Ha valóban levált 2G-re hívás közben, akkor tényleg nincs, pedig állítólag mindenkineél alapból be van kapcsolva a VoLTE.
Nálam pl. nem jelzi, de IMS Registration-nél ott a status, meg nem is vált le 2G-re hívás közben, azt meg megértem, hogy rohadt idegesítő, főleg a minőségromlás miatt.
@MadMancs: Panaszlevélre van belső szabályzat, hogy mennyi idő alatt kell reagálnia az ügyfélszolgálatnak? (Késedelmes számhordozásos - kötbér fizetéses történet.)
18 napja küldtem nekik az első email-t. Talán még a jövő hetet végigvárom, utána arra gondoltam, hogy békéltető testületnek forwardolom egy rövid leírással, CCzve a Netfone-t.
Vagy esetleg süllyedjek le óvodás módjára, és minden nap toljak egy reply-t az eredeti emailemre, hogy mi a helyzet, mert már XY napja nem válaszoltatok - ezt hetente megtettem érthető módon -.
Van esetleg javaslatod?
[ Szerkesztve ]