Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
Gyerekek!
Nem hisztek Dodi bácsinak?
Ehune: 1 2 3
Ahogy néztem, ez a fajta nem a legfeketébb, asszem a kiwi sötétebb (még a seregnél legalábbis azt nyomták sokan a bakancsra). Viszont ezzel is már teljesen "műanyag színe" lett, kb 2-3 hete kentem rá, több mosás után van, teljesen beépült az anyag.
VR6-Fan beb@szna, ha tuning kellene 90 paci ellen. Majd még tolunk egy párat, mert valami nemgyerebe lehetett ott. Asszem fékpad nincs, Nektek van?
mod: (#5444) nyomni nyomtam
Dodi - jaja, nézd meg, faintos lett.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
DeadMeat
veterán
Nem 90 ló az gyárilag sem Pláne azokkal a karbikkal rajta,meg gondolom azert van némi okositás még.Nameg hozzád képest cca 300-400kg mínuszban van,ha a tieédet 1300kg-nak vesszük.Kösd fol a gatyót
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
VR6-Fan
veterán
hát azért vigyázz mert sokat pörög és olyan Hondás ha elkapja a lendület akkor akár 10000-et is forog
Sajnos mi se tudunk a közelben... Mi csak kis műhely vagyunk.
DeadMeat: azért nem olyan könnyű a gyári cabrio, pontosabban 1180kg igaz a nagy lökösökkel akkor a kicsikkel legyen 1100kg+ a 3 marcona legény.
amitől komoly félhetnéked van az ez [link] (6 henger 2,8 liter, verseny gumik, ja és 800kg, kissé ki lett csontozva, jobb egynél még engem is láthatok ) vagy talán ez, de ez ugye cabrio és nem mi családilag nem feltétlen versenyezni megyünk, bár ha lesz egy 225 lovas TT quatro akkor lehet fel menne a bátyám is 1-2 kőre...(addig mondjuk vissza kéne tenni a bodéba a felújított motort meg a rövid váltót, esetleg még a turbot is bele szórni.)
hát nem tudom az a 90 lovas kis gézen-gúz azért elégé ott hagyott ahogy hallom, fűtést meg a klímát legközelebb azért kapcsold le
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Majd legközelebb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
mondom chipeltesd meg a vasat
talán addigra a srác is berakja a hegyes vezérmű tengelyeket. mert még néha nem az igazi a gép felső tartományba
DeadMeat:KR asszem (valószínűleg igen mert PL a gyengébbé volt), de miért ne lehetne az a karbi csak folytás nem ?
apropó Te kinézel 16.?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
DeadMeat
veterán
Jajj tényleg kabrio...az nehezebb mint a sima.
De ne akard nekem beadni,hogy csak 90lovas az az 1,8-s 16 szelepes moci.Motorkodja?
MODe csak folytás.Meg a kipufogo is
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
DeadMeat
veterán
Előzőben is valasz.
Sajna nemtudok,esküvöre megyek,es a verdám lesz a menyasszonyi felvezetö.Még meglógni sem tudok
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
VR6-Fan
veterán
jah hát pont azért lett karbi hogy ne 20-24litereket fogyasszon hát kipuf már csak egy darab cső.
kár lettek volna szerintem érdekes gépek, no meg csak azért is , remélem nem te hajtod igába a fejed?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Nem tud valamelyikőtök egy helyet ahol vehetnék sportszűrőt a favoritba?
Vagy esetleg direktszűrő is érdekel.
Elég vérszegény a kicsi kocsim, és tegnap beültem egy hasonló favoritba amin semmi tuning nem volt a légszűrő kivételével.
Hát izé nem volt egy erőmű mert 63, ló az 63 ló neki is.
De sokkal harapósabb volt a motorja mint az enyém.
Ennyi beruházást még megteszek, ha tudtok seíteni, mert én nem találtam egyik helyen sem amit ismerek..
