Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21301) Tom1939 válasza bajnokpityu (#21300) üzenetére


Tom1939
őstag

A tompított ledes nem tudom mennyivel jobb éjszaka vezetve (mint egy xenon?) ez az egyetlen igazából ami vonz. Összeségében biztosan igazad van mind a glx-ben, mind a 4wd-ben.

De a rendes nyári könyöklőt ki fogom köhögni (nekem 65 ezret mondtak) ha vitara lesz (a racionális a gl+, + 2 színű metál + gyári könyöklő + vonóhorog).

u.i: és valahogy azt is le kellene beszélnem hogy gyári gumit otthagyom gyári könyöklőért/vonóhorogért (ki tudja mi sikerül) és viszek rá cross climate michelint, csak nem most jön a jégkorszak).

[ Szerkesztve ]

(#21302) bajnokpityu válasza Tom1939 (#21301) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nagyon jók a gyári nyári gumik. komolyan, nekem eddig talán legjobb nyári gumijaim fékútban, ever. rendesen ki kell támasztani a cuccokat, mert repülnek :)

és a téli szettet is alapvetően dicsérik. én mondjuk nokian wd4et vettem rá, mert nem tetszik a 215ös szélesség, ezért sx4 felnire, de még nincs vele tapasztalat.

a 4 évszakos gumi meg sose jó. se nyáron, se télen nem tapadnak úgy,mint a szezonális gumik. és elég nagy a különbség, sztem nem érdemes ezeket feláldozni.

igen, a könyöklőre nekem is ilyen 55-65 körülre mondták, de nagyon szét kell állítólag szedni a kocsit, mert nem csak felcsavarozzák, hanem elemeket is cserélni kell hozzá. szerelve lett volna 85. akkor még sokalltam, de most már megvenném.

a saját autóm az xenonos, gyári xenonos. anya autója a vitara előtt egy focus volt. tök jó fényt lehetett elérni az emelt fényerejű sima H4esekkel. alapvetően nem éreztem rosszabbnak. hamar kiégnek (1-2 évente), de egy csarnok van a vitara moterterében, nagyon könnyen ki lehet majd cserélgetni.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21303) Tom1939 válasza bajnokpityu (#21302) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát igen megvárjuk még azért ezzel a további cross climate teszteket. Egy prohardveres kollegának is ezek vannak fennt, majd ha leesik a hó rákérdezek :)

A szenzoros dolog idegesít (meg az hogy a komplett szett 200+, és nem ez a legnagyobb gond, nincs hova tennem). És utálok cserélgetni...

(#21304) Hego válasza roti86 (#21294) üzenetére


Hego
tag

Félmillióval drágább az 1,4T, mint a 1.6 szívó. Már vannak listaárak.. De egyelőre csak GLX felszereltséggel lehet kapni, úgy viszont már 6,21M a listaára - kb. 5,5M-ért hozható el.

i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti

(#21305) bajnokpityu válasza Tom1939 (#21303) üzenetére


bajnokpityu
félisten

mennyit még vele évente?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21306) akos3 válasza roberto211 (#21280) üzenetére


akos3
addikt

Azzal, hogy ilyen ódákat zengsz a felmatricázásról, kiváncsivá tettél, hogy milyen. :)) Nem raksz fel képet, h lássam?

(#21307) Halo válasza bajnokpityu (#21300) üzenetére


Halo
senior tag

mirror linkes telóról ki lehet tolni a Google Maps-t?
mert ha igen - akkor totál jó! :)
Android 5.0-tól a castscreen funkció elvileg jó erre is, igaz?

(még lecsökkentett sávszélesség mellett is kényelmesen lehet használni navigáláshoz autóban. saját tapasztalat - eleddig csak egyszer szívtam a Maps miatt - igaz, az uticélnál a házigazda megvédte a térképet: előző napon már átadták az M3-as azon szakaszát, de hivatalosan csak pár nap múlva tették meg. :)
de alapvetően jól lehet használni navira - itthon... külföldön még nem teszteltem, de a környező országok térképeit le lehet menteni offline-ba...)

Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

(#21308) bajnokpityu válasza Halo (#21307) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem, és nem.csak a "sygic car navigation" alkalmas erre. régebbi eszközökön lehetett olyat, hogy kirakta a teló egész kijelzőjét a fejre - ha be volt húzva a kézifék. menet közbeni navira olyan program kell, ami mirrorlink 1.1 kompatibilis, és a telefonnak is támogatnia kell. Sony, samsung, HTC, nagyjából...

szóval eléggé hendikeppes.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21309) Kornel


Kornel
veterán

Szivo vs turbo vitahoz:
Altalaban a kisebb loketterfogatu motorok hamarabb melegszenek be, mivel kisebb a vizkoruk.
Nekem a splash a k12b-vel szinte 1 km-en belul uzemmeleg volt, azert az m16a-nak ennel tobb kell.
Tehat jo esellyel pont forditva lesz, a nagyobb szivonal hamarabb melegszik be a kisebb turbos.
Az alul nem megy meg kb. a regi old school turboknal volt igaz, ahol egy baromi nagy turbot rapakoltak a motorra, es majd lesz valami.
Ha megoldjak, hogy maga a szivo motor alul is megfeleloen nyomatekos legyen, mint a k12b-nel, akkor ez egyaltalan nem lesz gond. (Dual vvt, es egyeb technikai finomsagok)
Emellett a boosterjet kozvetlen befecskendezeses is, amivel alapbol barmelyik rpm tartomanyban jobban tudjak a teljesitmenyt szabalyozni.
Mindezek ellenre az egyszerusege es a megbizhatosaga miatt en inkabb a szivonal maradnek, de semmikeppen se azert, mert a szivo (foleg egy 1.6 h 1.4 osszevetesben) jobban menne, mint egy turbos.

(#21310) bajnokpityu válasza Kornel (#21309) üzenetére


bajnokpityu
félisten

a hatásfok s legmeghatározóbb. ennyi erővel a 95ös swiftem meg 500méteren üzemmeleg volt.

1.4 és 1.6 motorok szinte ugyanannyi olaj és vizzel rendelkeznek. viszont a turbo miatt pont, h hosszabb a vízkör. és az olajkör is, tehát a turbos lassabban melegszik fel.

nézz már meg egy szivó oldali légnyomást turbosnál. konkrétan kis fordulaton szinte nem kap levegőt egy turbos. ezt nem lehet semmilyen térképpel helyrehozni. levegő nélkül nem lesz teljesitmény. az 1.6 szivó lökettérfogathoz képest kifejezetten erős kis fordulaton, azt semmiképp nem érheti el szerintem egy 1.4 turbo. városban meg kell az 1800alatti használható nyomaték.

közvetlen befecsi+turbo miatt megy a szopás kb minden márkánál. szivótorok+közvetlenbefecsis nem kokszolódik már annyira.

megnéznék egy normális teknikai leírást erről a boosterjetről.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21311) Kornel válasza bajnokpityu (#21310) üzenetére


Kornel
veterán

Akkor a k12b sose melegedne be, olyan jo a hatasfoka, nalam 5,3 alatt fogyasztott, masnal is megall 6 alatt, egy 1 tonna feletti kaszninal. Ennek ellenre 1 km utan uzemmeleg volt.
Kis vizkor, kis olajkor...
Megneznem, ha tobb olaj kene az 1.4 turboba, mint az 1.6 szivoba, mingyart utana is keresek.
Abban egyetertunk, hogy inkabb a szivo, csak mas-mas gondolatmenet menten.

(#21312) bajnokpityu válasza Kornel (#21311) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hatásfok = teljesitmény (de inkább nyomaték) /fogyasztás

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21313) roberto211 válasza bajnokpityu (#21297) üzenetére


roberto211
őstag

" 1500ig totál halott"

Cikkbe azt írják,hogy boosterjetnél szinte mindig minden körülmények között azonnal húz,lép,megy.. Elolvastam.. Most ez vagy igaz vagy nem de szerintem igaz..

akos: logouton suzuki találkozó cikknél megtalálod.. Keress rá.. Enyém a régi...

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21314) Tom1939 válasza bajnokpityu (#21305) üzenetére


Tom1939
őstag

Most hogy megint 2 autó van olyan 15 ezret. De a városi ciklusomban van nagyon durva napi rutin (reggel 2,5 kilométer a suli, ott leállít gyerekek bekisérése és onnan 1,5 kilométer metró meletti parkolás, este fordítva és pluszban heti 3 zeneóra szintén 2-3 kilométerre). Bármi más mint szívóbenzines kihívná a sorsot...

(#21315) bacsis válasza Kornel (#21290) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Inkább arra gondoltam hogy itt valami más gond lesz
gerii! (Szinte) csak a shellnél tankolunk, ott is a 95nitro-t vagy az agipnál még...

(#21316) roberto211 válasza bacsis (#21315) üzenetére


roberto211
őstag

Van olyan h 95 nitro? Nem 100 nitro+? Én erről tudok csak, de lehet tévedek..
Legutoljára fuel savet tankoltam.. Hát nem érzem mintha nagyon savelné az üzemanyagot de legalább shell. ;] :DDD

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21317) karlkani válasza karlkani (#21187) üzenetére


karlkani
aktív tag

Na, csak meglett a hiba. Ismét ki lett szedve az óracsoport, a megvilágítás vezérlőhöz csatlakozó fekete vezeték zsugorcsövezve van (az előző tulajnál szakadt el gondolom), azt lebontva vettük észre, hogy elengedett a forrasztás. Gondolom a ki- beszereléskor. Összeforrasztottuk, zsugorcsövet is tettünk rá, majd összeszerelés. Világít a háttér, ahogy kiszedés előtt. A check engine is rendben van, érintkezési gondja volt csak.

Azonban cserélni szeretném idővel a háttérvilágítás izzóit, mert elég gyenge a megvilágítás. A három izzóból kettőnél forrasztva van a foglalatba, így az égőt ki sem lehet venni (áldom az előző tulajt rendesen, persze nem csak ezért...). Suzuki márkaszervizben gyárit adnának ~1800 Ft/db árért, amit biztosan nem fogok megvenni. Ennek a foglalatnak pontosan mi a neve?

(#21318) roberto211 válasza karlkani (#21317) üzenetére


roberto211
őstag

Ha már össze vissza van tákolva az óracsoport akkor nem lenne egyszerűbb venni egy újat 3-4e ft-ért?

Azt meg csak kicseréled és ennyi.. Vagy már úgy rakod be,hogy cserélt izzókkal..

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21319) karlkani válasza roberto211 (#21318) üzenetére


karlkani
aktív tag

Az jobboldali csatlakozó kábelen egy szál van forrasztva és zsugorcsövezve. A megvilágítás izzóknál van kettő foglalatba beforrasztva az izzó, ennyi a "tákolás". A világítás meg másik óracsoporttal sem lenne erősebb, ilyen izzókkal. Ezért szeretném őket cserélni, ehhez nem ártana néhány gányolásmentes foglalat, persze nem 1800 Ft/db árért. Csak tudni kellene a pontos nevét, cikkszámát, hogy rá tudjak keresni. Gondolom 3-4000 Ft töredékéért csak kapni valahol foglalatot. Amúgy bontott óracsoportot tudok 2500 Ft + postáért.

(#21320) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Szerintetek mennyibe kerül egy első féktárcsa + betét csere (pontosabban kettő) + a fékfolyadék cseréje?

Holnap viszem műszakira az autót és ezeket mindenképpen meg szeretném csináltatni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#21321) roberto211 válasza Motion_Blur (#21320) üzenetére


roberto211
őstag

Így hasra ütve kb 40-45... Szerintem e körül szokott lenni ha normál minőséget nézzük , nem a legolcsóbbat..

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21322) Bile Demon


Bile Demon
őstag

üdv,

2015-ös fehér 5 ajtós 1.2 benzines (alap felszereltség + klíma) Swift-hez keresem a mankókerék pontos méretét.
Ahol találtam kereket, mindenütt csak a 2005 - 2010 évjárat van megjelölve és nem voltak benne biztosak, hogy 2015-ös modellhez is jó e.

köszi!

Bruhe

(#21323) tboldi válasza roberto211 (#21316) üzenetére


tboldi
nagyúr

Van. :)

@Mosonmagyaróvár

[ Szerkesztve ]

(#21324) roberto211 válasza tboldi (#21323) üzenetére


roberto211
őstag

VPower racinget beletankolok akkor felrepül a suzuki? :DDD

Egyszer kipróbálom, egy teletankkal h mi a különbség:D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21325) Motion_Blur válasza roberto211 (#21324) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én sokáig tankoltam 95 V-Powert és 100-ast is, bármit is érzel az 99%-ban placebo. Az olyan mesék hogy fél literrel kevesebbet eszik + sokkal jobban húz az mind kamu... annyi különbséget tapasztalhatsz hogy nem rángat az autó, vagy pont ettől fog :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#21326) Kornel válasza Motion_Blur (#21320) üzenetére


Kornel
veterán

ferodo-t mondanak az okosok, hogy az jó még fékben.

(#21327) roberto211 válasza Kornel (#21326) üzenetére


roberto211
őstag

Vannak mellette még jók jobb árban.. Tény ferodo is jó de e mellett van textar, brembo, zimmerman,stb,stb..

