Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2805) MadMancs válasza apuci04 (#2796) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Értelem szerűen új szám esetén 70 es számot kapsz Voda háló esetén. 31-est pedig Telekom háló esetén. :)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2806) 8


8
senior tag

elküldött sms-ek számát (és a lebeszélt perceket) sehol sem lehet követni?
molbilvásárlásokat?
nemzetközi hívásokat?

utólag gondolom benne lesz hívásrészletezőben, de én az aktuális számlázási ciklusra lennék kíváncsi

[ Szerkesztve ]

50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm

(#2807) MadMancs válasza 8 (#2806) üzenetére


MadMancs
veterán

Sajnos jelenleg még nincs erre lehetőség. De folyamatban van legjobb tudomásom szerint.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2808) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Pár hozzászólást töröltem.
Fejezzétek be a Yettel vs. Netfone vitát!

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#2809) 8 válasza MadMancs (#2807) üzenetére


8
senior tag

Az üfsz meg tudja mondani?
Igazából valami "csomagon felüli forgalom" lenne a legfontosabb, szerintem

50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm

(#2810) MadMancs válasza 8 (#2809) üzenetére


MadMancs
veterán

Úgy tudom ügyfélszolgálat se.

De egyetértek, fájóan hiányzó funkció.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2811) apuci04 válasza MadMancs (#2805) üzenetére


apuci04
csendes tag

Azt hittem új szám az 31-es mindig.Emailben elküldtem ügyfélszolgálatnak a ráhordozandó számokat,remélem ok lesz.

(#2812) MadMancs válasza apuci04 (#2811) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem lesz jó. Arra van külön nyomtatvány. Mondtam szólj ha aktuális.

Pontosabban lehet hogy sikerül összeollózzák valahogy, de akkor elvesznek mint ügyfél tőlem. Végülis részedről nem gond, de segíteni előfizetéssel kapcsolatban nem fogok tudni segíteni onnantól.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2813) apuci04 válasza MadMancs (#2812) üzenetére


apuci04
csendes tag

Akkor ezt elku...tam,nincs már mit tenni?Hétvégén nem olvassa senki emailt.Nem tudsz utánna nyúlni ,hogy az ügyfeled irogat össze ,vissza.És ugy ahogy kellett volna megcsinálod.

[ Szerkesztve ]

(#2814) MadMancs válasza apuci04 (#2813) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem igazán. Megvárjuk mi lesz. Ha visszadobják, szólj és megcsináljuk. Ha nem, akkor végülis Te szempontodból jól végződik a dolog.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2815) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Csüt. este volt az aktiválás, és azóta sincs VoLTE.
Mit tegyek?
- várjak még? (ha igen, meddig?)
- netfone alkalmazásban hibajegy?
- hétfőn ügyfélszolgálat telefonon?

Kössz! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#2816) MadMancs válasza Bici (#2815) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Második a legegyszerűbb

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2817) qltsar válasza Bici (#2815) üzenetére


qltsar
addikt

Tenylegesen nincs, vagy csak nem jelzi, hogy van?

(#2818) Bici válasza qltsar (#2817) üzenetére


Bici
félisten

Nálam mindig jelzi, ha van, de valóban nincs, hívás 2G-n, adatforgalom közben nuku.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#2819) Fulár


Fulár
senior tag

Hát én nem tudom.Ezekre a hibajegyekre szokott is történni valami reakció?Sajnos már hârmat is írtam.Az első már 3 hetes és még semmi.
- Az adatforgalmam elsején nem nullâzódott.
- Szamláról nem kaptam értesítés.
- Symple fizetés nem ment.

(#2820) MadMancs válasza Fulár (#2819) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen.

Mondjuk a hibajegy megoldásáról nincs külön értesítés, hibajegyeken belül adott hibajegyre kattintva nézheted meg mizu.

De a 3 hibajegyből csak 1 jogos.

-Simple fizetés működik. Ha hiba van azt simple oldalon kell keresni.

-Számlaértesítés működik ,feltételezve hogy jó telefonszámot és emailcímet adtál meg, és levelezőrendszered nem szűrik ki.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2821) StarKiller89 válasza Fulár (#2819) üzenetére


StarKiller89
senior tag

az első hibáról nem tudok még nyilatkozni, a másik kettő nálam működött, számláról sms és még email is jött

első hiba kapcsán, ez be van állítva? https://www.netfone.hu/apn-beallitas

[ Szerkesztve ]

| Samsung Galaxy S23 |

(#2822) Fulár válasza StarKiller89 (#2821) üzenetére


Fulár
senior tag

Köszi!
Minden is be van állítva!
Madmancs : Nem az a hobbim,hogy ilyeneket csak úgy az újjamból kiszopkodok aztán unalmamban ide járok a fórumra vernyákolni!
Az összes hibajegyem állapota nyitott.
Azért írom le ezeket mert ezek a jelenségek nálam valamiért fennálnak.De,hogy őszinte legyek már sz*om le.