Renault power
tomcsi23
veterán
Az kéne még, hogy a Te 63 lovaddal is megszenvedjek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
Direkszűröt semmi képen se vegyél mert megöli a motort, föleg ha elporosodik, és baromi sűrűn kel alapvetően is takarítani. Inkább valami sport betétet
de pl homosita vagy RS-éknél és ha veszel akkor vegyél egyből hozzá is egy tisztító kittet (mosó+olajzo)
tomcsi23:hát a rallysk az 1,3-as motorból 120-14 pacikat hoznak ki, az egy ki könnyitett, bodé-val már komoly ellenfél lenne.
de ha hátra bedob még egy motort akkor is esélyes hogy ott hagy
remélem azért nem bánt annyira az hogy egy 82-es 90 lovas golf ott hagyott?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
na kapsz majd még ezért..
amíg egy s500-as merga is csak 120 felett távolodott, addig egyáltalán nem bánt
de a bogarat elültettétek
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
hát nem tudom felénk a Clk 320CDi(közel 300lovas dizel..) meg az 530D(az nem is annyira komoly) esetleg a V12TDi touareg számít komoly ellenfélnek
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Oda már a 95 lovas géppel és csak ketten benne álltok ki, mi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Nem kell vele megszenvedni.
Én nem fogok dupla karburátort feltenni meg plírozott leömlőt csináltatni amivel 130.lovat lehet kifacsarni a favorit motorból egy tuning vezérművel.
Mert hogy láttam ilyet.
Nekem csak egy kicsit harapósabb motor kéne.
Így is most mentem vele 150-et az elkerülőn Vecsésnél.
Ennél többet meg nem akarok menni, mert életveszély lenne az autó.
Komolyabb átalakítással komoly rally gépet lehet ebből csinálni, de nekem nincs 700.000.- em erre a célra.
Renault power
rob210
nagyúr
Köszi a tanácsot.
Néezegtem a lehetőségeket.
Renault power
tomcsi23
veterán
Jól van, meg amúgy is óvatosan kell hajtani, sűrűn készülnek célfotók manapság.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
egy olyan motor közel 500k nem hogy a kasztni vagy a futomű, de egy jó karbi sokat dobna ám, vagy csak egy sima motor felújítás is, esetleg valami VW motor átépítése.
szívesen máskor is!
tomcsi23:hát vízhójagos is lett a talpunk kis olvasmány ha megy az angol
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Tudom nem véletlen írtam a 700.000.- et
Viszont itt nem találok olyan betétet ami a favoritba jó lenne.
Lada van, de az nekem nem méret.
Renault power
VR6-Fan
veterán
hát hirtelen ennyi tellett, esetleg valami rally-s forumon?
vagy lehet nincs is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Direkt szűrőt már láttam favoriton.
De a rendes légszűrőházba tehető sport betétet még nem.
nem tudom ven-e
Renault power
Kombat
őstag
Esetleg ez?
rob210
nagyúr
Igen igen én is most találtam, csak máshol.
Viszont, hogy ennyit ér-e?
16.000.- fogok én ezért érezni annyi változást, hogy megérje?
Renault power
DeadMeat
veterán
tök fölösleges az egész.Volt nekem is direkt is meg betét is semmivel nem lett jobb,csak azt értem el a direkttel,hogy szep szivo hangja lett,meg másfél hónap után pucolhattam a pillangószelepet... Pedig k&n szürö volt,tisztitottam is rendesen.Semmi extra a gyári betétszüröhöz képest.Jobban jársz egy nagytorkú weberrel ahogy vr6-fan mondá vala.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
rob210
nagyúr
Igen csak az a fogyazstást is megdobja nagyon nem?
Renault power
Kombat
őstag
Épp kérdezni akartam, hogy megéri-e "sport" betétszűrőt belerakni a gépbe, de ezekszerint nem.
VR6-Fan
veterán
hát figy ez a szürke golfos srác akivel Tomcsi össze akadt, egy Salgótarjányt lámpázásokkal és kis száguldozással az M3-ason 10.5 literrel járta meg Érdről
olyan 8liter lehet a minimal fogyasztása és 22-24 a max. neked jóval kisebb a motorod nem kell 40, szerintem egy 36-os is bőven elég. mondjuk amennyi pénz rá megy lehet jobban jársz valami 1.6 100le-s VW motorral
DeadMeat:no no én nem vagyok webber párti (nem véletlen a név is) esetleg verseny pillangosítás, de inkább turbo
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Értem szóval nagyon drága egy ilyen Webber (Vagy ez csak elírás és weber?) karbi.
