a korábbi vitához még visszatérve, amit én preferálok eddigi tapasztalataim alapján:
8 évnél fiatalabb, visszakövethető előéletű benzines autó, semmi csillivilivel.
amikor ezen feltételeket felrúgtam, mindig befürödtem.
egy sima szívó 1.6 seat-al is fel tudtam ülni a rollerra.
az emberek többsége nem autószerelő, még ha talál is jó szerelőt, azok aranyáron dolgoznak, ha egyáltalán képesek megtalálni és orvosolni az adott hibát. ezért van akinek egy adagolócsere a garázsban szürke forrásokból nem gond, de szerintem ez az emberek 1%-a. a többi meg ilyenkor ül fel a rollerra.
szívesen vennék dízelt is, illetve turbós benzinest, de csak 0 km-esen, amikor én tudnám, hogy mit kap.
illetve azt se árt figyelembe venni, hogy minél nagyobb kategóriás egy autó, annál többe kerül az alkatrész hozzá, és olyan autó nincs, amire semmit sem kell költeni, max. igénytelen tulaj van, akinek jó az úgy, ha hátul már nincs fék, meg lóg egy kicsit ez-az, de még gurul ugye...