(#2823) MadMancs válasza Fulár (#2822) üzenetére


MadMancs
veterán

Egy szóval nem írtam gohyvnem valós a probléma.

Csak annyit hogy simple fizetés hibának semmi köze Netfone hoz.

Szamlaértesítő. Voltam már olyan helyzetben hogy ügyfél váltig állította semmi Netfone sms nem kap meg. Ez így is volt, azt kiderült blokkolta komplett gateway-t. Ugyanez beavatkozás nélkül emailnél pláne fentalhat beavatkozás nélkül.

Az hogy hibajeby nyitva mindhárom, na az valóban probléma.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2824) qltsar válasza Bici (#2818) üzenetére


qltsar
addikt

Ha valóban levált 2G-re hívás közben, akkor tényleg nincs, pedig állítólag mindenkineél alapból be van kapcsolva a VoLTE.

Nálam pl. nem jelzi, de IMS Registration-nél ott a status, meg nem is vált le 2G-re hívás közben, azt meg megértem, hogy rohadt idegesítő, főleg a minőségromlás miatt.

@MadMancs: Panaszlevélre van belső szabályzat, hogy mennyi idő alatt kell reagálnia az ügyfélszolgálatnak? (Késedelmes számhordozásos - kötbér fizetéses történet.)
18 napja küldtem nekik az első email-t. Talán még a jövő hetet végigvárom, utána arra gondoltam, hogy békéltető testületnek forwardolom egy rövid leírással, CCzve a Netfone-t.

Vagy esetleg süllyedjek le óvodás módjára, és minden nap toljak egy reply-t az eredeti emailemre, hogy mi a helyzet, mert már XY napja nem válaszoltatok - ezt hetente megtettem érthető módon -.

Van esetleg javaslatod? :R

[ Szerkesztve ]

(#2825) MadMancs válasza qltsar (#2824) üzenetére


MadMancs
veterán

Ezt nem tudom fejből, de úgy tudom 30 nap a válaszadási idő. Utánanézek.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2826) 4Grider válasza qltsar (#2824) üzenetére


4Grider
nagyúr

Törvényi szabályzás a 30 nap, ezért azt általában minden szolgáltató igyekszik betartani, mert ha nem sikerül, mehetsz az NMHH-hoz.

(#2827) Bici válasza qltsar (#2824) üzenetére


Bici
félisten

De létezik olyan telefon, ami egyik szolgáltatónál jelzi a VoLTE-t, másiknál nem?

Ezt az IMS Registration-t hogy lehet megnézni Androidon?

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#2828) MadMancs válasza Bici (#2827) üzenetére


MadMancs
veterán

Kb az összes.

Nekem van egy Samsung Galaxy S21 ultra, egy Samsung Galaxy s20+ és egy xiaomi mi 11 Lite 5G

A két Samsung Yettel, digi és vodával jelzi, telekommal nem.

Xiaomi digi és Telekommal jelzi, Yettellel és vodával nem.

Ettől függetlenül mindegyik működik mindegyikkel.

Samsung esetén beállítások - névjegy - sim állapota.
Látod nálam is csak vodával mutatja pedig mindkettő aktív.

.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2829) Bici válasza MadMancs (#2828) üzenetére


Bici
félisten

Nálam a szerviz menüben ez van:

Yeti:


Netfone:


Telekomos kártya most nincs benne, de ott a VoWifi is elérhető.
Nálam Poco F2 Pro-n eddig mindig kiírta a VoLTE-t, ha működött.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#2830) MadMancs válasza Bici (#2829) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen ott egyértelmű hogy Netfone esetében nincs aktív VoLTE.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2831) Akelaus válasza Bici (#2815) üzenetére


Akelaus
senior tag

Hívd fel őket, és kérd az ügyintéző nézze meg nála mit mutat. Nekem így derült ki, nincs aktíválva hiába állították e-mailben, hogy aktív.
Telefonon láttam, hogy nincs regisztrálva.

(#2832) 8


8
senior tag

Hóközbeni szerződéskötéstől a fordulónapig (elseje) időarányosan számláznak majd? Vagy teljes havit?
Időarányos a rendelkezésre álló adatforgalom?
Ha azt túllépem, akkor le is kapcsolják?
Vagy megy a teljes havi adatmennyiségig?

Sms-nél hasonló kérdés, a havi 100db díjmentes sms-ből időarányosan lehet használni, vagy díjmentes a teljes havi mennyiség?

[ Szerkesztve ]

50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm

(#2833) bodeesz


bodeesz
tag

Sziasztok. Általános kérdés. Van itt valaki, aki vodafontól jött át, és május elején rendelte meg a szolgáltatást? Másnál is ennyire elhúzódik, hogy még nem hívták? Más szolgáltatótól jövőknek gyorsabban megy esetleg?

(#2834) MadMancs válasza 8 (#2832) üzenetére


MadMancs
veterán

Számlázás időarányos, felhasználható keret teljes. Ha elfogy a net keret akkor nincs net következő hónapig, kivéve ha veszel plusz adatjegyet.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2835) MadMancs válasza bodeesz (#2833) üzenetére


MadMancs
veterán

Sajnos voda irányból mindenkinek lassu.

