ezt a postodat is átolvastam többször is .... de nincs értelme reagálni rá...
- amúgy nagyon elszomorító, hogy aki tudatosan egy olcsóbb, egészsésebb, környezettudatosabb, helytakarékosabb, tisztább közlekedési módot preferál, az nektek, csak "akadály", amit ki kell kerülni,
- az, hogy mi akadály amit ki kell kerülni, teljesen független attól, hogy az akadály éppen tudatos vagy nem tudatos stb. ugyanúgy akadály a traktor is (ott meg lehetne mondani, hogy de ha nem lenne a traktor, jó eséllyel hamar nagyon éhes lenne az emberek többsége), vagy a fát toló szegény ember (ő még jó eséllyel a bicikliseknek is az). az akadály egy olyan dolog, amit ki kell kerülni, ennyi. több lett a biciklis->több lett az akadály. ez probléma, ami független attól, hogy a biciklis éppen környezetkímélőnek vagy bármi másnak mondja magát. még most se mondod ki, de akkor megteszem helyetted, hogy az általad leírtak alapján, akkor meg a dugót kreaáló többezer autós is akadály. Csak kicsit több, mint ahány keróssal te találkozol
az meg, hogy személy szerint én figyelek-e a biciklisre vagy sem egy másik dolog, hiszen nyilván nem akarok elütni senkit, és tudom, hogyha másfél-2 tonnával rámegyek egy biciklisre akkor abból neki komoly baja lehet. de amúgy abszolút nem érdekel, hogy az illető környezettudatos-e, egészséges életmódot folytat-e, helytakarékos-e, vagy éppen x egyház tagja és y pártot támogat. Ezt eddig is tudtuk, hogy nem a felebaráti szeretet vezérel titeket, hanem nem akartok balesetet
- hanem jössz a tükrökkel, mikor az ilyen közlekedési szituációt Ti kényszerítitek ki.
- mindig van legalább 2 választási lehetősége az embernek, a biciklis dönthet úgy, hogy nem biciklizik az autók között mint ahogy az autóüsok 90%-nak is, hogy átül keróra ... ha meg ő nem tud átülni, akkor én se tudok autóba ülni.
"ami sérül, több mint a tükör visszahelyezésének költsége, az aszfalttal való találkozás "öröméről" nem is szólva.
azért ezt én finomítanám, lehet, hogy sok autónál ocssóért megcisnálja a haver műhelye a tükröt, de van ahol ez nem megy. és mondjuk egy ilyen cucc [link] önmagában egy jobb bicikli ára, ha hozzáadjuk, hogy még van a tükörben index, talajmegvilágító lámpa, behúzómotor, fűtés, elektromos állítás, + a tükörfelület "holttérmentes" módon görbül és lepergeti a vizet magáról, akkor úgy tippelem, hogy magasabb összegnél járunk, mint amennyit a biciklis elveszít. az aszfalttal való találkozás meg kb. annyira nem érdekel, mint amennyire a biciklist az, hogy utána az autós járhat a szervízbe, biztosítóhoz, várhat az autójára hogy kész legyen, stb stb..." nagyobb eséllyel kocoolsz azzal a többezer autós vlaamelyikével, akivel nap-,mint-nap együtt csorogsz, mint azzal a 20-30 keróssal ... de nektek csak a kerósokkal van gondotok.
én elfogadom, hogy vannak biciklisek, jómagam is szoktam biciklire ülni 1-1 túra vagy stresszlevezetés céljából. azonban bármilyen szubjektív állásponttól teljesen függetlenül kijelenthető, hogy 1: az országúton lassan közlekedő bármi akadály a nála nagyobb sebességgel közlekedők számára, ez a helyzet pedig a "bármi" számára többnyire veszélyes, így senkinek nem előnyös a helyzet szóval a dugóban levő autó is akadály a kerósnak
2:városban az autósok között kószáló biciklis veszélyhelyzetet teremt mind saját maga mind az autósok számára ezekből elég jól látható, hogy az autóutakon közlekedő biciklisek mindig egyfajta veszélyhelyzetet teremtenek, így tehát a gépjárművek vezetői teljesen érthető okokból nem lelkesednek a kerékpárosokért.
erre vonatkozik, hogy nem mondták még neked, hogy egy dolgot nem definiálunk önagával?
ezek azok, amikre nem reagáltam az alőbb, és megvolt rá a jó okok, épedig az az, hogy érdemben nem lehet!!!! Fanatikus autós vagy. Mondom, csőlátás. Zero tolerancia részedről. A garázsban tekerhetek? Vagy tekerhetek bárhol csak ne biciklit? Vagy biciklit is kerehetek ha az szobabicikli?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg