárnézet kameraopció vált fel, ezzel a módszerrel a játékosok át tudják majd tekinteni a teljes csatateret
* A csaták előtt most is lesznek hadvezéri beszédek, most már teljesen filmszerűen
* Nem lesz két ugyanolyan csata, a CA azt ígéri minden csata teljesen egyedi lesz
* Az egységek száma és változatossága, minden eddigi TW játékét felülmúlja majd
* Teljesen új közelharc-animációkat kap a játék. A csaták elképesztően élethűek és véresek lesznek. Az animációk tartalmazni fogják a vért és a végtagok szakadását
* Harc közben a katonák kifejezik majd érzéseiket, (félelem, harag, öröm, meglepetés stb.)befolyásolva a moráljukat. A fejlesztők úgy döntöttek, hogy a katonáknak saját személyiséget adnak. Így a katona nem mindig fog várni az utasításra, kommunikál a társaival, reagál a körülötte történő eseményekre, mint pl. barátja halála. Idővel a katonák tapasztalatuk emelkedésével megtanulják, hogyan használják a létszámfölényt a csatában és hogyan támadják hátba vagy oldalba az ellenséget. A mesterséges intelligencia fogja irányítani a csoportot, és képesek lesznek parancsot adni támadásra vagy védekezésre egyaránt
* Először kapcsolódnak össze a tengeri és szárazföldi csaták, így megállíthatjuk az ellenség partraszállását, még időben, amikor még nem rendezte sorait. Az ostromok alatt a támadók, használhatnak majd számos ostromfelszerelést. A védőknek több kritikus pontjuk lesz az erődben, városban melyeket tartaniuk kell.
* A korábbi sorozási (egységtoborzás) rendszert eldobták és helyette sokkal reálisabbat alkotnak. Az egységek kiképzése a tartományok fejlettségi szintjétől és populációjától függ majd. Ezek növekedése vagy csökkenése drasztikusan befolyásolja a tartomány életét (járványok lehetősége, erőssége, civilek halálozása háború alatt, társadalmi-gazdasági mutatók és egyéb tényezők). A játék során létrehozhatunk légiókat (lehet egyetlen egységet, de egy egész légiót is felállítani) pénzüktől függően. Ez a rendszer erősebb MI-t eredményez. A római hadigépezet a légió tapasztalata és a veteránok számától függően működik majd
* A római nehézgyalogság képes lesz a Testudo alakzatra, mely most már sokkal olajozottabban működik. Minden egységtípus teljesen történelemhűen lesz megalkotva (36 történészt vontak be). Pl.: Egy spártai tábornok brutálisan erős lesz közelharcban.
* A játék figyelembe veszi majd, hogy hadvezérünk melyik tartományban született, milyen frakcióban. Ez közvetlenül járul hozzá, hogy a tábornokunk hogyan fog kinézni és hogyan fog viselkedni frakciónkon belül. A csata alatt maximum 40 egységünk lehet, de közben hívhatunk segítséget, amely plusz 40 egységet hoz a csatatérre. Erre az ellenség ugyanúgy képes lesz
* A csata után hadijelentést kapunk majd a sebesültekről, elfogott katonák számáról, túlélőkről, dezertáltakról stb.

STRATÉGIAI TÉRKÉP ÉS FRAKCIÓK

* A játék több mint 50 frakciót fog felvonultatni, (még gondolkoznak a 60-on). A kampánytérkép tartalmazni fogja az összes eredeti helyszínt, a térkép keleti része pedig bővül és pontosabb lesz.
* Alapvető területi egység a tartomány lesz, melynek elhelyezkedése és természeti adottságai az eddigieknél sokkal jelentősebb szerepet kapnak, ezért rákényszerülünk majd stratégiánk alaposabb átgondolására
* Minden tartománynak lesz egy közigazgatási központja, ennek határait az idő múlásával kiterjeszthetjük
* Minden frakció egyedi kultúrával fog rendelkezni , ez megmutatkozik az egységekben, épületekben, karakterekben, a harctéri taktikában és a technológiai fejlesztések terén egyaránt.