Renault power
DeadMeat
veterán
Szerintem nem éri meg a betét,a direkt a hangja miatt csak,de készülj fel a sok pucolásra,teljsytmenyben nincs változas vele.Legalábbis nálunk.Egy nagyon kihegyezett szívó mocinál talán ersz vele valamit.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
DeadMeat
veterán
2 bb csak egyel egyszerübb
Ha mindenáron kiakarod próbálni a direkt szüttyőt végy egy másik legszűröházat es vagdosd meg az oldalát,majd tedd bele a gyári szüröd.Igy is nagyobb felületen fog szííni,de nem olyan drága
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
DeadMeat
veterán
Bocsi.Azé a weber olcsobb mint a turbó hmm? Nameg egyszerübb is.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
rob210
nagyúr
NA és szerintetek egy ilyen Weber mellé már nem kéne átalakítani a vezérmű tengelyt meg a főtengelyt dugatyúkat?
No meg mennyit dobna egy ilyen weber a favókámon?
Renault power
DeadMeat
veterán
dugókat minek?vez tengelyt vehecc.lendkereket konnyithetsz,a karbit is beallithatod ugy hogy fentebb legyen erös a motor,ect ect.Sok penz ez sajna.
De nem,nemfeltétlen kell szvsz.Egy jo szerelö mindent megold neked
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
rob210
nagyúr
Na a légszűrőkről most olvastam el egy tanúlságos 4 oldalas cikket.
Semmi értelme sportlégszűrőt tenni rá.
Ha csak nem versenyre megyek és nincs szana szét pörgetve a motor, mert ott valamicske teljesítmény növekedést lehet vele elérni.
Na ebből is kiokosítottam magam.
Renault power
VR6-Fan
veterán
semmi, vesztünk már össze nagyobb dolgon is ha nem csal az emlékezetem...
hát figy a srácnak olyan 250k-ba van a webber, a hozzá való csonk a sok állítgatás.
ami most itt pihen nálunk turbo kit (VR6-ra nem 250k lenne a webber hanem olyan 500k..) azt 250k-ba árulják ahoz még kell egy motor vezérlő durván 1000 euro, a turbo olyan 600k-ba állna meg no de 500 paci közel(igaz már dugokat is cserélsz akkor).
16V-re is 500-600k lenne a 400-500lovas szett, úgyan annyit eszik mint egy webber no de még így a 16V olyan 170-180le (Tomcsi ne figyelj ) addig azzal több mint a duplája
igaz könnyebb is meghalni vele..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
VR6-Fan
veterán
ez relatív, de azt tudni kell hogy minden ilyes féle átalakítás előtt csontra fel kell újitani a motort.
-én a helyedben ha 1-2 hétig tudod mellözni a gépet, van pénzed és időd, erőd akkor motor kivenném szét szedném, és ha tudsz valakit aki garanciát vállal a gépmunkája akkor első túl méretre felfúratnám a motor meg venni hozzá a túl méretes dugokat összes csapágyat vízpumpát olaj pumpát (is akár) kicserélném. elkönyitettném ha van rá embered a főtengelyt.
hengerfejet is meg szelepszáll szimeringesztetném, becsiszoltatnám a szelepvezetőket, a áramlási kamrákat meg kitágitatnám, és vennék hozzá két nem túl hegyes vezérmű tengelyt.
ég és föld lesz a kocsi!!
amúgy amit tényleg javaslok egy jó gyűrűzés meg a tágítás kivételével amit a hengerfejre mondtam.
tied még karbis vagy már központi befecskendezős?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Karbis de ezt a témát azt hiszem ne is boncolgassuk tovább, én ennyit nem szánok erre, a dologra.
Közúton használom, mindennap, tehát nem szétküldeni akarom a kicsikocsit.
A tuning mindíg is drága sportág volt.
Én csak egy pár plussz lóerőt szerettem volna kicsikarni komolyabb átalakítás nélkül.
Azt hiszem maradnak a motoradalékok, azokkal egész jól megbarátkoztam.
