Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  OLED TV topic

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-12-12 22:14:59

LOGOUT.hu

OLED Televíziók - témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54001) anrab válasza alaves (#53999) üzenetére


anrab
addikt

Pont a lába miatt adtam 60 ezerrel többet a 65"855- ért.
:)

[ Szerkesztve ]

(#54002) sub71 válasza alaves (#53999) üzenetére


sub71
aktív tag

"Azt azért vedd figyelembe, hogy a Philips OLED érzékenyebb a tömörítési paraméterekre,"
Laikus vagyok, ez most mit jelent konkrétan? Akár kábeltévén, akár mkv vagy H264 filmet nézve zajosabb a kép, mint pl az Lg CX-en?

(#54003) Egon


Egon
nagyúr

Üdv!

Most jutottam el odáig, hogy a BF-kor vásárolt HZ980E-t használatba vegyem. Van valakinek ilyen tévéje a topicban? Konkrétan melyek azok a képjavító funkciók, amit érdemes kikapcsolni? Mennyi ideig (és milyen tartalommal) érdemes bejáratni a panelt? Bejáratós időszakban azért meg lehet nézni 1-1 nem fullképernyős (21:9-es) filmet?
A képprofilok közül nekem legjobban az Egyéni jön be: azon megfelelően világos és éles a kép (de ez lehet egyéni szocproblem is).

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#54004) Pelican válasza Egon (#54003) üzenetére


Pelican
őstag

Szerintem élvezd a képminőséget, nem kell bejáratás, ha normál módon használod.

http://pel.hu/eoscard http://pel.hu/bdedit

(#54005) Pro Koryak válasza Egon (#54003) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Nézd meg ezt, a menü szerintem ugyan az:
[link]

Használd nyugodtan, nem kell besz.rni, 4ó használat után lefut a panelkarbantartás, az rendbe rakja.
Fényerő/kontraszt ne legyen maxon sdr forrásnál, kb. ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#54006) alaves válasza sub71 (#54002) üzenetére


alaves
addikt

Vincent a 3.-tól a 4. percig beszél erről itt: [link]