Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5451) tomcsi23 válasza Gebriel (#5449) üzenetére


tomcsi23
veterán

Gyerekek!

Nem hisztek Dodi bácsinak? :DDD
Ehune: 1 2 3
Ahogy néztem, ez a fajta nem a legfeketébb, asszem a kiwi sötétebb (még a seregnél legalábbis azt nyomták sokan a bakancsra). Viszont ezzel is már teljesen "műanyag színe" lett, kb 2-3 hete kentem rá, több mosás után van, teljesen beépült az anyag. ;]

VR6-Fan beb@szna, ha tuning kellene 90 paci ellen. Majd még tolunk egy párat, mert valami nemgyerebe lehetett ott. :D Asszem fékpad nincs, Nektek van?

mod: (#5444) nyomni nyomtam :P

Dodi - jaja, nézd meg, faintos lett. ;)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5452) DeadMeat válasza tomcsi23 (#5451) üzenetére


DeadMeat
veterán

Nem 90 ló az gyárilag sem :) Pláne azokkal a karbikkal rajta,meg gondolom azert van némi okositás még.Nameg hozzád képest cca 300-400kg mínuszban van,ha a tieédet 1300kg-nak vesszük.Kösd fol a gatyót :)

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5453) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#5451) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát azért vigyázz mert sokat pörög és olyan Hondás ha elkapja a lendület akkor akár 10000-et is forog :U

Sajnos mi se tudunk a közelben... Mi csak kis műhely vagyunk.

DeadMeat: azért nem olyan könnyű a gyári cabrio, pontosabban 1180kg igaz a nagy lökösökkel akkor a kicsikkel legyen 1100kg+ a 3 marcona legény.

amitől komoly félhetnéked van az ez [link] (6 henger 2,8 liter, verseny gumik, ja és 800kg, kissé ki lett csontozva, jobb egynél még engem is láthatok :D ) vagy talán ez, de ez ugye cabrio és nem mi családilag nem feltétlen versenyezni megyünk, bár ha lesz egy 225 lovas TT quatro akkor lehet fel menne a bátyám is 1-2 kőre...(addig mondjuk vissza kéne tenni a bodéba a felújított motort meg a rövid váltót, esetleg még a turbot is bele szórni.)

hát nem tudom az a 90 lovas kis gézen-gúz azért elégé ott hagyott ahogy hallom, fűtést meg a klímát legközelebb azért kapcsold le :DDD :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5454) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#5453) üzenetére


tomcsi23
veterán

:DDD
Majd legközelebb. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5455) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#5454) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mondom chipeltesd meg a vasat :))

talán addigra a srác is berakja a hegyes vezérmű tengelyeket. mert még néha nem az igazi a gép felső tartományba :(

DeadMeat:KR asszem (valószínűleg igen mert PL a gyengébbé volt), de miért ne lehetne az a karbi csak folytás nem :U ?

apropó Te kinézel 16.?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5456) DeadMeat válasza VR6-Fan (#5453) üzenetére


DeadMeat
veterán

Jajj tényleg kabrio...az nehezebb mint a sima.
De ne akard nekem beadni,hogy csak 90lovas az az 1,8-s 16 szelepes moci.Motorkodja? :D

MOD:De csak folytás.Meg a kipufogo is :C :P

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5457) DeadMeat válasza VR6-Fan (#5455) üzenetére


DeadMeat
veterán

Előzőben is valasz.