Régi suzimon jakoparts tárcsa+betét van. :D Nincs panaszom rá mondjuk.. Nem a legolcsóbb, nem a legdrágább,pont jó... Csak kezdenek már kopni..Vagyis inkább a betét.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21328) bajnokpityu válasza roberto211 (#21327) üzenetére


bajnokpityu
félisten

textar sokkal jobb mint ferodo.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21329) roberto211 válasza bajnokpityu (#21328) üzenetére


roberto211
őstag

Szerintem is.. Szerelőm mindig textar fékcuccokat használ..

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21330) tboldi válasza roberto211 (#21324) üzenetére


tboldi
nagyúr

Mi is a 95-ös V-Powert szoktuk a WagonR-be (M13A) tankolni. Nincs tőle nagyobb ereje, nem lett kisebb a fogyasztás sem, viszont finomabban jár a motor, mint bármi mással. Gondolom, az adalékoknak köszönhető.

A motorom (Honda CB500X) viszont érezhetően jobban ment a Racing 100-tól, pedig csak 95-ös van előírva.
De csak amíg gtk nem lett...

[ Szerkesztve ]

(#21331) Kornel válasza bajnokpityu (#21328) üzenetére


Kornel
veterán

most beszéltek le róla, hátra kell egy pár fékbetét.
egyébként a suzukisports fórumon is a ferodo-t ajánlják :K

(#21332) roberto211 válasza Kornel (#21331) üzenetére


roberto211
őstag

Attól,hogy lebeszéltek attól nem biztos,hogy sz@r..

Speciel jobban hiszek huszon x éve elismert autószerelő mesternek akinek állandóan tele van az udvara mint neten pár okosnak különböző fórumokon ;)

Félre ne értsd nem azt mondom h rossz a ferodo mert Ő is állandóan Textar,Ferodot mondja és legfőképpen textart használja de nem rossz a textar hiába beszéltek le róla neten az okosak..

#21333) kornelka : Hát nem lehet mindenki egyforma :)

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21333) Kornel válasza roberto211 (#21332) üzenetére


Kornel
veterán

nem neten beszéltek le, hanem egy szerelő.
ő azt mondta, hogy csak ferodo-val dolgozik.

(#21334) gerii


gerii
addikt

Na és melyik betét nem nyikorog, mert arra következő cserénél befizetném a kocsikat, főleg SX4, de párás időben mind?

bacsis: Akkor ez kizárva. Esetleg nagypapis vezetés? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#21335) Kornel válasza gerii (#21334) üzenetére


Kornel
veterán

Nem tudom mi van az enyembe, de sose nyikorog.
Tarcsa nemreg lett cserelve elol, meg betet is, majd ranezek.
Hatul gyari a tarcsa es a betet is.

(#21336) bajnokpityu válasza roberto211 (#21332) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Minden márkából van több kategória. Mondjuk anno a régi stifthez pont nem volt anno több fajta. Ferodo még sport motoron se jött be, nem volt különleges a fékerő, de zabálta a tárcsát.

Autón nekem a gyári betétek, tárcsák jöttek be.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#21337) bacsis


bacsis
Közösségépítő

szóval egy kicsit visszatérve a motorhibaled-re...
tehát 3 EGR szelep volt az autóban, és mindíg 30-50km után gyullad ki ismét a hibaled...
szerintem kizárhatjuk hogy az EGR szelep lenne a rossz... Ráadásul a mostani előttinél meg volt játszva a kitisztítás is... Üzemanyagból sem tankolok szerintem az átlagnál rosszabbat...
Mit javasolot, mi legyen a következő lépés ami megoldhatná a problémámat?

(#21338) roberto211 válasza bacsis (#21337) üzenetére


roberto211
őstag

Próbáld meg lekötni a szelepről a 2 gumicsövet..(remélhetőleg nem lesz csúnya hangja,fals levegő miatt ) , levenni sarut, 10p múlva vissza, menjél így vagy 30-50km-t(check engine lehet világítani fog a lekötés miatt, ezt villogtasd ki) .. Ha nem gyullad ki a lámpa így 30-50km utan , akkor utána falazd le de párszor már lelett írva..

LINK

Más nagyon nem lehet.. Vagy nagyon rossz az égés, vagy rossz üzemanyag, próbálj meg máshol tankolni..