TENGER ÉS FLOTTA

* A hajók már nem csupán „tartályok” lesznek. A hadsereg méretétől és a flotta méretétől is függ, mennyi katonát tudnak szállítani. A viharok a parthoz szegezik majd a hajókat, a játékos a hajóról irányíthatja a partraszállást vagy a városok bombázását
* A kampány térképen sokkal nagyobb jelentősége lesz a hajóknak.
* Most először lesznek hajózhatóak a folyók!

KARAKTEREK , KAPCSOLATOK ÉS RPG ELEMEK

* A játékban rengeteg történelmi alak visszaköszön. Eddig róluk tudunk: Julius Caesar, Gaius Marius, Scipio és Hannibál. A játékos állandó döntések elé kényszerül. A foglyainkat eladhatjuk rabszolgának, vagy az oroszlánok elé vetethetjük, meglátogatjuk-e Kleopátrát, diktátorok vagy köztársaság pártiak leszünk-e stb. Minden döntésünk befolyásolni fogja a többi frakcióval való kapcsolatunkat.
* Minden frakciónak és ügynöknek saját, egyedi technológiai fejlesztési fája lesz
* Kémeink jelentik majd, ha az ellenség támadásra készül stb
* A diplomácia MI-je nagyon bonyolult számítási módszerrel lesz felruházva, mely rengeteg paramétert számba vesz majd. Pl.: kulturális viselkedés, személyes jellemzők (gépünk sok algoritmussal számítja ki mi a helyes döntés).

MODOK

* a CA úgy tervezi a játékot, hogy az könnyen moddolható legyen.

(forrás)

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#3) McCartman


McCartman
senior tag

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#4) McCartman


McCartman
senior tag




[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#5) Neró


Neró
őstag

Mint mindegyik TW - így ezt is meg kell majd nézni, végig kell vinni. A leírás alapján ígéretesnek tűnik már most is.

| www.diablohungary.hu

(#6) McCartman


McCartman
senior tag

[link]

Please add this to the Rome victory video :DDD

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#7) McCartman


McCartman
senior tag

In-game footage

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#8) stvnppp válasza McCartman (#7) üzenetére


stvnppp
senior tag

Hűha... Hát várjuk nagyon! :R

(#9) stvnppp


stvnppp
senior tag

Kegyetlenül látványos gameplay egy ostromról!
Nagyon durva játék lesz, az egyszer biztos.

(#10) McCartman


McCartman
senior tag




[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#11) McCartman


McCartman
senior tag

Siege of Carthage demo footage

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#12) McCartman


McCartman
senior tag

"The biggest Total War screenshot in history"

A teljes kép egyben
[link]
29063 x 3872 !!

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#13) aAron_


aAron_
őstag

Eddig nem voltam nagy TW-os, de ezt már nagyon várom. Szerintetek nyárig meg fog jelenni? félek, hogy csak szeptember környékén

What is your ikigai?

(#14) McCartman válasza aAron_ (#13) üzenetére


McCartman
senior tag

Október környékén érkezik elvileg vagy később.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#15) Xerxész


Xerxész
őstag

Régen játszottam Total War játékkal, ezért annyira nem vagyok képben... De az létezik, hogy ekkora gigavárosokat kell majd ostromolni? :)
Ez a hajós rész mindenesetre nagyon tetszik. Kíváncsi leszek a részleteire...pl. hogy hogyan lehet egységet, ostromfelszerelést feljutattni rá, lehet-e faltörőkosként egymásba menni, stb...

(#16) McCartman válasza Xerxész (#15) üzenetére


McCartman
senior tag

Nagy dobásra készülnek és a gameplay videó tanúsága szerint úgy tűnik igen. :)
Biztos komoly vas is kell majd alá.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#17) aAron_ válasza McCartman (#14) üzenetére


aAron_
őstag

ez hivatalos? :( én még tavaszról is hallottam, persze nem hiszem, hogy az lesz belőle...

What is your ikigai?

(#18) McCartman válasza aAron_ (#17) üzenetére


McCartman
senior tag

Így tudni, igen.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#19) aAron_


aAron_
őstag

Ókori térkép, elég érdekes

What is your ikigai?

(#20) McCartman


McCartman
senior tag

Frakciók:

Róma

Karthágó

Makedónia

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#21) McCartman


McCartman
senior tag

Icenusok

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#22) McCartman


McCartman
senior tag

Arvernusok

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#23) Xerxész


Xerxész
őstag

Szuper!
Gallok, trákok, britek lesznek?

[ Szerkesztve ]

(#24) aAron_


aAron_
őstag

hát ha nem lennének elég meglepő lenne :DDD

a görög városállamok is egy frakció lesz mint ahogy a rómaiak is?

What is your ikigai?

(#25) McCartman válasza Xerxész (#23) üzenetére


McCartman
senior tag

A legutóbb bemutatott pont egy gall frakció, az icenusok brit törzs.
Nyilván a trákokat sem hagyják ki.

@aAron_: A makedón térkép alapján egy tartomány, mondjuk Athén és Spárta is fel van tüntetve, nem tudom, tartok tőle, hogy igen.

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#26) McCartman


McCartman
senior tag

Szvébek

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#27) McCartman


McCartman
senior tag

A teutoburgi csata

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#28) McCartman


McCartman
senior tag

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#29) anytime


anytime
őstag

Előre is elnézést kérek, mert ezt a kérdést már feltettem egy másik topicban is ...:(

Sziasztok!

Arról nem kérdeznék senkit, hogy mi lesz a gépigény, hisz botorság lenne ..., DE azt megkérdezném:

Meg tudjátok mondani, hogy mi volt az a konfig, amivel a Shogun II, simán ment úgy, hogy minden beállítás max-on volt? Azért kérdem, mert a Shogun I óta rajongója vagyok a TW-szériának, bár az utóbbi időben már nem tudtam tolni a gyenge konfigom miatt, de erre a játékra költeni fogok, az biztos:) - ROME forever ...:)

Most kezdtem fejleszteni a konfigot és a ház - táp - CPU hűtőn túl vagyok ..., most jönne a lényegi része, már ami a számítási / grafikai oldalt illeti.

Köszi,
a

UI:

(#30) McCartman válasza anytime (#29) üzenetére


McCartman
senior tag

Hogy viszonyítási alapot adjak, a lassan két és fél éves, akkor felső-középkategóriás kártyának számító GTX 460omon tökéletesen futott fullHDben (1920*1200) maxon a Shogun 2 utolsó kiegje, a Fall of the Samurai.
Igaz ebben a kártyában hatalmas a tuningpotenciál így 10-15%ot biztos húztam rajta anno.

Amúgy az utóbbi évek tendenciája alapján erősen stagnál a videójátékok grafikai megjelenítése egy izmosabb (intel) procival és elegendő memóriával megtámogatva még a legújabb AAA játékok is (AC3, Far Cry 3 stb.) jól futnak magas felbontás mellett max grafikán egy ilyen "öreg" kártyával is.
Igaz a maximális élsimítás kárára, de ez amúgy sem annyira lényeges szempont már ekkora felbontásnál.

Kár, hogy ezek a játékok pár óránál tovább nem tudnak lekötni. :)

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#32) wednesday válasza anytime (#29) üzenetére


wednesday
őstag

Az a nehézség, hogy a CPU kezelését nem látjuk előre. Elvileg új motor lesz, várható, hogy most már tényleg ráhajtanak a sok szál kihasználására, mert ebben nem voltak valami jók az eddigi TW-k. Shogun 2 és Napoleon, 2 mag (de azt se valami hatékonyan) előtte csak 1 magot használt ki. Tehát igaz volt, hogy Intel kell, mert minél erősebb 1-2 szálú teljesítményre volt szükség.

Szerintem ez most változni fog, valószínű AMD Gaming Evolved-es lesz a játék, így ráhajthatnak a sok szál támogatására, mint pl Crysis 3-nál láthattuk, és akkor az FX procik se fognak lemaradni, sőt akár élre is állhatnak. Bár, ha az embernek van egy jó Intel CPU-ja I5-3570, 2400-2600k stb, azzal nem kerül bajba akkor sem, ha FX-ekre írják, mert attól még azon is jól fog futni.

Videó kariból meg egy jó erős DX11-es példány. Egyébként ha elsődleges a Rome 2-re való fejlesztés, és nem sürgős a dolog én bizony várnék őszig, az alkatrészekkel. Egyrészt elképzelhető áresés is, pláne azért, mert október fele már jönnének az új generációs VGA-k is.

(#33) anytime válasza wednesday (#32) üzenetére


anytime
őstag

Szia!

Köszönöm a tartalmas szakmai választ!

Várni fogok az őszig, már ami a fejlesztést illeti, mert addig elvagyok a Rome I-el, ha játszani támad kedvem és a fejlesztés meg valóban a II. miatt fog megtörténni!

Köszönöm,
A

(#34) McCartman válasza wednesday (#32) üzenetére


McCartman
senior tag

Én több okból sem javasolnék AMD processzort, de ez már más topik témája. :)

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#35) wednesday válasza McCartman (#34) üzenetére


wednesday
őstag

Én igen, de ez tényleg másik topic. Persze én is szívesen megnéznék választás előtt egy CPU tesztet pár processzorral a Rome II-nél. :) Persze tény, ha van pénz Intelre azzal biztosan nem lesz probléma. Egy a lényeg, hogy modern 2013-nak megfelelő grafikus motort adjanak ki, mert ráférne már a sorozatra.

Visszatérve a játékhoz, remélem nem csak külsőségekben mutatkozik meg a nagy előrelépés. Egy jobb diplomácia és valamivel értelmesebb AI-ra (aki a saját érdekeit nézi) már nagy szükség lenne. Bár lehet inkább az online coop-részt fejlesztik, coop kampány akár több játékossal is, nem csak 2-vel. És akkor az AI fejlesztés inkább háttérbe szorul.

(#36) McCartman válasza wednesday (#35) üzenetére


McCartman
senior tag

Nem csak a Rome II miatt. :)

Én tartok tőle, hogy a "tömegek" kiszolgálása érdekében nagy erőkkel ráfekszenek majd az új motorra / grafikus megjelenésre mellé pedig marad az unalomig ismert játékmenet (+idióta AI , diplomácia teljes hiánya, korlátozott stratégiai/taktikai lehetőségek)
Amíg tudnak ezzel a módszerrel eladásokat produkálni addig félő, hogy nem fog változni semmi. Sajnos.

Az a vicces, hogy még így is hiánypótló produktum lenne a piacon.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#37) wednesday válasza McCartman (#36) üzenetére


wednesday
őstag

Az a baj, hogy pont az egyszerűség adja el a legtöbb játékot. A hivatalos fórumon is ugye volt olyan rovat, hogy mit látnánk szívesen a játékban. Sokan írták, hogy jó lenne FPS/TPS nézet, akár így harcolni csatában. Vagy gladiátor viadalban részt venni. Hát a hajamat letettem néha, amiket írtak....

Úgyhogy nem véletlen a filmes hangulat beültetése a játékba. Persze én sem katonai szimulátor akarok, ahol vért izzad az ember. De pár dologgal azért színesíthetnék a játékot. Lehetne pár dolgot alkalmazni, mint ami a Crusader Kings-be van...jó nem pont úgy, de kiindulásnak jók lennének. Ott érdekes mód megoldott, ha segítséget kérünk és kapunk, akkor a gép konkrétan nekünk küldi a seregét, lehet csapatokat összevonni stb.

TW-ne a katonai szövetség, kb semmit nem ér, kivéve ha valami véletlen folytán épp ott áll a szövetségesünk serege.