Amikor itatok vele egy kis STP-t akkor sokkal jobban szokott húzni meg gyorsulni, mindazonálltal a fogyasztásom sem szokott nőni.
A válaszodat köszönöm, de majd ha nyerek az ötös lottón akkor esek neki egy ilyen átalakításnak.
Renault power
szállitó
senior tag
Kérdésem a következö van egy skoda kuplung tárcsám 8,2mm vastag a koptatorétegnél a vastagsága. Ez mennyire kopott? lehet még használni ? nagyon kopott ? jó ?
ha valaki ismeri a paramétereket(esetleg cserélt már újat vagy látott használhatatlant kérem segitsen. Köszönöm.
ujskodas
tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az octavia II-ben hol van a pollenszűrő? (pontosan, nem csak kb.!!!)
Köszi!
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
VR6-Fan
veterán
vagy az eső csatornában bal oldalt kicsit a szélvédő alatt(szerintem itt kezdjél, csak vigyázz a szélvédőre!) vagy keztyűtartó alatt, szinten baloldalt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
ujskodas
tag
Köszi!
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
VR6-Fan
veterán
szívesen, remélem tudtam segíteni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
VR6-Fan
veterán
ezt hogy érted?
amúgy ezeket a felnit akik behozzák bagoért veszik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
#00809728
törölt tag
Hát mikor engedhetek meg "kölyök" létemre,hogy 600.000ft felnim legyen.
Bagó azért kb a 400.000ft igy is üti.Minap éppen őpsszefutottam egy haverral Kromfelniket hozat be Amcsiból.Igazából a felni nem drága az áthozatala + a "vámoltatása" sok.
#00809728
törölt tag
Bocika!
Nem is említettem neked,hogy favoritnál 1992-ben a 89 ill 90-es modeleknél a müanyag lőkős alját mi festegettük kb ugy mint a nyugati gépjármüveknél.
rob210
nagyúr
Ezt úgy érted, hogy színre fújtátok
?
Renault power
#00809728
törölt tag
Igen de csak az alsó részét.Szfváron 2db ilyen favorit volt anno majd kb fél évre rá mindenki megcsináltatta a szinére.
Azt hiszem én még+ az első diszrácsot azaz a fémet kicseréltettem valami ujabb modelre.
Ja és vettem motortérbe olyan alufolia az egyik fele a másik szivacs azt meg bellülről a mocitetőre felraktam zajnyelőnek és vettem hozzá bolhákat is.
rob210
nagyúr
Igen ezt én is beterveztem már, mármint a motorháztető szigetelésének a cseréjét.
Ugyan a motor nem zörög, mostanság volt vezérműlánc cserélve, de azt mondják ha kicserélem a szigetelést akkor szinte nem is lesz hangja.
Majd meglátom.
csak azt nem tudom, hol lehet kapni ilyen anyagot.
Renault power
fero02
veterán
A tegnapi nap folyamán szedtem ki a záramból (az anyós ülés felőli oldalon) egy beletört olló végét. Tnap előtt este kb egy órát hagyhattam kinnt a sötétben a kocsit (21 és 22 óra között vhogy). Akkor észre sem vettem, csak tnap mikor barátom mondja, h vmi megszúrta. Azt hittem felrobbanok.
Nem egy nagy érték már maga a kocsi sem (1981-es Audi 80 D), de szép állapotú és én is vigyázok rá ahogy csak tudok, viszont nem tudom, h mi az ami kellhetett volna neki a kocsiból. Van benne egy 500 ft értékű kazettás magnó és 2 db papír zsepi volt a konzolon. Ezért feltörni egy autót? Vagy csak a kihívás miatt? Pofám leszakad.
Ma mérgemből vettem egy centrál zárat. 8k volt, távirányítós. Ebéd után megyek villamossági boltba és veszek egy mozgásérzékelős fényvetőt is, amit direktbe a bejáróra fogok állítani. Hihetetlen, h 2008 végét írjuk és még mindig tartunk.
rob210: Ha sikerül találnod egy ilyen helyet, ahol árulnak, akkor pls gondolj rám is. Hasonló cipőben járunk.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070