Sziasztok!
Van egy Zyxel NAS326 NAS-om, ami kiválóan működött, míg UPC ADSL modem + ASUS RT-N12+ kombóra, majd nemrég az ADLS-t leváltandó UPC Connect Box-ra volt kötve.
A Connect Box wifije kevésnek bizonyult, így vettem mellé egy ASUS AC65P routert, a CB-t áttettem bridge módba (miután felhívtam a UPC-t, hogy kapcsolják át IPv4-re).
Összekötöttem a 2 eszközt, konfigurálásnál az AC65P-t automatikus IP-re tettem, így kapott 192.168.50.1 címet.
Minden rákötött eszköz kifogástalanul működik, a NAS is, majdnem...
Elérem a hálózaton, minden beállítását látom és tudom módosítani, pingel is, vagyis a nethez is hozzáfér.
Azonban a rátelepített alkalmazásoknál az alábbi hiba ütötte fel a fejét.
Az alkalmazások újratelepítése nem segít, ahogy a NAS-on elvégzett (gombos) reset sem.
Bármelyik egyéb alkalmazást telepítem, mindre ugyanezt az ismeretlen hibát írja.
Véleményetek szerint hálózati (LAN) hiba, vagy NAS-on lévő szoftveres hiba lehet?
Esetleg nyitni kellene hozzá bármilyen portot a routeren?
(Korábban nem kellett, ment minden, mint a karikacsapás).
IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)