Sajna nemtudok,esküvöre megyek,es a verdám lesz a menyasszonyi felvezetö.Még meglógni sem tudok :(

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5458) VR6-Fan válasza DeadMeat (#5456) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jah hát pont azért lett karbi hogy ne 20-24litereket fogyasszon :P hát kipuf már csak egy darab cső.

kár lettek volna szerintem érdekes gépek, no meg csak azért is :) , remélem nem te hajtod igába a fejed?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5459) rob210


rob210
nagyúr

Nem tud valamelyikőtök egy helyet ahol vehetnék sportszűrőt a favoritba?
Vagy esetleg direktszűrő is érdekel.
Elég vérszegény a kicsi kocsim, és tegnap beültem egy hasonló favoritba amin semmi tuning nem volt a légszűrő kivételével.
Hát izé nem volt egy erőmű mert 63, ló az 63 ló neki is.
De sokkal harapósabb volt a motorja mint az enyém.
Ennyi beruházást még megteszek, ha tudtok seíteni, mert én nem találtam egyik helyen sem amit ismerek..
:R

Renault power

(#5460) tomcsi23 válasza rob210 (#5459) üzenetére


tomcsi23
veterán

Az kéne még, hogy a Te 63 lovaddal is megszenvedjek. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5461) VR6-Fan válasza rob210 (#5459) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Direkszűröt semmi képen se vegyél mert megöli a motort, föleg ha elporosodik, és baromi sűrűn kel alapvetően is takarítani. Inkább valami sport betétet

de pl homosita vagy RS-éknél és ha veszel akkor vegyél egyből hozzá is egy tisztító kittet (mosó+olajzo)

tomcsi23:
hát a rallysk az 1,3-as motorból 120-14 pacikat hoznak ki, az egy ki könnyitett, bodé-val már komoly ellenfél lenne.

de ha hátra bedob még egy motort akkor is esélyes hogy ott hagy :D

remélem azért nem bánt annyira az hogy egy 82-es 90 lovas golf ott hagyott?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5462) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#5461) üzenetére


tomcsi23
veterán

na kapsz majd még ezért.. :DDD
amíg egy s500-as merga is csak 120 felett távolodott, addig egyáltalán nem bánt :P
de a bogarat elültettétek

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5463) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#5462) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát nem tudom felénk a Clk 320CDi(közel 300lovas dizel..) meg az 530D(az nem is annyira komoly) esetleg a V12TDi touareg számít komoly ellenfélnek :P :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5464) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#5463) üzenetére


tomcsi23
veterán

Oda már a 95 lovas géppel és csak ketten benne álltok ki, mi? :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5465) rob210 válasza tomcsi23 (#5460) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem kell vele megszenvedni.
Én nem fogok dupla karburátort feltenni meg plírozott leömlőt csináltatni amivel 130.lovat lehet kifacsarni a favorit motorból egy tuning vezérművel.
Mert hogy láttam ilyet.
Nekem csak egy kicsit harapósabb motor kéne.
Így is most mentem vele 150-et az elkerülőn Vecsésnél.
Ennél többet meg nem akarok menni, mert életveszély lenne az autó.
Komolyabb átalakítással komoly rally gépet lehet ebből csinálni, de nekem nincs 700.000.- em erre a célra.
:R

Renault power

(#5466) rob210 válasza VR6-Fan (#5461) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszi a tanácsot.
Néezegtem a lehetőségeket.

Renault power

(#5467) tomcsi23 válasza rob210 (#5465) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jól van, meg amúgy is óvatosan kell hajtani, sűrűn készülnek célfotók manapság. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5468) VR6-Fan válasza rob210 (#5465) üzenetére


VR6-Fan
veterán

egy olyan motor közel 500k nem hogy a kasztni vagy a futomű, de egy jó karbi sokat dobna ám, vagy csak egy sima motor felújítás is, esetleg valami VW motor átépítése.

szívesen máskor is!

tomcsi23:hát vízhójagos is lett a talpunk :D kis olvasmány ha megy az angol :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5469) rob210 válasza VR6-Fan (#5468) üzenetére


rob210
nagyúr

Tudom nem véletlen írtam a 700.000.- et:)
Viszont itt nem találok olyan betétet ami a favoritba jó lenne.
Lada van, de az nekem nem méret.
:(

Renault power

(#5470) VR6-Fan válasza rob210 (#5469) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát hirtelen ennyi tellett, esetleg valami rally-s forumon?

vagy lehet nincs is :F

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5471) rob210 válasza VR6-Fan (#5470) üzenetére


rob210
nagyúr

Direkt szűrőt már láttam favoriton.
De a rendes légszűrőházba tehető sport betétet még nem.
nem tudom ven-e :F

Renault power

(#5472) Kombat válasza rob210 (#5471) üzenetére


Kombat
őstag

Esetleg ez?