Gyertyacsere mikor volt? Vedd ki és nézd meg a vége milyen színű..Őzbarnának kell lennie.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21339) bacsis válasza roberto211 (#21338) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

na erre voltam kíváncsi, hogy lehet-e más probléma, teszem azt lambdaszonda vagy elektronika, fluxuskondenzátor akármi...
De akkor továbbra is itt kéne keresni a hibát?!
csak ez a lefalazásos téma nekem annyira nem tetszik... ez kicsit olyan barbár megoldásnak tűnik, nekem ez olyannak tűnik, hogy pl fáj valakinek a lábe, megoldás: vágjuk le :DDD :)

szerk: gyertyacsere? háááát.. fogalmazzunk úgy hogy nem mostanában :B

[ Szerkesztve ]

(#21340) roberto211 válasza bacsis (#21339) üzenetére


roberto211
őstag

Nem barbár megoldás.. Dízelesekből elég nagy százalékuk falazza le pláne a régi fordosok ahogy olvastam fórumokon már valami maszek rá is állt a lefalazó lemez gyártására mert naponta gyulladt ki az csekkendzsín egr miatt nekik... Nem barbár megoldás, és még a motorod se tolja tele sok kokszal, dzsuvával amit a kipufogó visszavezet.. Túl sok elektronika nincs, lambda szonda levegő benzin keveréket szabályozza csak , ha nagyon ragaszkodsz a egr hez bár nem tudom minek akkor más kutat kipróbálnék minimum fél tankig(mol,shell,omw) és ránéznék gyertyára(színére).. Elvileg 40e km-ként elég a csere.... Szedd ki egyesével mind a 4 et és nézd meg.. Ilyen őzbarnásnak kéne lenni elvileg..

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21341) bacsis válasza roberto211 (#21340) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni amit fentebb írtál, utána meg megpróbálom akkor ezt a lefalazást :R

(#21342) gerii


gerii
addikt

Kicseréltem a gyári H4-es izzót Osram NBU-re, hát ez kegyetlen jól világít, még a tompítottal is legalább másfélszer távolabb láttam el, mindezt nappali, fehér fényben. A távolsági is jobb, nagyon széles a megvilágított terület, moziszerű látvány.
Azt nem tudom, hogy csak szerintem világít magasabbra, vagy a bevásárlás súlyától lőtt feljebb? Városban a tompított a kerek kresztáblák alját is világította elég közelről is (50m mondjuk).
1-gyel lesüllyesztve a fényszórót viszont már láttam a vetítési határ éles sávját.

[ Szerkesztve ]

(#21343) roberto211 válasza gerii (#21342) üzenetére


roberto211
őstag

Na akkor most már tuti,hogy én is ilyet veszek. :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21344) roberto211


roberto211
őstag

Láttam ma Budaörsi út fele egy fekete suzuki celeriot.. Fiatal srác, meg egy szöszi ült benne..

Hááááát...Hogy mondjam...

Praktikus lehet, meg elvileg jól ellehet férni benne, viszonylag modern, megbízható, nem is papírautó de maga ez a semmit mondó forma ez a mindenhol lecsapott kicsit elhúzott kocka valahogy nem jön át.. Ennél még egy régi swiftből is kilehet hozni többet külsőleg. :D Város tempóját hamar felvette tehát nem volt probléma vele ahogy láttam de nem tudom... Nem hiszem h kéne ilyen.. Inkább akkor új stift.. Vagy mk4 swift még ha öregebb is..

De aki kifejezetten újat akar olcsón(viszonylag) és praktikumra meg minél olcsóbb autózásra megy annak tökéletes..

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21345) dnelb válasza roberto211 (#21344) üzenetére


dnelb
veterán

mondjuk ki, bűnronda , pont mint az sx4 cross ;]

[ Szerkesztve ]

(#21346) roberto211 válasza dnelb (#21345) üzenetére


roberto211
őstag

Nem.. s cross az nem ronda :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21347) dnelb válasza roberto211 (#21346) üzenetére


dnelb
veterán

Nekem csak az orra nem tetszik, az gagyi lett azokkal a béna elnyújtott lámpákkal.. Ez 10 éve volt divat nem most. A háta meg nissan kaskai control c-control v, az még elmegy :DDD

(#21348) roberto211 válasza dnelb (#21347) üzenetére


roberto211
őstag

Kb minden új autónak elvan nyújtva a lámpája, nézd meg a többi hasonló modelleket is más gyártónál. :D

10éve a kockalámpa, meg a békalámpák voltak a divatba nem ez. :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#21349) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

WagonR+/Ignis műszerfalba milyen izzók kellenek? Esetleg lebontásról tud valaki videót linkelni?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#21350) Kornel válasza dnelb (#21345) üzenetére


Kornel
veterán

ne szidd a leendő kocsimat :DD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.