Többi irányból nincs gond 99%-ban. Az én ügyfeleim közül 1 Nek van más irányból elhúzódó hordozása sajnos. Okát egyenlőre még nem tudom.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2836) bodeesz válasza MadMancs (#2835) üzenetére


bodeesz
tag

Én igazából azért állok értetlenül, mert a netfone saját bevallása szerint még el se kezdeték az egész folyamatot. Ha erre rájön még a voda esetleges akadékoskodása, akkor netán hónapokat kellene várnom egy megrendelt szolgáltatásra? :F

(#2837) MadMancs válasza bodeesz (#2836) üzenetére


MadMancs
veterán

Sajnos igen.
Ha valaki központi oldalon adja le a rendelést akkor nagyon el tud húzódni. Többszáz/több ezer megrendelést kell nulláról feldolgozni.
De ezt írtam már többször. Mi üzletkötők előkészítünk központ számára mindent, így már csak egy szóbeli megerősítés amit nekik csinálni kell. Ezeket ezért is előre veszik hogy haladjon a sor méggyorsabban.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2838) bodeesz válasza MadMancs (#2837) üzenetére


bodeesz
tag

Egyrészt köszönöm a választ. Másrészt. Sajna a topikra csak most tévedtem ide. Igazából partner viszont eladónál intézem. Az nem tudom milyen level az üzletkötőkhöz képest. Véleményed szerint érdemes lehet ezt a "rendelést" sztornózni, és üzletkötőnél újrázni?

(#2839) MadMancs válasza bodeesz (#2838) üzenetére


MadMancs
veterán

Mit értesz partner viszonteladó alatt?

Üzlet? Igazából nem lesz sokkal gyorsabb, mert a szerződéskötés akkor is hátravan. Max a SIM van már a kezedben, azaz spórolsz 3 napot.

Nem, már ne fuss neki újra szerintem. Időben kb ugyanott lennél így már.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2840) bodeesz válasza MadMancs (#2839) üzenetére


bodeesz
tag

Rendben. Köszi az infókat. Akkor várok még.

(#2841) MadMancs válasza bodeesz (#2840) üzenetére


MadMancs
veterán

Nincs mit.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2842) qltsar válasza bodeesz (#2833) üzenetére


qltsar
addikt

Igen. Yetteles számom 6 nap alatt megvolt számhordozással, Vodásnak majdnem 60 nap kellett.

[ Szerkesztve ]

(#2843) bodeesz válasza qltsar (#2842) üzenetére


bodeesz
tag

Engem kicsit az ábrándít ki, főleg ezt olvasa, hogy a netfon saját bevallása szerint még el sem kezdte a számhordozási folyamatot, szvsz nem a vodánál van MÉG elakadva.

(#2844) csacsi67 válasza MadMancs (#2841) üzenetére


csacsi67
addikt

Szia van telekomos csomag vagy nincs?

(#2845) MadMancs válasza csacsi67 (#2844) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Jelen pillanatban nincs.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2846) 4Grider válasza bodeesz (#2843) üzenetére


4Grider
nagyúr

Lehet hogy itt is van olyan megállapodás mint egyik-másik yettel flottánál, hogy nem érheti el a flottába kerülő hálózaton belülről érkező számok aránya az x%-ot, így a vodásokat várakoztatniuk kell. Mert azért ennyire nem béna a voda, a yeti flottákba folyamatosan érkeznek az előfizetések voda irányból is.

(#2847) csacsi67 válasza MadMancs (#2845) üzenetére


csacsi67
addikt

:R

(#2848) AshaNoR


AshaNoR
tag

Sziasztok,

Tobb mint 1 héttel ezelőtt szerződést kötöttem. Befizettem 5.000 forint kauciót es kuldtek sms-t, hogy az osszeg konyvelesre kerult, a szerzodest átadták a létesítési csapatnak. A SIM-et még nem tudtam aktiválni. Mi a folyamat? Mennyi az átfutási ido? Kicsit fura, hogy szamhordozas nelkul igenyeltem uj kartyat, amelyet 1 hete megkaptam es ehhez kepest még nem tudom hasznalni azt.

Netfone appban nincsen befizetesre varo tétel..

[ Szerkesztve ]

(#2849) MadMancs válasza AshaNoR (#2848) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.

Hol, mikor hogyan kötötted? Hogyan került hozzád a SIM?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#2850) AshaNoR válasza MadMancs (#2849) üzenetére


AshaNoR
tag

Május 8-án rendeltem meg online, rá 2-3 napra hívtak egyeztetés céljából. A kártyát pedig bedobták a postaládámba kb. 7-9 napja.

A kártyát nem ismeri fel a független telefonom, tehát gondolom aktiválatlan.

Csak tanácsot kérnék, hogy ez normális-e, ( holnap felhívom őket).

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.