(#5473) rob210 válasza Kombat (#5472) üzenetére


rob210
nagyúr

[link]

Igen igen én is most találtam, csak máshol.

Viszont, hogy ennyit ér-e?
16.000.- fogok én ezért érezni annyi változást, hogy megérje?

Renault power

(#5474) DeadMeat válasza rob210 (#5473) üzenetére


DeadMeat
veterán

:( tök fölösleges az egész.Volt nekem is direkt is meg betét is semmivel nem lett jobb,csak azt értem el a direkttel,hogy szep szivo hangja lett,meg másfél hónap után pucolhattam a pillangószelepet... Pedig k&n szürö volt,tisztitottam is rendesen.Semmi extra a gyári betétszüröhöz képest.Jobban jársz egy nagytorkú weberrel ahogy vr6-fan mondá vala. :K

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5475) rob210 válasza DeadMeat (#5474) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen csak az a fogyazstást is megdobja nagyon nem?

Renault power

(#5476) Kombat válasza DeadMeat (#5474) üzenetére


Kombat
őstag

Épp kérdezni akartam, hogy megéri-e "sport" betétszűrőt belerakni a gépbe, de ezekszerint nem.

(#5477) VR6-Fan válasza rob210 (#5475) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát figy ez a szürke golfos srác akivel Tomcsi össze akadt, egy Salgótarjányt lámpázásokkal és kis száguldozással az M3-ason 10.5 literrel járta meg Érdről

olyan 8liter lehet a minimal fogyasztása és 22-24 a max. neked jóval kisebb a motorod nem kell 40, szerintem egy 36-os is bőven elég. mondjuk amennyi pénz rá megy lehet jobban jársz valami 1.6 100le-s VW motorral :(

DeadMeat:
no no én nem vagyok webber párti (nem véletlen a név is) esetleg verseny pillangosítás, de inkább turbo :K

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5478) rob210 válasza VR6-Fan (#5477) üzenetére


rob210
nagyúr

Értem szóval nagyon drága egy ilyen Webber (Vagy ez csak elírás és weber?) karbi.
:R

Renault power

(#5479) DeadMeat válasza Kombat (#5476) üzenetére


DeadMeat
veterán

Szerintem nem éri meg a betét,a direkt a hangja miatt csak,de készülj fel a sok pucolásra,teljsytmenyben nincs változas vele.Legalábbis nálunk.Egy nagyon kihegyezett szívó mocinál talán ersz vele valamit.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5480) DeadMeat válasza rob210 (#5478) üzenetére


DeadMeat
veterán

2 bb csak egyel egyszerübb :)

Ha mindenáron kiakarod próbálni a direkt szüttyőt végy egy másik legszűröházat es vagdosd meg az oldalát,majd tedd bele a gyári szüröd.Igy is nagyobb felületen fog szííni,de nem olyan drága :)

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5481) DeadMeat válasza VR6-Fan (#5477) üzenetére


DeadMeat
veterán

Bocsi.Azé a weber olcsobb mint a turbó hmm? Nameg egyszerübb is.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5482) rob210


rob210
nagyúr

NA és szerintetek egy ilyen Weber mellé már nem kéne átalakítani a vezérmű tengelyt meg a főtengelyt dugatyúkat?
No meg mennyit dobna egy ilyen weber a favókámon?

Renault power

(#5483) DeadMeat válasza rob210 (#5482) üzenetére


DeadMeat
veterán

dugókat minek?vez tengelyt vehecc.lendkereket konnyithetsz,a karbit is beallithatod ugy hogy fentebb legyen erös a motor,ect ect.Sok penz ez sajna.
De nem,nemfeltétlen kell szvsz.Egy jo szerelö mindent megold neked :)

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#5484) rob210


rob210
nagyúr

Na a légszűrőkről most olvastam el egy tanúlságos 4 oldalas cikket.
Semmi értelme sportlégszűrőt tenni rá.
Ha csak nem versenyre megyek és nincs szana szét pörgetve a motor, mert ott valamicske teljesítmény növekedést lehet vele elérni.
Na ebből is kiokosítottam magam.
:C

Renault power

(#5485) VR6-Fan válasza DeadMeat (#5481) üzenetére


VR6-Fan
veterán

semmi, vesztünk már össze nagyobb dolgon is ha nem csal az emlékezetem...

hát figy a srácnak olyan 250k-ba van a webber, a hozzá való csonk a sok állítgatás.

ami most itt pihen nálunk turbo kit (VR6-ra nem 250k lenne a webber hanem olyan 500k..) azt 250k-ba árulják ahoz még kell egy motor vezérlő durván 1000 euro, a turbo olyan 600k-ba állna meg no de 500 paci közel(igaz már dugokat is cserélsz akkor).

16V-re is 500-600k lenne a 400-500lovas szett, úgyan annyit eszik mint egy webber no de még így a 16V olyan 170-180le (Tomcsi ne figyelj :D ) addig azzal több mint a duplája :)

igaz könnyebb is meghalni vele..

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5486) VR6-Fan válasza rob210 (#5478) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ez relatív, de azt tudni kell hogy minden ilyes féle átalakítás előtt csontra fel kell újitani a motort.

-én a helyedben ha 1-2 hétig tudod mellözni a gépet, van pénzed és időd, erőd akkor motor kivenném szét szedném, és ha tudsz valakit aki garanciát vállal a gépmunkája akkor első túl méretre felfúratnám a motor meg venni hozzá a túl méretes dugokat összes csapágyat vízpumpát olaj pumpát (is akár) kicserélném. elkönyitettném ha van rá embered a főtengelyt.

hengerfejet is meg szelepszáll szimeringesztetném, becsiszoltatnám a szelepvezetőket, a áramlási kamrákat meg kitágitatnám, és vennék hozzá két nem túl hegyes vezérmű tengelyt.

ég és föld lesz a kocsi!!

amúgy amit tényleg javaslok egy jó gyűrűzés meg a tágítás kivételével amit a hengerfejre mondtam.

tied még karbis vagy már központi befecskendezős?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5487) rob210 válasza VR6-Fan (#5486) üzenetére


rob210
nagyúr

Karbis de ezt a témát azt hiszem ne is boncolgassuk tovább, én ennyit nem szánok erre, a dologra.
Közúton használom, mindennap, tehát nem szétküldeni akarom a kicsikocsit.
A tuning mindíg is drága sportág volt.
Én csak egy pár plussz lóerőt szerettem volna kicsikarni komolyabb átalakítás nélkül.
Azt hiszem maradnak a motoradalékok, azokkal egész jól megbarátkoztam.

Amikor itatok vele egy kis STP-t akkor sokkal jobban szokott húzni meg gyorsulni, mindazonálltal a fogyasztásom sem szokott nőni.
A válaszodat köszönöm, de majd ha nyerek az ötös lottón akkor esek neki egy ilyen átalakításnak.
:D

Renault power

(#5488) szállitó


szállitó
senior tag

Kérdésem a következö van egy skoda kuplung tárcsám 8,2mm vastag a koptatorétegnél a vastagsága. Ez mennyire kopott? lehet még használni ? nagyon kopott ? jó ?
ha valaki ismeri a paramétereket(esetleg cserélt már újat vagy látott használhatatlant kérem segitsen. Köszönöm.

(#5489) ujskodas


ujskodas
tag

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy az octavia II-ben hol van a pollenszűrő? (pontosan, nem csak kb.!!!)
Köszi!

Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.

(#5490) VR6-Fan válasza ujskodas (#5489) üzenetére


VR6-Fan
veterán

vagy az eső csatornában bal oldalt kicsit a szélvédő alatt(szerintem itt kezdjél, csak vigyázz a szélvédőre!) vagy keztyűtartó alatt, szinten baloldalt.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5491) ujskodas válasza VR6-Fan (#5490) üzenetére


ujskodas
tag

Köszi!

Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.

(#5492) VR6-Fan válasza ujskodas (#5491) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szívesen, remélem tudtam segíteni :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5493) #00809728


#00809728
törölt tag

hy

Pályát tévesztettem.

(#5494) VR6-Fan válasza #00809728 (#5493) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ezt hogy érted?

amúgy ezeket a felnit akik behozzák bagoért veszik :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#5495) #00809728 válasza VR6-Fan (#5494) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hát mikor engedhetek meg "kölyök" létemre,hogy 600.000ft felnim legyen.
Bagó azért kb a 400.000ft igy is üti.Minap éppen őpsszefutottam egy haverral Kromfelniket hozat be Amcsiból.Igazából a felni nem drága az áthozatala + a "vámoltatása" sok.

(#5496) #00809728 válasza rob210 (#5487) üzenetére


#00809728
törölt tag

Bocika!

Nem is említettem neked,hogy favoritnál 1992-ben a 89 ill 90-es modeleknél a müanyag lőkős alját mi festegettük kb ugy mint a nyugati gépjármüveknél.

(#5497) rob210 válasza #00809728 (#5496) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt úgy érted, hogy színre fújtátok
?
:R

Renault power

(#5498) #00809728 válasza rob210 (#5497) üzenetére


#00809728
törölt tag

Igen de csak az alsó részét.Szfváron 2db ilyen favorit volt anno majd kb fél évre rá mindenki megcsináltatta a szinére.
Azt hiszem én még+ az első diszrácsot azaz a fémet kicseréltettem valami ujabb modelre.
Ja és vettem motortérbe olyan alufolia az egyik fele a másik szivacs azt meg bellülről a mocitetőre felraktam zajnyelőnek és vettem hozzá bolhákat is.

(#5499) rob210 válasza #00809728 (#5498) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen ezt én is beterveztem már, mármint a motorháztető szigetelésének a cseréjét.
Ugyan a motor nem zörög, mostanság volt vezérműlánc cserélve, de azt mondják ha kicserélem a szigetelést akkor szinte nem is lesz hangja.
Majd meglátom.
csak azt nem tudom, hol lehet kapni ilyen anyagot.

Renault power

(#5500) fero02


fero02
veterán

A tegnapi nap folyamán szedtem ki a záramból (az anyós ülés felőli oldalon) egy beletört olló végét. Tnap előtt este kb egy órát hagyhattam kinnt a sötétben a kocsit (21 és 22 óra között vhogy). Akkor észre sem vettem, csak tnap mikor barátom mondja, h vmi megszúrta. Azt hittem felrobbanok. :W

Nem egy nagy érték már maga a kocsi sem (1981-es Audi 80 D), de szép állapotú és én is vigyázok rá ahogy csak tudok, viszont nem tudom, h mi az ami kellhetett volna neki a kocsiból. Van benne egy 500 ft értékű kazettás magnó és 2 db papír zsepi volt a konzolon. Ezért feltörni egy autót? Vagy csak a kihívás miatt? Pofám leszakad. :O :o

Ma mérgemből vettem egy centrál zárat. 8k volt, távirányítós. Ebéd után megyek villamossági boltba és veszek egy mozgásérzékelős fényvetőt is, amit direktbe a bejáróra fogok állítani. Hihetetlen, h 2008 végét írjuk és még mindig tartunk. :W :O :(((

rob210: Ha sikerül találnod egy ilyen helyet, ahol árulnak, akkor pls gondolj rám is. :R Hasonló cipőben járunk.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.