(#38) McCartman válasza wednesday (#37) üzenetére


McCartman
senior tag

Utóbbi 10 évben sajnos folyamatosan butulnak el a játékok -is (vagy a célközönség ill. a világ amiben élünk?) , mondjuk ennek kitárgyalása (konzolok térnyerése ill. azok tipikus felhasználói és igényeik) is másik topik tárgya lenne.
Igaz, ez a játék nem jelenhet meg konzolra még ebben a formában sem a suta irányíthatóság miatt, foghatják is a készítők a fejüket miatta.

Persze nem vár el az ember Europa Universalis 3-féle mélységet a játék ezen aspektusát illetően de amit eddig kaptunk a sorozatban az biza' elég sovány.

Aki TPS nézetben akar harcolni annak ott a Mount&Blade, egyedülálló a műfajában.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#39) McCartman


McCartman
senior tag

Párthusok

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#40) aAron_ válasza McCartman (#39) üzenetére


aAron_
őstag

ezek tényleg így néztek ki? számomra kicsit furcsa az öltözetük, ill az arcuk is

valóban voltak ilyen egységeik is a könnyű lovasság mellett :U

[ Szerkesztve ]

What is your ikigai?

(#41) McCartman


McCartman
senior tag

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#42) aAron_ válasza McCartman (#41) üzenetére


aAron_
őstag

marha jó kép, jöhetne már :))

What is your ikigai?

(#43) McCartman válasza aAron_ (#42) üzenetére


McCartman
senior tag

Kár, hogy nem jön ki tavasszal.
Bár ahogy látom itt nagyjából mi ketten várjuk összesen. :D

Érdekes amúgy, hogy a ph fórumokon egy stratégiai játék sem örvend népszerűségnek. Ahogy látom a Paradox játékok (Europa Unviersalis/Hearts of Iron/Crusader Kings) eleve halálra vannak itt ítélve de a könnyedebb műfajra (Total War) sincs érdeklődés.
Bezzeg a 0 történettel, 0 kreativitással futószalagon gyártott állítólagos AAA címek több tízezer hszt termelnek, erre van csak igény, sajnos.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#44) anytime válasza McCartman (#43) üzenetére


anytime
őstag

Ez nem igaz, elek-halok erte!:)
+111
Pedig de jo is elmolyolni egy kis idot a seregrendezessel / politizalni / tervezgetni / armanykodni ...:)

(#45) wednesday válasza McCartman (#43) üzenetére


wednesday
őstag

Nem csak ti várjátok hanem én is. :D
Igen, a Crusader Kings II topicjában csak monológokat írtam.

Egy rajongó bekerült a játékba
Nemes gesztus, elég szomorú azért az eset. :(

[ Szerkesztve ]

(#46) myckey válasza wednesday (#45) üzenetére


myckey
veterán

na meg én is :C
minden totális háborút kipróbáltam eddig,kivéve a legújabbat :DDD

remek lesz,biztos.

meg aztán egy stratégia b...nak csak jó lehet :DD

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#47) aAron_ válasza McCartman (#43) üzenetére


aAron_
őstag

amikor age of empires 3 után elkezdtem total war-al is foglalkozni azt vártam, hogy sokkal nagyobb lesz a community, de még a magyar rajongói oldalon sincs valami nagy élet :(

(#45) wednesday: valóban az, szép volt tőlük

egyébként úgy látom már csak egy hely van a frakcióknál, de pl a görögök meg a egyiptomiak sincsenek még rajta, hány nép lesz összesen?

What is your ikigai?

(#48) Xerxész válasza myckey (#46) üzenetére


Xerxész
őstag

Meg én is! ;)

(#49) McCartman


McCartman
senior tag

Na, látom sikerült egy kis életet verni a topikba, ennek örülök. :))

Több mint 50 frakció várható, azt mondjuk simán kinézem belőlük, hogy limitált számú játszható néppel dobják piacra és DLCkel csöpögtetik a többit, ez a mai lehúzós módi.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#50) wednesday válasza McCartman (#49) üzenetére


wednesday
őstag

Én úgy tudom 8db játszható frakcióval indítanak.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Total War: Rome II
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.